کشور نروژ کشوری اروپایی است که پایتخت آن شهر اسلو است . نروژ آب و هوای نسبتا سردی دارد . وسعت کشور نروژ ۳۸۵٬۲۰۷ کیلومتر مربع است که دارای سواحل زیبا و البته طولانی است . زبان مردم این کشور نروژی است و واحد پول نیز کرون است . کشور نروژ با داشتن منابع نفتی و انرژی و شرایط مطلوب جغرافیایی نیروهای متخصصی دارد تا بتواند از منابع خود به خوبی بهره مند شود و در این حوزه ها برتر باشد . بازار کار رشته زبان در کشور نروژ برای متقاضیان مهاجرت به این کشور اهمیت ویژه ای دارد و شرایط کار در این رشته به عواملی وابسته است . با توجه به اینکه نرخ بیکاری در کشور نروژ ۴% است معمولا فرصت های شغلی زیادی در کشور نروژ وجود دارد اما متقاضیان برای کار در کشور نروژ باید از کارفرمای نروژی پیشنهاد و دعوت نامه کاری دریافت نمایند تا موفق به اخذ ویزا و ورود به این کشور جهت کار شوند. با توجه به رایگان بودن سیستم آموزشی در کشور نروژ، بسیاری از افراد اقدام به اخذ ویزای تحصیلی این کشور نموده و پس از مهاجرت و تحصیل در این کشور با تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری شانس موفقیت خود را افزایش می دهند.

برای اقامت و تابعیت در نروژ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در نروژ ” را مطالعه فرمایید .

[WPSM_AC id=34374]

بازار کار رشته زبان در کشور نروژ – بررسی بازار کار رشته زبان انگلیسی در نروژ 2020

متقاضیان کار در رشته زبان انگلیسی می توانند جهت ادامه تحصیل در این رشته اقدام کنند و پس از اتمام تحصیل جهت کار مرتبط با رشته خود اقدام نمایند ، اما کسانی که از کشور نروژ دعوت نامه کاری دریافت کنند می توانند بدون نیاز به اخذ ویزای تحصیلی ، به صورت مستقیم جهت اخذ ویزای کار اقدام کنند . معمولا اکثر فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی به عنوان معلم در مدارس دولتی و خصوصی نروژ، دانشگاه ها و مراکز علمی، مترجم، کارمند آژانس مسافرتی، راهنمای گردشگری و … در این کشور فعالیت می کنند . تدریس یکی از راحت ترین مشاغل برای فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در نروژ است و این کشور فرصت های زیادی را برای معلمان مهاجر که به دنبال آموزش انگلیسی در مدارس بین المللی و خصوصی هستند در سراسر نروژ به وجود می آورد . در کشور نروژ مدارس بین المللی دو زبانه جهت کودکان مهاجرین وجود دارد که معلمانی از خارج از کشور را استخدام می کند ، جهت استخدام در مدارس بین المللی باید حداقل مدرک لیسانس زبان انگلیسی، گواهی تدریس بین المللی و 2 سال سابقه تدریس ارائهکنید . موسسه های Berlitz و AAC Global از نمونه مدارس بین المللی مشتاق برای جذب معلم از خارج هستند .

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در نروژ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در نروژ توضیح دادیم .

بازار کار رشته زبان در کشور نروژ – شرایط بازار کار رشته زبان در کشور نروژ 2020

جهت کار در رشته زبان انگلیسی در نروژ قراردادهای یکساله با کارفرمایان نروژی منعقد می شود و 28 ساعت در هفته در این کشور کار می کنند . حقوق برآورد شده جهت معلمان دوره ابتدایی 396000 تا 413800 kr (کرون) است و مدارس بین المللی معمولا هزینه های مدرسان همانند اسکان اولیه و بلیط هواپیما را تامین می کند ، همچنین بیمه درمانی نیز به افراد ارائه می شود که میزان و مزایای آن از مدرسه به مدرسه تغییر می کند . سال تحصیلی در نروژ از اواسط اوت تا اواخر ژوئن است و لازم است معلمان متقاضی تدریس زبان انگلیس در مدارس بین المللی نروژ ، قبل از ورود به نروژ ، به دنبال یافتن کار و تامین آن باشند. معمولا مدارس زبان بین المللی و خصوصی در نروژ در طول سال نیرو جذب می کنند اما بهترین زمان استخدام معلمان از سپتامبر تا ژانویه است و متقاضیان می توانند جهت دریافت موقعیت تدریس از طریق مصاحبه آنلاین تخصص و مهارت خود را بیان کنند . مردم نروژ مهارت زبان بالایی در زمینه زبان انگلیسی دارند به همین دلیل جهت اخذ کار مناسب ، متقاضیان باید به صورت مستقیم با نروژی ها رقابت کنند و افراد با رزومه برتر شانس بیشتری برای اخذ مشاغل زبان انگلیسی دارند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان برای شما روش های مهاجرتی به نروژ را در مقالهمهاجرت به نروژگردآوری نموده است .

[WPSM_AC id=34372]

بازار کار رشته زبان در کشور نروژ – ویزای ورود به بازار کار رشته زبان در کشور نروژ 2020

متقاضیان کار در نروژ باید مجوز کار در نروژ را دریافت کنند یعنی مدارک تحصیلی خود را به انجمن ملی خدمات ارزیابی اعتبارسنجی ارسال کنند تا بررسی شود . بعد از تایید مدارک و اخذ مجوز متقاضیان باید نسبت به دریافت ویزای کاری نروژ اقدام کنند .

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار نروژ 2020 :

  • مدارک هویتی نظیر شناسنامه
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک تحصیلی متقاضی نظیر اصل مدرک و ریز نمرات
  • مدارک مربوط به سابقه کار
  • انگیزه نامه
  • گواهی سلامت
  • گواهی تمکن مالی
  • قرارداد کار یا پیشنهاد شغلی از نروژ

[WPSM_AC id=33991]

The Norwegian language labor market
بازار کار زبان در کشور نروژ

گروه اعزام نیروی کار به نروژ آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در نروژ و اشتغال در کشور نروژ یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به نروژ دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در نروژ و استخدام در رشته زبان انگلیسی در نروژ ، همچنین نحوه یافتن کار در نروژ را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در نروژ می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button