بازار کار رشته زبان در کشور ژاپن متقاضیان زیادی دارد که نیازمند داشتن شرایط و قوانین خاصی است .از جمله موارد لازم جهت ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در ژاپن ارائه مدارک تحصیلی، مدرک زبان معتبر و سوابق کاری معتبر است . با توجه به گرایش های زبان ، مفاهیم هنر و علوم انسانی شغل هایی با نقش های مختلف و کار در بخش مرتبط با گرایش رشته تحصیلی وجود دارد . در زمینه روزنامه نگاری و شاغل شدن در رسانه ها نیز فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان کار در این کشور وجود دارد . همچنین لازم به ذکر است فارغ التحصیلان گرایش زبان می توانند در زمینه پخش رسانه به صورت آنلاین، سردبیری و چاپ روزنامه نیز شاغل شوند . همچنین افراد فارغ التحصیل در زمینه زبان انگلیسی می تواند به عنوان مدرس وارد بازار کار رشته زبان انگلیسی در ژاپن شود . با توجه به نیاز گسترده مدرس زبان در مقطع ابتدایی و دبیرستان متقاضیان می توانند در خواست خود را جهت کار در این مشاغل ارائه کنند . برای اخذ این مجوز لازم است صلاحیت تدریس فرد ارزیابی گردد . همچنین متقاضی می تواند به عنوان مترجم کار کند ، جهت کار به عنوان مترجم وظایفی لحاظ شده ، که عبارت است از اینکه مترجم می تواند روی پروژه ها و مطالب مختلفی کار کند و یا در یکی از زمینه های زیر متخصص باشد و کار کند .

  • منابع های آموزشی مثل کتب درسی
  • راهنمای سفر
  • مستندات قانونی
  • زمینه فنی، علمی یا تجاری (بروشورها، گزارش ها یا کتابچه های راهنما)
  • بخش های رسانه ای (وب سایت ها، زیر نویس فیلم، فیلمنامه و غیره)
  • مطالب ادبی (رمان، اشعار، نمایشنامه و …)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ژاپن شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به ژاپن ” بیاندازید.

[WPSM_AC id=34082]

بازار کار رشته زبان در کشور ژاپن – بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور ژاپن 2020

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

بازار کار رشته زبان در کشور ژاپن – ویزای کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در ژاپن

افراد متقاضی برای کار در زمینه زبان انگلیسی در ژاپن نیازمند ویزای کار و مجوز برای شروع کار هستند . متقاضیانی که برای کمتر از 90 روز در این کشور کار کنند باید ویزای کار کوتاه مدت با اعتبار 3 ماه دریافت می کنند ، افراد متقاضی کار در ژاپن می توانند با اخذ این ویزا به جستجوی کار بپردازند و بعد از اثبات توانایی خود به کارفرما ویزای خود را تغییر داده و کار کنند . جهت اخذ ویزای کار ژاپن روش های متفاوتی وجود دارد ، شخص متقاضی باید در اولین قدم از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کند . مدارک لازم جهت دریافت ویزای کار ژاپن به شرح زیر است :

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده از کارفرما
  • پرداخت هزینه های مربوطه به اخذ ویزا و ارائه رسید آن
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 2 سال اعتبار
  • ارائه 4 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه مدارک پزشکی تایید شده
  • بیمه سلامت
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه رزومه و سوابق کاری
  • ارائه گواهی تمکن مالی جهت اثبات توانایی فرد در پرداخت هزینه های زندگی تا زمان دریافت اولین حقوق

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به علاقمندان کار در ژاپن خواندن مقاله ای با عنوان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور ژاپن2020 را پیشنهاد می کند .

بازار کار رشته زبان در کشور ژاپن فرصت های شغلی بازار کار رشته زبان در کشور ژاپن 2020

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور ژاپن کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

بازار کار رشته زبان در کشور ژاپن – دستمزد در بازار کار رشته زبان انگلیسی در ژاپن

مدرس زبان انگلیسی در کشور ژاپن می تواند به صورت سالیانه مبلغ  ¥257102 (ین) حقوق دریافت کند . میزان حقوق مترجم زبان انگلیسی در ژاپن به صورت سالانه حدود ¥3617410 (ین) است .

جهت اقامت و تابعیت در ژاپن ، آتیه آفرینان ایرانیان مقاله ای را برای شما آماده نموده است با عنوان اقامت در ژاپن که می توانید آن را بخوانید .

گروه اعزام نیروی کار به ژاپن آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در ژاپن و اشتغال در کشور ژاپن یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به ژاپن دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در ژاپن و استخدام در رشته زبان انگلیسی در ژاپن ، همچنین نحوه یافتن کار در ژاپن را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در ژاپن می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
برهانی

سلام 54 ساله متاهل هستم 12 سال اقامت در ژاپن و آشنایی به کشور ژاپن تسلط تقریبی به زبان ژاپنی جویای کار

آتیه آفرینان

با سلام ، جهت بررسی رزومه کاری و تحصیلی با شماره ی 02172207 تماس بگیرید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button