بازار کار رشته زبان در کشور چک

 فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات جمهوری چک

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور جمهوری چک کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است . کشور جمهوری چک هر سال یک لیست جهت اعلام مشاغل مورد نیاز در سال آینده ارائه می کند ؛ اساتید زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی معمولا هر سال بین مشاغل مورد نیاز این کشور هستند . کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه ای به جایگاه اساتید و معلمان دارند چون بدون یک آموزش صحیح با استاندارد های بین المللی رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اعزام نیروی کار به کشور جهموری چک ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور چک روش های کاریابی در رشته زبان در کشور چک ۲۰۲۰

جهت کاریابی در کشور چک روش های مختلفی وجود دارد که عبارت است از :

  • روزنامه های محلی از جمله روزنامه های Hospodarske Noviny، Lidovky و Mlada Fronta DNES
  • موسسات کاریابی در چک که این موسسات در قبال شغلی که برای شما پیدا می کنند هزینه زیادی معادلی %۱۵ تا ۳۰% اولین حقوق شما را از شما دریافت می کنند. البته این هزینه با توجه به نوع شغل و میزان تقاضا برای آن تغییر می کند

[WPSM_AC id=34171]

بازار کار رشته زبان در کشور چک زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در کشور جمهوری چک

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

در مقاله ” مهاجرت به چک ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به چک اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور چک دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان در کشور جمهوری چک 2020

اخذ دعوت نامه کار یک مزیت بزرگ برای متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان در کشور جمهوری چک است . شما در ابتدا باید رزومه خود را ارسال کنید از طریق موسسه های کاریابی یا وبسایت های آنلاین سپس یک دعوت نامه کار از کارفرمای جمهوری چک اخذ نمایید . کارفرما جهت شغل هایی که نیاز به نیروی کار در آن بخش دارد به مدت سه ماه در جمهوری چک آگهی استخدام منتشر می کند؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر داوطلب نشد سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا این فرصت شغلی را آگهی می کند. نیروهای کار خارجی اگر در ۶ ماه آگهی این شغل در اتحادیه اروپا و جمهوری چک کسی داوطلب نشده باشد می توانند در شغل موردنظر استخدام شوند . حداقل مدرک تحصیلی شما در رشته زبان باید مقطع کارشناسی باشد و همچنین بیش از ۲۴ سال سن داشته باشید و اگر از رزومه کاری برخوردار باشید شانس شما افزایش می یابد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور چک 2020 ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور چک بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور جمهوری چک

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

[WPSM_AC id=34170]

گروه اعزام نیروی کار به چک آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در چک و اشتغال در کشور چک یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به چک دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در چک و استخدام در رشته زبان انگلیسی در چک ، همچنین نحوه یافتن کار در چک را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در چک می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
ماریه رضایی

سلام من یه مترجم زبان چک واسه چند ساعت میخواستم

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button