کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق العاده است . در کشور روسیه به دلیل نرخ بیکاری پایین  بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه هر سال متقاضیان زیادی دارد . قوانین کار کشور روسیه مطلوب است و درآمد بالا در کشور روسیه به همراه سطح رفاه زندگی از جمله دلایل انتخاب روسیه برای کار است . کشور روسیه قطب پیشرفت های تکنولوژیک و صنعتی در شرق یکی از ابرقدرت های جهان است و در زمینه علوم فنی و مهندسی ، ارتباطات هوافضا ، کامپیوتر و نرم افزار و نانوتکنولوژی بسیار پیشرفته است .

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه – بررسی شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه 2020

کشور روسیه یک کشور صنعتی است که در قرن گذشته به عنوان قطب صنعت شرق دنیا شناخته شد . بازار کار رشته کامپیوتر در کنار مشاغل مهندسی هوافضا و مهندسی الکترونیک در کشور روسیه با توجه به اهمیت این صنعت بسیار پر رونق است . مهندسان کامپیوتر در کشور روسیه مقاطع مختلفی دارند که در مقطع کارشناسی سخت افزار و نرم افزار است . در کشور روسیه بازار کار برای فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در زمینه نرم افزار بهتر از سخت افزار است و متخصصان نرم افزار کامپیوتر می توانند در شرکت های خصوصی به عنوان کارشناس نرم افزار کامپیوتر و مسئول امور سایت و برنامه ریزی مشغول به کار شوند . بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه برای مهندسان نرم افزار در پروژه های هوش مصنوعی و الگوریتم و محاسبات فرصت های زیادی را به وجود می آورد . فارغ التحصیلان نرم افزار کامپیوتر می توانند در بانک ها به صورت دائم کار کنند چون بانک ها همواره به دنبال نیروی کار در این رشته هستند . فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در روسیه می توانند برای ثبت شرکت و طراحی وب سایت و نرم افزارهای موبایل و کامپیوتر در این کشور اقدام کنند . همچنین در زمینه پشتیبان فنی در سازمان های دولتی یا خصوصی ، کار به عنوان متخصص IT در مدیریت پایگاه داده و بخش امنیت اینترنتی یا بخش تحلیلگر وب و مهندسی سیستم نیز امکان کار برای فارغ التحصیلان کامپیوتر امکان پذیر است .

در مقاله ” نحوه یافتن کار در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط کار در روسیه اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه – بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

مهندسان کامپیوتر در کشور روسیه متخصص در زمینه توسعه نرم افزار ، راه اندازی و نصب انواع سیستم ها ، نرم افزار و سخت افزار ، طراحی سیستم و شبکه می باشند . این افراد با ارائه مدرک لیسانس کامپیوتر می توانند در طیف وسیعی از مشاغلی همانند توسعه گر نرم افزار ، مهندس نرم افزار ، توسعه گر وب یا شبکه ، برنامه نویس یا توسعه گر نرم افزار NET ، توسعه گر یا مهندس Front End ، توسعه گر Java و معمار نرم افزار نقش داشته باشند . در نتیجه ، مسلط بودن آنها بر مهارت هایی همانند موارد زیر می تواند تاثیر به سزایی بر درآمد آنها داشته باشد :

  • Java/J2EE
  • JavaScript
  • C++Programming Language
  • Linux
  • Java
  • SQL
  • C# Programming Language
  • Paython
  • NET
  • HTML

جهت اقامت تابعیت در روسیه گروه آتیه آفرینان مقاله ای با عنوان اقامت در روسیه را آماده نموده است .

/ CEE-Legal / / ExpatRu / / Morgan Hunt / / Russian jobs / / eGraduate / / IPenny Lane Personnel / / SuperJob / / TrovitRussia / / Jobs in Moscow / / The Escape Artist / / The Moscow Expat Site / / The Russian Connection Group / / Xpat Jobs / / ru / / CareerJet / / net / / Indeed / / Learn4Good / / JobRapido / / ru / / Rabota / / Go Go Jobs / / Iagora / / AntalRussia /

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه – بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر در کشور روسیه

به دلیل گسترس کاربرد رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در فعالیت های بشری این رشته در دوره های کاردانی و کارشناسی قابل توجه واقع شده است .

مشاغل مربوط به کار در زمینه رشته نرم افزار کامپیوتر در کشور روسیه به شرح زیر است :

  • طراحی نرم افزار
  • فرایند تولید سیستم ها و نیاز های کاربر
  • طراحی ، تولید و توسعه انواع نرم افزار های کاربردی و سیستمی
  • طراحی سیستم عامل ها
  • توزیع شبکه و کمپایلر ها

لازم است مهندسان نرم افزار کامپیوتر در حوزه برنامه نویسی مهارت بالایی داشته باشند تا بتوانند طراحی کد و الگوریتم ها ، تجزیه تحلیل ها را به خوبی انجام دهند .

زبان های اصلی برنامه نویسی مورد استفاده مهندسان کامپیوتر در کشور روسیه عبارت است از :

  • ++C
  • جاوا
  • فرترن
  • کوبل

برای اقامت و تابعیت در روسیه روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه –  مدارک و شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری کشور روسیه در سال 2020

  • دعوتنامه ای که از سمت شرکت استخدام کننده فرد متقاضی صادر شود
  • گذرنامه ای که حداقل ۶ ماه بعد از خروج فرد معتبر باشد و حداقل دارای دو صفحه خالی باشد
  • ارائه یک قطعه عکس پاسپورتی ۳ در ۴ از فرد متقاضی دریافت ویزای کار روسیه
  • ارائه دو نسخه از فرم درخواست ویزای روسیه
  • ارائه بیمه نامه فرد متقاضی کار در روسیه
  • ارائه پرینت بانکی گویای تمکن مالی فرد متقاضی کار در روسیه جهت مدت زمان اقامت فرد در روسیه
  • ارائه آزمایش ایدز

اگر اقامت فرد در روسیه بیشتر از سه ماه  باشد فرد باید درخواست ویزای چند ورودی دهد و هزینه ی ویزای کاری کاملاً به کشوری که در آن درخواست می گردد وابسته است و متغیر است و فرآیند صادر کردن ویزا معمولاً بیشتر از ۲۰ روز کاری نمی باشد .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در روسیه توضیح دادیم .

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه – ویزای کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه 2020

برای کار در کشور روسیه باید ویزای کار کشور روسیه را دریافت کنید ؛ بهترین روش دریافت ویزای کار روسیه دریافت پیشنهاد کاری  یا جاب آفر از طرف کارفرمای روسی است که می تواند فرآیند درخواست و دریافت ویزای کار روسیه تسهیل می شود . دریافت دعوت نامه کاری از طرف کارفرمای روسی سبب اخذ مجوز استخدام و تسهیل حضور در کشور روسیه برای متقاضیان می شود و متقاضیان می توانند بر اساس آن به روسیه مهاجرت نمایند . همچنین لازم به ذکر است برای دریافت مجوز کار در کشور روسیه نیازمند یک سهمیه سالانه هستید .اگر شهروند یکی از کشورهای مستقل مشترک المنافع باشید برای کار در روسیه نیازمند دریافت ویزا نخواهید بود اما سایر اتباع خارجی نیازمند ویزای کار روسیه هستند . شهروند کشورهای مشترک المنافع باید طی 30 روز پس از ورود به روسیه خود را برای ثبت حق امتیاز کار معرفی نمایند و طی دو ماه پس از یافتن شغل می توانند در روسیه ساکن شوند . کارفرمایان جهت استخدام نیروی کار نیازمند دریافت مجوز از مدیریت امور مهاجرت روسیه (GUVM) هستند و باید طی یک فرآیند مشخص اعلامیه نیاز صادر نمایند . مدارک زیر باید به وزارت داخلی کشور روسیه ارائه شود تا دعوت نامه ویزای کار برای متقاضیان صادر گردد و به همراه فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار این کشور باید مدارک مذکور در لیست فوق را نیز به مقامات مربوط ارائه نمایید .

  • گواهی سلامت پزشکی
  • پرداخت هزینه سفارت
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی مهارت مورد نیاز
/ دو قطعه عکس / / ارائه مدارک از سابقه کاری / / ارائه گواهی عدم سوء پیشینه / / ارائه مدارک تحصیلی / / گذرنامه معتبر با داشتن صفحه خالی / / گواهی سلامت پزشکی / / فرم درخواست ویزای کار روسیه به صورت تکمیل شده /

بازار کار رشته کامپیوتر در روسیه – درآمد مهندسان کامپیوتر در کشور روسیه

آقایان در 60 سالگی و بانوان در 55 سالگی در کشور روسیه می توانند بازنشست شوند . قوانین کار در کشور روسیه طبق مقررات قانون و تا خطوطی توافقنامه های جمعی و توافقات طرفین تنظیم می شود . در خصوص بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه در واقع حد میانگین درآمد برای افراد ماهانه 36970 RUB (روبل روسیه) یا معادل ماهانه 581 $ (دلار) است . میانگین دستمزد ماهانه برای فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در کشور روسیه 39255 RUB (روبل روسیه) یا معادل 616 $ (دلار) در سال شناخته شد .

گروه اعزام نیروی کار به روسیه آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در روسیه و اشتغال در کشور روسیه یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به روسیه دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در روسیه و استخدام در رشته کامپیوتر در روسیه ، همچنین نحوه یافتن کار در روسیه را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در روسیه می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس بازار کار رشته کامپیوتر در کشور قبرس

هر سال متخصصان کامپیوتر زیادی در زمینه نرم افزار و سخت افزار برای کار به کشور قبرس مهاجرت م...

نظرات کاربران
طارق حازم

آیا بعد از فراغت از لیسه های خصوصی افغانستان از صنف دوازده با سند مکاتب میتوان در دانشگاه های روسیه ادامه تحصیل کرد؟ چرا که گفته میشود از لیسه های خصوصی نمیتوان وارد دانشگاه شد

آتیه آفرینان

با سلام موسسه در این مورد خدماتی ارائه نمی دهد، اما پذیرش در صورتی می توانید دریافت کنید که مدرک تحصیلیتان برای دانشگاه مقصد معتبر باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button