کشور مالتا عضو اتحادیه اروپا واقع در دریای مدیترانه و جنوب قاره سبز اروپا می باشد که دارای کوچکترین اقتصاد در اتحادیه اروپاست اما از لحاظ رنکینگ در ناحیه اروپای مرکزی جز صنعتی ترین کشورها بر پایه مبنی بر خدماتی-اقتصادی می باشد . صنعت بزرگ توریسم در کشور مالتا با توجه به وجود جذابیت های گردشگری سبب جذب سرمایه خارجی شده طوری که این کشور کمتر دچار بحران مالی اتحادیه اروپا شده است و نرخ آمار بیکاری در آن بسیار پایین است . بازار کار رشته کامپیوتر در کشور مالتا مناسب است و افرادی که به دنبال کار در سطح ابتدایی یا در حال پیشرفت حرفه خود می باشند ، با انتخاب کشور مالتا می توانند گزینه مناسبی جهت شاغل شدن داشته باشند . در حقیقت بازار کار کشور مالتا رو به رشد می باشد و هزاران فرصت شغلی در آن وجود دارد . نرخ بیکاری در کشور مالتا میان پایین ترین سطح اتحادیه اروپا به میزان ۳٫۷ % تا ژانویه ۲۰۱۸ میلادی می باشد . با توجه به اینکه امروزه کلیه کشور های در حال توسعه جهت برقراری روابط های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و … با دیگر کشور ها ، نیازمند دانستن زبان یکدیگر می باشند به همین دلیل آموختن زبان بین المللی انگلیسی به شدت موردنیاز است . به همین دلیل علاوه بر جذب بیشتر افراد در کلیه گروه های سنی به موسسه های زبان های خارجی جهت یادگیری زبان بین المللی انگلیسی ، هر سال شاهد گرایش داوطلبان به کسب رتبه قبولی در کنکور زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه هستیم . به همین دلیل نیاز به نیروی کار و استخدام در بازار کار رشته زبان در کشور مالتا به صورت چشم گیری دیده می شود .

در مقاله ” تحصیل در مالتا ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در مالتا اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور مالتابازار کار زبان انگلیسی در کشور مالتا

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

[WPSM_AC id=34247]

بازار کار رشته زبان در کشور مالتا – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در مالتا

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در مالتا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در مالتا ” است .

بازار کار رشته زبان در کشور مالتا
بازار کار رشته زبان در کشور مالتا

بازار کار رشته زبان در کشور مالتامدارک لازم برای دریافت ویزای کار مالتا

  • تهیه و تکمیل فرم درخواست ویزای کار مالتا
  • ارائه یک قطعه عکس در اندازه گذرنامه یا پاسپورت از فرد متقاضی کار در کشور مالتا
  • ارائه یک فتوکپی از گواهی پاسپورت متقاضی کار در مالتا
  • ارائه مدارک تحصیلی شخص متقاضی کار در کشور مالتا
  • ارائه رزومه کاری فرد متقاضی کار در کشور مالتا
  • ارائه فتو کپی گواهی های صلاحیت و اعتبار بخشی شخص متقاضی کار در مالتا
  • ارائه نامه کتبی از طریق کارفرما که نشان دهنده محل کار متقاضی کار است
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزای کار مالتا

[WPSM_AC id=34248]

گروه اعزام نیروی کار به مالتا آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در مالتا و اشتغال در کشور مالتا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به مالتا دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی مالتا ، تابعیت و اقامت کاری در مالتا را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در مالتا و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور مالتا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button