در کشور کره جنوبی به دلیل اینکه جمعیت فعال کم است و بیشتر سالخورده اند اعزام نیروی کار به کره جنوبی مورد توجه دولت نیز قرار گرفته است. به همین دلیل سیاست های مهاجرتی برای جذب نیروی کار خارجی مورد توجه قرار داده اند. این کشور که در شرق آسیا قرار دارد با ژاپن و کره شمالی هم مرز است و آب و هوای گرمسیری دارد.

پایتخت این کشور سئول است و یکی از مهمترین شهرهای این کشور است. گرچه کره جنوبی دارای جاذبه های گردشگری نیز می باشد و سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن پارک های زیبا و حتی غذاهای آن به این کشور می روند. اما مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار نیز مورد توجه است.

برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی روش های متفاوتی وجود دارد موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کره جنوبی” را مطالعه فرمایید.

بازار کار رشته زبان در کره جنوبی
بازار کار رشته زبان در کره جنوبی

شرایط عمومی بازار کار رشته زبان در کره جنوبی

کره جنوبی دارای صنعتی پیشرفته است از این رو افراد بسیاری با تخصص های گوناگون می توانند فرصت کار در این کشور را داشته باشند .
کره جنوبی در سال های اخیر یکی از صادر کنندگان اتومبیل و تلفن همراه بوده است و در زمینه های تکنولوژی و فناوری اطلاعات پیشرفت های گسترده ای داشته است. یکی از بهترین شغل هابرای افراد خارجی در کره جنوبی مدرس زبان انگلیسی است که طرفدار زیادی دارد.
کشور کره جنوبی، کشوری در همسایگی کشورهای ژاپن ، روسیه و چین است و کار و اشتغال در کشور کره جنوبی به نحوی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. افراد زیادی سالانه با اخذ ویزای کاری کره جنوبی به این کشور مهاجرت می کنند.
کره جنوبی یکی از پرجمعیت ترین کشورها است که بیشتر از 15 درصد از مردم این کشور به کارهایی مانند ماهیگیری، باغبانی و کشاورزی و 25 درصد دیگر از آنها به انجام کارهای تولیدی مشغول هستند. شرایط کار و اشتغال در کشور کره جنوبی برای افراد مهاجر بسیار مناسب است.

متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور معمولا از طریق مهاجرت به کره جنوبی از طریق رشته علوم رایانه ای اقدام می کنند ، که بعد از دریافت اقامت تحصیلی و کار رشته علوم رایانه ای و دریافت پذیرش رشته علوم رایانه ای از دانشگاه های خارج از کشور برای دریافت تابعیت یا شهروندی اقدام می کنند، همچنین دریافت ویزای کار رشته زبان از طریق دریافت اقامت سرمایه گذاری در کره جنوبی نیز امکان پذیر است.
بورسیه تحصیلی کره جنوبی و کار رشته علوم رایانه ای در صورت داشتن رزومه قوی تحصیلی و کاری در این کشور امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط بورسیه رشته علوم رایانه ای در خارج از کشور با موسسه های مهاجرتی معتبر یا سفارت کشور مورد نظر تماس حاصل فرمایید.

در صورت اخذ بورسیه تحصیلی کره جنوبی می توانید به صورت رایگان به تحصیل در رشته زبان انگلیسی کره جنوبی بپردازید . در کشور کره جنوبی بازار کار رشته زبان در کشور کره جنوبی از جمله پر مخاطب ترین رشته ها به شمار می رود.
در کشور کره جنوبی با مدرک لیسانس و سابقه کاری بالای 4 سال می توان در شرکت های واقع در کره جنوبی استخدام شد اما استخدام مهندسان کامپیوتر در کشور کره جنوبی نیازمند ارائه پیشنهاد کاری است.
یعنی لازم است کارفرمای کره ای برای درخواست ویزای کار کره جنوبی اقدامات لازم را انجام دهد. پس از دریافت ویزای کار کره جنوبی می توانید به صورت قانونی وارد کره شوید و کار کنید.

یکی از روش های مهاجرت به کره جنوبی از طریق کار می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” بازار کار رشته کامپیوتر در کره جنوبی ” اطلاعات کسب کنید.

بازار کار رشته زبان در کره جنوبی
بازار کار رشته زبان در کره جنوبی

بازار کار رشته زبان در کشور کره جنوبی

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی، کانال‌های تلگرامی، صفحه‌های اینستاگرام، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

ویزای کار کشور کره جنوبی جهت ورود به بازار کار رشته زبان

بازار کار رشته زبان در کشور کره جنوبی مورد توجه متخصصان زبان واقع شده که هر سال افزایش داشته است. متقاضیان برای ورود به بازار کار رشته زبان در کره جنوبی باید شرایط لازم را داشته باشند تا بتوانند مجوز کار و ویزای کار کره جنوبی را اخذ نمایند.
برای دریافت ویزای کار کره جنوبی داشتن جاب آفر از طرف کارفرمای کره ای لازم است و کارفرما امور درخواست ویزای کار کره جنوبی را انجام می دهد.

کارفرمای کره ای برای دریافت ویزای کار کشور کره جنوبی درخواست خود را به وزارت دادگستری کره جنوبی و اداره مهاجرت کره ارائه می نماید؛
وزارت دادگستری با ارزیابی مستندات ارائه شده، کارفرما را تایید کرده و گواهی تایید صدور ویزا (CCVI) برای متقاضی صادر خواهد کرد. گواهی تایید صدور ویزا یا همان CCVI مدرکی معادل مجوز کار در کره به شمار می رود که با ارائه به سفارت کره جنوبی و اطلاع رسانی به شخص متقاضی ، فرد متقاضی نسبت به درخواست ویزای کار کره جنوبی اقدام می کند.

ویزای کار کشور کره جنوبی
ویزای کار کشور کره جنوبی

مدارک مورد نیاز ویزا جهت مهاجرت به کره جنوبی

  • فرم درخواست تکمیلی جهت مهاجرت به کره جنوبی
  • یک قطعه عکس پاسپورتی جهت مهاجرت به کره جنوبی
  • پاسپورت معتبر فرد متقاضی مهاجرت به کره جنوبی
  • قرارداد کار از شرکت کارفرما یا نامه پذیرش از دانشگاه در کره جنوبی
  • ارائه توصیه نامه جهت مهاجرت به کره جنوبی
  • ارائه گواهی ثبت کارفرمای کره جنوبی
  • مدرک پرداخت هزینه ها

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کره جنوبی

  • قرارداد کار
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • رزومه یا CV
  • هزینه درخواست دولتی
  • کپی صفحه ID پاسپورت (اعتبار پاسپورت حداقل 6 ماه)
  • فرم درخواست ویزا تکمیل شده
  • گواهی تایید صدور ویزا (CCVI)
  • مدارک دانشگاهی یا حرفه ای

در مقاله ” تحصیل در کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی اطلاعات کسب کنید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کره جنوبی
مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار کره جنوبی

اعزام نیروی کار به کره جنوبی

برای اینکه بتوانید در کره جنوبی کار پیدا کنید باید از روش های گوناگونی اقدام کنید مثلا از طریق آژانس های کاریابی و یا سازمان های ارائه دهنده کار و روزنامه ها و وب سایت های گوناگون استفاده کنید.
تا بتوانید کارفرمایی را بیابید و با دعوتنامه وی ویزای کاری خود را درخواست کنید . مشاغلی که در کره جنوبی دسته بندی شده اند در زمینه های گوناگونی هستند مانند: مهندسی زیست پزشکی، راهنمای تور، مربی تکواندو، پزشک سنتی، دامپزشک، مهندس نرم افزار، مربی زبان، طراحان مالتی مدیا و …

در برخی از صنایع به طور عمومی از مهاجران خارجی استفاده می شود. در کشور کره جنوبی در بخش تولیدات صنایع اصلی در زمینه هایی مثل فن آوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، تولیدات نوشیدنی، تولید مواد غذایی، بخش خدمات و الکترونیک، چاپ و نشر، خودرو و صنایع های شیمیایی تمرکز دارد.
بیشتر شغل ها برای افراد خارجی انگلیسی زبان به صورت ارتش آمریکا و آموزش می باشد، ولی فرصت های زیادی برای انتقال این کارمندان به درون شرکت ها و موسسات در اختیار خواهد بود. در کره جنوبی ویزاهای گوناگونی برای اشتغال وجود دارد این ویزاها عبارتند از :

  • ویزای اشتغال کوتاه مدت (C-4)
  • ویزای مدیریت تجاری (D-9)
  • ویزای سرمایه گذاری خارجی (D-8)
  • ویزای کار حرفه ای (حرفه های ویژه) (E-5)
  • ویزای کار خاص (فعالیت خاص تعیین شده)(E-7)
  • (D-7) واگذاری شرکت رزیدنت، انتقال داخل شرکت

میانگین ساعت کاری در این کشور 40 ساعت در هفته است و در سال 15 روز تعطیلات وجود دارد. نرخ مالیات نیر از درآمد شخصی بین 8 تا 35 درصد است.

برای اعزام نیروی کار به کره جنوبی باید مدارکی را جهت دریافت ویزای کاری ارائه نمایید که البته این ویزا باید از سوی سفارت یا کنسولگری مورد تایید باشد. برخی از این مدارک عبارتند از :

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و البته باید صفحه خالی داشته باشد.
  • عکس جدید 2 قطعه
  • فرم های پر شده درخواست صدور ویزا
  • رزومه دقیق و کامل فرد
  • پرداخت هزینه های صدور ویزا

اعزام نیروی کار به کره جنوبی
اعزام نیروی کار به کره جنوبی

مشاغل کار دانشجویی در کشور کره جنوبی

کشور کره جنوبی مشاغل مختلفی را در جامعه ارائه می دهد. مشاغل کار دانشجویی در کشور کره‌ جنوبی به شرح زیر است:

  • تدریس خصوصی به صورت نیمه وقت
  • کار در فروشگاه های سوپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای به عنوان صندوقدار یا مسئول کالاها
  • کار نیمه وقت به عنوان گارسون در مراکز غذایی فست فود/کار در کافه و رستوران
  • کار به عنوان رهبر تور گردشگری به صورت نیمه وقت
  • کار در فروشگاه های مواد غذایی به عنوان سفارش گیرنده مشتری

اگر دانشجویان بین المللی تصمیم داشته باشند کار پاره وقت یا نیمه وقت در کشور کره جنوبی پیدا کنند می توانند از طریق جستجو در اینترنت، بررسی آگهی های روزنامه، دفاتر کاریابی و یا با مراجعه به رستوران‌ها و فروشگاه ها از آگهی های جذب نیروی کار پاره وقت آگاهی پیدا کنند. 
برای کار دانشجویی در کشور کره جنوبی، کارفرمایان ترجیح می دهند افرادی را استخدام کنند که ویزای قانونی و مجوز اقامت در کره را داشته باشند. اگر دانشجویان بخواهند در یکی از فرصت های کاری در کشور کره جنوبی مشغول به فعالیت شوند باید ابتدا مجوز کار از دانشگاه و اداره کار را دریافت کرده و همچنین از طریق یک دفتر مهاجرتی جزئیات کار را فراهم کنند.
پیشنهاد می‌ شود که دانشجویان قبل از اینکه به یک کار دانشجویی در کره جنوبی مشغول شوند، حتماً قبل از کار، شرایط کار و پرداخت هزینه‌های حقوق به صورت ساعتی را با کارفرما به توافق برسند؛
این کار از سوء تفاهم و بروز هرگونه مشکل در حین کار جلوگیری می کند. نکته مهم دیگر در این مورد این است که دانشجویان باید حتماً قرارداد کار را به صورت کتبی و توافقنامه بین دو طرف تهیه کنند تا بتوانند در آینده اگر لازم شد برای اقدام قانونی از آن استفاده کنند.

بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات کره جنوبی

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی، راهنمای گردشگری در کشور کره جنوبی کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند.

اعزام نیروی کار به کره جنوبی
اعزام نیروی کار به کره جنوبی

همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم، همکاری با وزارت خارجه، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی، شعر، نمایشنامه، داستان و رمان و… هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است.

زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در کره جنوبی

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در 3 گرایش مترجمی، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی، می‌ توانند در زمینه تدریس، ترجمه متون، آموزشگاه زبان، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند.
همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند. داشتن شغل و درآمد مناسب، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن، در پی یافتن شغل مناسب هستند.

هزینه زندگی در کشور کره جنوبی

هزینه زندگی در کشور کره جنوبی حدود 91/33% بالاتر از ایران است چون مبلغ اجاره منزل بالاست و حدود 57/07% بالاتر از ایران است.

سخن پایانی بازار کار رشته زبان در کره جنوبی

گروه اعزام نیروی کار به کره جنوبی آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر کار در رشته کامپیوتر در کره جنوبی و اشتغال در کره جنوبی یاری می رساند.
سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است. هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه های شغلی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

اعزام نیروی کار به کره جنوبی
اعزام نیروی کار به کره جنوبی

کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما ، روش ها و گزینه های مناسب برای نحوه یافتن کار در کره جنوبی ، تابعیت و اقامت کاری کره جنوبی را ارائه می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه لیست مشاغل موردنیاز کره جنوبی می توانید با ما در ارتباط باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته زبان در انگلیس بازار کار رشته زبان در انگلیس

بازار کار رشته زبان در کشور انگلیس پذیرای فارغ التحصیلان رشته زبان است و در این زمینه بسیار...

بازار کار رشته زبان در موناکو بازار کار رشته زبان در موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته زبان در قبرس بازار کار رشته زبان در قبرس

هر سال متخصصان کامپیوتر زیادی در زمینه نرم افزار و سخت افزار برای کار به کشور قبرس مهاجرت م...

نظرات کاربران
ملاحت

سلام وقتتون به خیر من مدرک اموزش زبان‌انگلیسی از دانشگاه علوم تحقیقات با معدل ۱۷.۵ دارم بعلاوه ی مدرک تی تی سی از اموزشگاهای ایران و مدرک تیسول بین المللی و مدرک تاپیک کره ای به نظرتون میتونم با این مدارک برای ویزای کاری اقدام کنم و E2 بگیرم؟

آتیه آفرینان

با سلام. در حال حاضر این کشور رو اقدام نداریم. ولی شرایط خوبی برای مهاجرت به سایر کشورهای دیگر دارید.

نیلی

من به یک مشاور نیاز دارم یه سری سوال داشتم هزینه مشاور چقدر میشه؟

آتیه آفرینان

با سلام. با شماره 02172207 تماس بگیرید. همکارانم راهنماییتون می کنند.

Reyhaneh

با سلام میخواستم بدونم رشته ادبیات انگلیسی و یا آموزش زبان انگلیسی در مقطع ارشد در کره جنوبی بورسیه دارند یا خیر چون اینطور که در چند سایت دریافت کردم زیرشاخه های زبان انگلیسی در مقطع ارشد در این کشور بورسیه ندارند ممنون از پاسخ گویی شما

آتیه آفرینان

سلام. خیر ندارد

لاوین خردمند

سلام ببخشید برای زبان کره ای که در خود دانشگاه کره بخونیم امکان بورسیه هست ؟

آتیه آفرینان

با سلام خیر تحصیل در همه ی مقاطع کشور کره هزینه دارد.

سارا

سلام ، میخواستم کدوم رشته زبان(ادبیات انگلیسی،ژاپنی،چینی،فرانسه...)رو توی دانشگاه خوندن برای اپلای کردن و گرفتن بورسیه توی همون رشته بهتره ممنون

آتیه آفرینان

دوست عزیز اخذ بورسیه با رزومه شما ارتباط مستقیم داره، برای اطلاع از شانس خود با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سوگل

سلام من ۲۱سابمه بیسانس ذارم مدرک ttcدارم میخواستم بدونم که برای مهاجرت به کره ی جنوبی نیاز به ایلتس دارم یا خیر و همینطور میخواسام بدونم که میتونم اقامت دائم و تابعیت اونجا رو بگیرم و در مدرسه ها یا در موسسه ها تدریس کنم ؟ لیسانس ترجمه زبان هم دارم

آتیه آفرینان

با سلام بستگی به کارفرما شما دارد اما در صورت دریافت جاب آفر، شرایط لازم برای کار را دارید.

سحر

سلام من یسوال داشتم من رزومه قوی دارم و سنم کمه رشته کارشناسی ام مترجمی زبان انگلیسی بوده با معدل عالی برای ارشد میتونم تو یکی از گرایش های زبان انگلیسی بورسیه فول فاند بشم ؟؟؟ و زبان کره ای ام بلدم و فرانسوی

آتیه آفرینان

با سلام با توجه به سیاست های کشور کره باید بگم که تحصیل در این کشور هزینه داره، اخذ فاند یا بورسیه کاملا به رزومه ی شما وابسته هست لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی رزومه با شماره 02172207 تماس بگیرید.

سحر

منم همین سوال و داشتم اگر بورسیهkgspبگیریم بازم ینی باید هزینه کنیم چرا میگن زشته زبان هزینه داره؟وقتی فول فاند باشه بورسیه چ هزینه ای جز کارای اولیت مگ هس

آتیه آفرینان

با سلام تحصیل در کشور کره جنوبی در کل هزینه دارد مگر بورسیه علمی به شخص تعلق بگیرد، در رابطه با بورسیهkgsp باید بگم که بنا به ظرفیت محدود آن رقابت بین دانشجویان بین الملل بسیار بالاست بنابراین شانس اخذ بورسیه به خصوص در مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی بسیار پایین می باشد.

یاسمین

با سلام ببخشید اخذ بورسیه تحصیلی برای ارشد در رشته‌هایی در زمینه زبان‌های خارجی و ارتباطات در دانشگاه کره جنوبی امکان پذیره؟اگه هست شرایطش چیه؟ و احتمال قبولی چقدر هست؟

آتیه آفرینان

با سلام تحصیل در کشور کره به طور کلی هزینه دارد، برای اخذ بورسیه رزومه قوی اعم از معدل، مقاله، شرکت در آزمون بین الملل و... لازم دارد.

roza

سلام من رشته ی انسانی هستم و میخوام ک بورسیه ی تحصیلی بعد از تموم کردن مدرسم بگیرم میخواستم بدونم ک میتونم توی رشته ی زبان انگلیسی بعد از دادن کنکورم بورسیه بگیرم و توی کره برم دانشگاه و اینکه چ دانشگاه هایی توی کره بورسیه ی زبان انگلیسی میکنن

آتیه آفرینان

با سلام امکان اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ممکن هست اما تحصیل در کره هزینه دارد و بورسیه به این مقطع تعلق نمی گیرد. بهتر است برای کشور هایی که تحصیل رایگان دارند، اقدام کنید.

دینا

سلام میحواستم ببینم من که رشتم انسانی . اگه بخوام مترجمی و معلمی بزنم برشون دارم تویه کره بورسیه داره یا نه؟

آتیه آفرینان

با سلام خیر تحصیل در این رشته ها هزینه دارد.

Maria

سلام‌ خسته نباشید، اگر یک نفر مثلا بورسیه تحصیلی برای مقطع ارشد رو دریافت کنه و تحصیلی مهارجت کنه برای رشته زبان انگلیسی، امکان این هست موقع تحصیل بتونه جایی شاغل شه که بتونه ویزای کاری بگیره؟ یا بعد از فارق التحصیل شدنش بتونه کار پیدا کنه تا بتونه ویزای کاری بگیره یعنی منظور کلیم اینه که دانشجوی رشته زبان که بورسیه تحصیلی داره میتونه موقع تحصیل شغلی پیدا کنه که باهاش ویزای کاری بگیره؟

آتیه آفرینان

با سلام بله ممکن هست در طول تحصیل شخص به صورت پاره وقت کار کند و بعد از تحصیل به صورت تمام وقت مشغول به کار شود و ویزای تحصیلی را به ویزا کاری تغییر دهد.

رومینا

و اینکه امکان اش هست که بعد از رفتن به اونجا هم در مدرسه تدریس زبان کنیم و هم در دفاتر ترجمه کار های ترجمه را انجام دهیم ؟ امکانن اش هست که برای مدتی که اونجا هستینم توی هتل بمانیم ؟مثلا برای 2 سال تا توان خرید یا حتی اجاره خانه را پیدا کنیم؟هزینه اش تقریبا چقدر میشه؟

آتیه آفرینان

با سلام برای اخذ ویزای کار،جاب آفر لازم می باشد و تسلط به زبان کره ای همچنین لازم می باشد نشان دهید که هزینه ی یکسال زندگی در این کشور را دارید. در صورت نداشتن جاب آفر بایستی به طرق دیگری مهاجرت کنید.

رومینا

سلام میخخواستم بدونم برای کار ترجمه و یا حتی تدریس زبان انگلیسی در کره داشتن مدرک دانشگاهی از خود ایران کافی است؟مثلا کل دوره های ترجمه را در دانشگاه سپری کردیم و مدرک اش هم گرفیتم و پند سال هم توی ایران سابقه کار داریم اونوقت میشه ویزای کار گرفت ؟ حتما نباید در دانشگاه اونجا درس خوانده باشیم که؟

Ghazal

سلام وقتتون بخیر. ببخشید امکانش هست در رشته آموزش زبان انگلیسی و مترجمی برای ارشد و دکترا از دانشگاه های کره جنوبی بورسیه یا پذیرش گرفت ؟ بازار کارش خوبه ؟؟؟

آتیه آفرینان

با سلام، درصورتی که به زبان کره ای هم مسلط باشید بازار کار خوبی دارد، برای تحصیل امکان اخذ پذیرش وجود دارد اما برای اخذ بورسیه کاملا بستگی به شرایط شما دارد.

Jilewark

سلام اگر مترجم زبان کره‌ای_انگلیسی باشی درخاست کار در کره جنوبی سخته؟

آتیه آفرینان

با سلام اگر به هردو زبان مسلط باشید امکان کار وجود دارد، اما بهتر است ابتدا به صورت تحصیلی وارد شوید.

عارفه

سلام میخواستم بدونم کسی که بره رشته انسانی و کنکور زبان بده میتونه بورسیه بگیره ؟و دانشگاهش اونجا باشه و مدرکش رو اونجا بگیره و رشته زبان رو تدریس کنه؟احتمال اینکه بورسیه بگیری چقدر است ؟و آیا برای یک فرد خارجی که به کره میره رشته کامپیوتر برای اخذ بورسیه بهتره یا زبان؟

آتیه آفرینان

با سلام، تحصیل در کره جنوبی هزینه دارد و شانس اخذ بورسیه برای مقطع لیسانس بسیار پایین می باشد، اگر به دنبال بورسیه و تحصیل رایگان هستید حتما مقاله "تحصیل در اروپا" مطالعه کنید.

HADIS

سلام ببخشید ایا کره جنوبی بورسیه کامل برای رشته ی هوشبری داره؟

آتیه آفرینان

با سلام، اگر به دنبال تحصیل رایگان هستید، کشورهای ایتالیا، آلمان پیشنهاد میکنم.

사하르

ببخشید میخواستم بدونم اگه کسی برای مترجمی بخوا بره کره برای کارش باید چند تا زبان بلد باشه یا اینکه باید دانشگاهش حتما بره نمیشه فقط تسلط زبان باشه؟

آتیه آفرینان

با سلام، مدرک دانشگاهی ضمن تسلط به زبان های کره ای و انگلیسی، لازم می باشد.

진호

سلام میخواستم بدونم من چگونه باید مترجم بشم ینی تحصیل و رشتش چیه و از طریق میش به کره مهاجرت کنم

آتیه آفرینان

با سلام، بهترین اقدام در حال حاضر برای شما مهاجرت تحصیلی می باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button