بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایرلند

در جوامع امروزی بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند به دلیل فرصت های کاری فراوان و همچنین سطح درآمدی مناسب با استقبال گرم افراد متقاضی خارجی رو به رو شده است. در حال حاضر بازار کار کشور ایرلند در خصوص کارفرماهای بزرگی همانند Dell ، Ericsson ، Microsoft ، IBM، Intell و Sisco است . در نتیجه بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند یکی از بهترین بازارهای کاری در کشور ایرلند یا حتی اتحادیه اروپایی (EU) به شمار می رود . شرط ورود به این بازار کار بزرگ اروپایی و باز شدن فرصت های اشتغال و درآمد زایی برای افراد متقاضی خارجی ، داشتن یک پیشنهاد کاری مناسب می باشد تا از این روش بتوانند با تهیه مدارک لازم برای دریافت ویزای کار ایرلند ، ویزای کاری کشور ایرلند را دریافت کنند . کشور ایرلند کشوری اروپایی با اقتصادی پیشرفته می باش که در کلیه بخش های اقتصادی و زیرساختی خود به سرعت درحال گسترش می باشد . یکی از این بخش ها ، بخش کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) است که کشور ایرلند جهت پیشگامی خود در عرصه های مختلف نیازمند استفاده از متخصصان این بخش می باشد .جهت مهاجرت به ایرلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند

مهندسان کامپیوتر در کشور ایرلند متخصص در زمینه توسعه نرم افزار ، راه اندازی و نصب انواع سیستم ها ، نرم افزار و سخت افزار ، طراحی سیستم و شبکه می باشند . این افراد با ارائه مدرک لیسانس کامپیوتر می توانند در طیف وسیعی از مشاغلی همانند توسعه گر نرم افزار ، مهندس نرم افزار ، توسعه گر وب یا شبکه ، برنامه نویس یا توسعه گر نرم افزار NET ، توسعه گر یا مهندس Front End ، توسعه گر Java و معمار نرم افزار نقش داشته باشند . در نتیجه ، مسلط بودن آنها بر مهارت هایی همانند موارد زیر می تواند تاثیر به سزایی بر درآمد آنها داشته باشد :

  • Java/J2EE
  • JavaScript
  • C++Programming Language
  • Linux
  • Java
  • SQL
  • C# Programming Language
  • Paython
  • .NET
  • HTML

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلنددرآمد مهندس کامپیوتر در کشور ایرلند

بر اساس آخرین گزارشات سال 2019 ، میانگین درآمد مهندسان کامپیوتر و نرم افزار در کشور ایرلند حدود €43,537 (یورو) برآورد شده است . اما این رقم متناسب با سابقه کاری و تحصیلاتی متقاضیان تغییر می کند . همچنین سابقه کار مهندسی کامپیوتر در کشور ایرلند بیشترین تاثیر را بر درآمد دریافتی افراد خواهد داشت . میانگین درآمد مهندسان کامپیوتر در کشور ایرلند با توجه به سطح سابقه کاری آنها در سال 2019 عبارت است از :

سابقه کارمتوسط درآمد مهندسان کامپیوتر و IT به یورو (€)
1 سال32000
1 تا 4 سال40000
5 تا 9 سال52000
10 تا 19 سال60000
بالای 20 سال65000

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر در کشور ایرلند

به دلیل گسترس کاربرد رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در فعالیت های بشری این رشته در دوره های کاردانی و کارشناسی قابل توجه واقع شده است .

مشاغل مربوط به کار در زمینه رشته نرم افزار کامپیوتر در کشور ایرلند به شرح زیر است :

  • طراحی نرم افزار
  • فرایند تولید سیستم ها و نیاز های کاربر
  • طراحی ، تولید و توسعه انواع نرم افزار های کاربردی و سیستمی
  • طراحی سیستم عامل ها
  • توزیع شبکه و کمپایلر ها

لازم است مهندسان نرم افزار کامپیوتر در حوزه برنامه نویسی مهارت بالایی داشته باشند تا بتوانند طراحی کد و الگوریتم ها ، تجزیه تحلیل ها را به خوبی انجام دهند .

زبان های اصلی برنامه نویسی مورد استفاده مهندسان کامپیوتر در کشور ایرلند عبارت است از :

  • ++C
  • جاوا
  • فرترن
  • کوبل

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند موارد مربوط به نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوتر مربوط می شود ، اهمیت بالایی در دنیای ماشینی امروز دارد . هدف از گذراندن این دوره تربیت کارشناسانی برای تحلیل ، طراحی ، ساخت و راه اندازی دستگاه ها و مجموعه های سخت افزاری و یا شناخت مجموعه های نرم افزاری جدید ، برنامه های به روز دنیا ، نگه داری ، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه است .
طراحی، شبیه سازی، فناوری، پردازش، سنجش، آموزش، ویرایش و …  با بالاترین دقت و در کوتاه ترین زمان ممکن در برنامه های نرم افزاری کامپیوتر انجام می شوند. بنابراین هدف از این رشته تربیت نیروی متخصص برای انجام امور مذکور می باشد . کامپیوتر دارای دو جزء متفاوت سخت افزار و نرم افزار می باشد . اجزاء فیزیکی و قابل لمس کامپیوتر همانند مدارها و بردهای الکترونیکی سخت افزار و اجزاء غیرقابل لمس کامپیوتر نرم افزار نامیده می شود . نرم افزار به برنامه ها و داده هایی می گویند که به کامپیوتر فرمان داده که چه عملی را انجام دهد . یک مهندس نرم افزار می آموزد که چگونه نرم افزارهای بزرگ و عظیم را طراحی و برنامه ریزی کند، تست و ارزیابی نهایی نماید و در انتها مستند کند .

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – مهارت های لازم مهندسین نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر جهت کار در کشور ایرلند

  • شناخت نرم افزارها و سخت افزارهای جدید و استفاده از آن ها
  • بررسی نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری بخش های صنعت و خدمات و تدوین نیازهای آن ها ، امکان تعیین ابزار و نیروی انسانی لازم برای رفع کمبودها
  • تجزیه سیستم های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و ارائه راه حل مناسب برای اجرای آن ها
  • طراحی مجموعه های کوچک و متوسط نرم افزاری و سخت افزاری و تولید طرح های اجرایی آن ها
  • اجرای طرح های کامپیوتری، نصب، آزمایش و آموزش آنها
  • پشتیبانی سیستم های نرم افزاری شامل شناسایی خطاها ، رفع خطاها و افزودن امکانات جدید به سیستم ها
  • عیب یابی کامپیوترها و سیستم های کامپیوتری و رفع عیب ها
  • شناسایی فنون جدید طراحی و ساخت کامپیوتر و ارزیابی و استفاده از آن ها

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – پیش نیازهای ورود به بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر در ایرلند

1.  انگیزه یادگیری مطالب علمی مربوط به رشته کامپیوتر

2. داشتن حداقل سرمایه برای راه اندازی یک شرکت و اجاره دفتر و بازاریابی محصولات در ایرلند

3. داشتن روحیه کار افرینی جهت کار در کشور ایرلند

[WPSM_AC id=33964]

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – قوانین بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند

بر اساس گزارش اداره آمار اروپا Eurostat، در حدود 80% از کارکنان ایرلند از شرایط کار در این کشور رضایت دارند که این رقم بسیار بیشتر از میانگین اروپایی با 53% است . شرایط و قوانین کار در ایرلند شامل زمان کار ، سازماندهی کار ، سلامت و ایمنی کار ، قراردادکاری و رابطه با کارفرماست . به همین دلیل ، میانگین هفته کاری در کشور ایرلند جهت مهندسین رشته کامپیوتر 39 ساعت و ماکسیمم ساعت قانونی در حدود 48 ساعت است . کارکنان در کشور ایرلند دارای حق 15 دقیقه استراحت بعد از 4 ساعت کار هستند و کلیه شرایط ایمنی کار بر عهده کارفرمای ایرلندی خواهد بود .

مهندسان کامپیوتر جهت مهاجرت به کشور ایرلند و کار در این کشور نیازمند پیشنهاد کاری می باشند . یعنی شرط اصلی دریافت ویزای کاری و مجوز کار در کشور ایرلند ، داشتن اسپانسر یا کارفرمایی می باشد که تمام امور مربوط به دریافت مجوز کار را فراهم آورد . در نتیجه یکی دیگر از شرایط مهاجرت کاری مهندسان رشته کامپیوتر به کشور ایرلند داشتن قراردادکاری می باشد . معمولا قرارداد کاری میان کارفرماهای ایرلندی و مهندسان کامپیوتر با میانگین دستمزدهای زیر منعقد می گردد :

  • مهندس نرم افزار ارشد : €62,137 (یورو)
  • مهندس نرم افزار : €44,799 (یورو)
  • توسعه گر نرم افزار : €38,401 (یورو)
بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – ارزیابی بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند

رشته کامپیوتر جزء فهرست مشاغل لازم کشور ایرلند در سال 2019 به شمار می رود و به همین دلیل کشور ایرلند پذیرای فارغ التحصیلان و متخصصان خارجی در این رشته می باشد . شرکت های بزرگ و چند ملیتی در کشور ایرلند به دنبال جذب متخصصان کامپیوتر و IT در این کشور می باشند همچنین ، به دلیل افزایش تقاضا جهت جذب مهندسان و کمبود نیروی کار متخصص در رشته کامپیوتر ، سطح درآمدی مهندسان نرم افزار در کشور ایرلند رضایت بخش می باشد .

برترین سطح درآمدی مهندسان کامپیوتر در کشور ایرلند متعلق به شرکت ماشین های تجاری بین المللی (IBM) با €53,000 (یورو) است که بالاتر از متوسط درآمدی مهندسان کامپیوتر در ایرلند با €43,537 (یورو) است .

نام شرکت کارفرمامیانگین درآمدی به یورو (€)
شرکت ماشین های تجاری بین المللی (IBM)53000
Ericson Inc.37000
Intel Corporation36000
Cisco System Inc48000
Dell, Inc35000
Microsoft Corp44000
Jaguar Land Rover43000
Fidelity Investments43000

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلندپردرآمد ترین مناطق کشور ایرلند برای مهندسان کامپیوتر

لازم به ذکر است بر اساس آمارهای موجود پر درآمدترین مناطق کشور ایرلند جهت کار مهندسان کامپیوتر ، در شهر دوبلین ( پایتخت ایرلند ) درآمدی حدود تقریبا 4.3% بیشتر از میانگین ملی اخذ نمایند در صورتی که ، پایین ترین درآمدهای بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایرلند متعلق به شهر واترفورد می باشد که دریافتی مهندسان 21.2% کمتر از میانگین ملی می باشد . کلیه شواهد و قرائن نشانگر وضعیت مطلوب بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند است .

بازار کار رشته کامپیوتر در ایرلند – شرایط تحصیل رشته کامپیوتر در کشور ایرلند

تحصیل در رشته کامپیوتر در دانشگاه های کشور ایرلند در تمامی مقاطع تحصیلی لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا امکانپذیر می باشد و افراد متقاضی می توانند با دریافت صلاحیت های موردنیاز جهت تحصیل در کشور ایرلند از این فرصت عالی نهایت استفاده را ببرند . از آنجایی که بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ایرلند پتانسیل های خوبی برای درآمد و فرصت های کاری نشان داده ، این روزها تحصیل در این رشته طرفداران خاصی دارد . اما جهت تحصیل در این رشته و دریافت پذیرش دانشگاهی باید علاوه بر ارائه مدرک دیپلم و  نمره آزمون زبان جهت اثبات دانش زبان انگلیسی خود ، نیازمند درخواست ویزای تحصیلی ایرلند با تحویل مدارک زیر به سفارت این کشور خواهید بود :

  • نامه پذیرش دانشگاه از دانشگاه ایرلندی منتخب
  • مدرک تمکن مالی متقاضی جهت زندگی و تحصیل در ایرلند ( با ارایه صورت حساب بانکی)
  • بیمه سلامت با پوشش کامل خدمات درمانی
  • فرم درخواست ویزای تکمیل شده
  • پاسپورت بین المللی با اعتبار 12 ماه
  • چند قطعه عکس پاسپورتی

گروه اعزام نیروی کار به ایرلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر ادامه اقامت در ایرلند و دریافت ویزای کار ایرلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است.هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ایرلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت و اقامت کاری در ایرلند و استخدام در رشته کامپیوتر در ایرلند ،همچنین نحوه یافتن کار در ایرلند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور ایرلند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
کار در استرالیا کار در استرالیا

کار در استرالیا و شرایط اخذ انواع ویزای کار استرالیا در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگ...

کار در چک کار در چک

کار در چک و شرایط اخذ ویزای کار چک در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قصد مهاجرت به چک ا...

مهاجرت کاری به ژاپن مهاجرت کاری به ژاپن

مهاجرت کاری به ژاپن یکی از کم هزینه ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت به کشور...

نظرات کاربران
Call Now Button