هر سال متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به کشور بلغارستان اقدام می کنند .  برای کار در بلغارستان باید رزومه خوبی داشته باشید چون این کشور نیازمند نیروی متخصص خارجی است . برای کار در بلغارستان نیازمند دعوتنامه از طرف کارفرما هستید . بیشتر مشاغل در کشور بلغارستان نیازمند تسلط به زبان انگلیسی هستند . با  برخی مشاغل همانند آی تی و کار در بخش گردشگری نیازمند نیرویی با تسلط به زبان انگلیسی هستند . بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان نیازمند نیروی خارجی مسلط به زبان انگلیسی است که در ادامه این مطلب از موسسه حقوقی و مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شرایط کار متخصصان زبان انگلیسی در بلغارستان را شرح دادیم . در صورتی که فرد دارای کارفرمای (حقیقی یا حقوقی بلغاری) مشخص باشد که طی قرارداد مشخصی فرد را استخدام کند. فرد می تواند اجازه کار و اقامت کاری این کشور را دریافت کرد که این اقامت طی ۵ سال به اقامت دائم تبدیل می شود. همچنین طبق آخرین قوانین کار کشور بلغارستان ، فرد می تواند به عنوان نیروی کار فصلی برای یک دوره ۳ ماهه قابل تمدید تا ۹ ماه اجازه کار فصلی دریافت کرده و در این کشور شاغل شد ، در صورتی که کارفرما از روند کاری فرد رضایت داشته باشد و تمایل به استخدام دائمی فرد داشته باشد این ویزا قابل تبدیل به ویزای کاری است .

بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی در بلغارستان

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ، کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور بلغارستان کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در بلغارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در بلغارستان ” است .

[WPSM_AC id=34333]

 

بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان – بازار کار زبان انگلیسی در کشور بلغارستان

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌ های تلگرامی ، صفحه‌ های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای تحصیل در بلغارستان ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری بلغارستان ” است .

 

بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در بلغارستان

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان
بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان

بازار کار رشته زبان در کشور بلغارستان هزینه زندگی در بلغارستان

کشور بلغارستان در کل جهان به عنوان یک مقصد تحصیلی ارزان شناخته شده است . هزینه زندگی در کشور بلغارستان معمولا با سبک زندگی شما ارتباط مستقیمی دارد. هزینه سالانه زندگی در کشور بلغارستان (شامل خورد و خوراک، اجاره خانه، حمل و نقل و …) عددی در حدود €۱۷,۰۰۰ (یورو) است .

گروه اعزام نیروی کار به بلغارستان آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در بلغارستان و اشتغال در کشور بلغارستان یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به بلغارستان دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی بلغارستان ، تابعیت و اقامت کاری در بلغارستان را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در بلغارستان و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور بلغارستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button