جهت ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند لازم است در خصوص شرایط و قوانین بازار کار نیوزلند اطلاعات کامل داشته باشید . متقاضیان زیادی هر سال برای اقامت و اشتغال در کشور نیوزلند اقدام می کنند . فرصت های مختلفی جهت ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند وجود دارد که متقاضیان و مدرسان خارجی باید شرایط خاصی داشته باشند و سطح و میزان دانش خود را در این زمینه ثابت نمایند تا توسط مرکز آموزش و تحصیلی مختلف جذب گردند . در کشور نیوزلند مردم به دو زبان مائوری و انگلیسی صحبت می کنند. با کار کردن در مراکز آموزشی و تحصیلی کشور نیوزلند در زمینه آموزش زبان انگلیسی، افراد متقاضی می توانند از لحاظ شخصی و حرفه ای، فرصت یادگیری و پیشرفت را کسب کنند .

متقاضیان و مدرسان بین المللی با کار در زمینه تدریس زبان انگلیسی در کشور نیوزلند می توانند بین اقشار مختلف مردم زندگی و کار کنند و با فرهنگ های جدید آشنا شوند .
در کشور نیوزلند آموزش در یک سیستم آموزشی متنوع فرهنگی که از کلیه جوانان جهت تعالی پشتیبانی برخوردار است امکان پذیر است . کشور نیوزلند از لحاظ سیستم آموزش عالی در جهان در رتبه دوازدهم واقع شده و کسانی که در این کشور تحصیل می کنند می توانند از موارد مثبت و مزایای مختلفی استفاده کنند .

معمولا در شهرهای اوکلند و کرایست چرچ کمپ های تابستانی متعددی برگزار می شود و متقاضیان زیادی حهت یادگیری زبان انگلیسی به این کمپ ها مراجعه می نمایند ؛ در نتیجه مدرسان بین المللی شرایط خوبی جهت تحصیل زبان انگلیسی در کشور نیوزلند دارند.
امکان تدریس زبان انگلیسی به صورت خصوصی در کشور نیوزلند کم است . باوجود اینکه بعضی از معلمان انگلیسی درس های اضافی را به دانشجویان و متقاضیان ارائه می کنند و تقریباً تا 32$ (دلار) در ساعت درآمد کسب می کنند.

ارائه مدارک پزشکی شخص متقاضی کار در کشور نیوزلند ارائه گواهی عدم سوء پیشینه فرد متقاضی مهاجرت کاری به کشور نیوزلند ارائه مدارک تحصیلی و رزومه تحصیلی شخص متقاضی کار در کشور نیوزلند ارائه مدارک و سوابق و رزومه کاری فرد متقاضی مهاجرت کاری به نیوزلند ارائه پاسپورت معتبر از فرد متقاضی کار در کشور نیوزلند ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی فرد متقاضی کار در کشور نیوزلند لازم است کلیه مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شود و از طریق وزارت دادگستری و وزارت علوم خارجه تایید گردند.

شرایط کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

جهت کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند، متقاضیان نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی و یا آکادمیک خاصی ندارند ؛ اما داشتن 120 الی 160 ساعت آموزش و کسب مدرک TEFL برای آموزش زبان انگلیسی لازم است . مدرسان و معلمان با سابقه کاری و تجربه تدریس قبلی ، شانس بیشتری جهت یافتن شغل مناسب در زمینه تدریس زبان انگلیسی در مراکز دولتی و مراکز خصوصی کشور نیوزلند دارند .

در صورتی که افراد متقاضی و مدرسان بین المللی تجربه و سابقه کاری قبلی در زمینه تدریس زبان انگلیسی ندارند ، جهت یافتن شغل مناسب لازم است بیشتر از 130 ساعت در کلاس های آموزشی کسب مدرک TEFL شرکت کرده و حداقل 20 ساعت به صورت آزمایشی و کارآموزی در کلاس های مختلف زبان انگلیسی را تدریس نمایند . نیوزلند یک سیستم آموزشی عالی دارد و به دلیل کیفیت سیستم آموزشی خود در بین 20 کشور برتر جهان است . اما تقاضا جهت معلمان ابتدایی و متوسطه و مربیان دوره پیش دبستانی در کشور نیوزلند زیاد است ، در نتیجه برای معلمان و مدرسان بین المللی یافتن شغل مناسب در این کشور دشوار است . مگر اینکه متقاضیان خارجی دارای آموزش هایی باشند که در لیست کمبود مهارت های مهاجرت نیوزلند ذکر شده و بتوانند مهارت ها و توانایی های خاص خود را جهت ورود به بازار کار زبان انگلیسی کشور نیوزلند اثبات کنند.

درآمد مدرسان در بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

در کشور نیوزلند مدارس و مراکز تحصیلی معتبر وظیفه استخدام کارکنان و مدرسان خود را عهده دار هستند . هیچ آژانس مرکزی کارمندان یا بخش دولتی در نیوزلند برای استخدام معلمان ونیست ، متقاضیان و مدرسان بین المللی باید مستقیماً به مدرسه یا مؤسسه مورد نظر خود جهت استخدام و یا یافتن شغل مناسب اقدام نمایند . متقاضیان و مدرسان بین المللی که قصد دارند در کشور نیوزلند در زمینه تدریس زبان انگلیسی شاغل شوند ، می توانند پیش از مهاجرت به نیوزلند، به تارنماها و سایت های آنلاین معتبر این کشور جهت کاریابی در زمینه تدریس زبان انگلیسی مراجعه کنند و در جستجوی شغل مناسبی باشند .

مدرسانی که قصد دارند در زمینه تدریس زبان انگلیسی در بازار کار کشور نیوزلند شاغل شوند باید به عنوان یک مدرس ، توانایی های زبان خود را ثابت کرده و در مصاحبه کاری در مرکز مربوطه حاضر شوند. مدارک تحصیلی و مدرک TEFL متقاضیان باید در این کشور ارزیابی و بررسی شوند تا متقاضیان بتوانند موفق به اخذ مجوز کار در این کشور شوند. متوسط میزان حقوق و درآمد مدرسان و معلمانی که در کشور نیوزلند زبان انگلیسی را تدریس می کنند از 800$ الی 3.483$ (دلار) در ماه است . سابقه کاری و تجربه کاری متقاضیان و مدرسان و همچنین مدرک تحصیلی آن ها در میزان درآمدشان تاثیرگذار است .

بازار کار رشته زبان در کشور نیوزلند

گروه اعزام نیروی کار به نیوزلند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در نیوزلند و اشتغال در کشور نیوزلند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به نیوزلند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

 
به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت به نیوزلند مهاجرت به نیوزلند

مهاجرت به نیوزلند و روش های اقامت در نیوزلند در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. به سبب فره...

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری را می توان یکی از راه های پرطرفدار برای اخذ اقامت کش...

تحصیل در نیوزلند تحصیل در نیوزلند

تحصیل در نیوزلند و دانشگاه های آن یکی از بالاترین سطوح کیفی را در خصوص ارائه آموزش دارند و ب...

نظرات کاربران
Call Now Button