مهاجرت کاری یکی از روش های مهاجرت به کشور فنلاند است ، هر سال متقاضیان زیادی که از رشته تحصیلی زبان انگلیسی فارغ التحصیل شدند جهت کار در فنلاند به این کشور مهاجرت می کنند . در سال های اخیر بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند برای فارغ التحصیلان این رشته مورد توجه متقاضیان زیادی واقع شده است .

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – بررسی بازار کار آموزش زبان انگلیسی در کشور فنلاند

کشور فنلاند برای تدریس مقصد مناسبی است . یکی از حرفه های معتبر در کشور فنلاند تدریس است ، جهت اشتغال در بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند ، متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبر ، مدرک زبان ، سوابق شغلی مرتبط باشند ، همچنین فرد از نظر صلاحیت جهت آموزش نیز ارزیابی می شود . در کشور فنلاند مدرسین باید نقش فعالی در شکل گیری برنامه های درسی ملی داشته باشند . این کشور با داشتن یکی از بهترین و موفق ترین سیستم های آموزشی در جهان به عنوان یک مرکز برای آموزش و پرورش است . دانش آموزان و دانشجویان تمایل زیادی به یادگیری دارند و معلمان نیز مورد احترام هستند . تعدادی از گزینه های مختلف جهت تدریس زبان انگلیسی در فنلاند وجود دارد ، از مراکز دولتی یا خصوصی  تا مراکز یادگیری بزرگسالان تا دانشگاه ها، همچنین متقاضیان می توانند به تدریس خصوصی بپردازند.

[WPSM_AC id=34279]

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – تمدید مجوز اقامت کاری در فنلاند

متقاضیان کار در فنلاند می توانند جهت تمدید مجوز خود که به میزان ۴ سال دیگر است اقدام کنند اگر این افراد دارای مجوز اقامت از نوع موقت هستند . در این صورت می توانند که این نوع ویزا را تنها طی مدت زمانی که به میزان ۱ سال دیگر است تمدید کنند .

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات فنلاند

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور فنلاند کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کشور فنلاند

  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه مدارک پزشکی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه رزومه (CV) کامل و دقیق
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه سوابق کاری
  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا و ارائه رسید آن
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 24 ماه اعتبار
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده از کارفرما
بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند
بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – حقوق و دستمزد در بازار کار آموزش زبان انگلیسی در کشور فنلاند

اگر قصد دارید به عنوان معلم زبان انگلیسی کار کنید باید بدانید که قرار داد کاری شما برای 1 ترم تا 1 سال تحصیلی است و بسته به نوع تدریس ماهانه مبلغی بین 1000€ تا 3000€ (یورو) دریافت می کنید . اگر قصد کار در مدارس دولتی این کشور را دارید حقوق هر ماه شما بین 2600€ تا 4300€ (یورو) و اگر قصد کار در مدارس خصوصی این کشور را دارید سالانه 30000€ تا 40000€ (یورو) به عنوان حقوق دریافت می کنید . متقاضیان برای تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه های فنلاند ماهانه بین 3000€ تا 4300€ (یورو) به عنوان حقوق اخذ می کنند . اگر کسی متقاضی تدریس خصوصی زبان انگلیسی در فنلاند است به ازای هر ساعت مبلغی بین 30€ تا 40€ (یورو) به عنوان دستمزد دریافت می کند . کسانی که برای کار و زندگی به این کشور مهاجرت می کنند باید از هزینه های زندگی در این کشور مطلع باشند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی فنلاند ” را مطالعه فرمایید

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – بازار کار زبان انگلیسی در کشور فنلاند

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌ های تلگرامی ، صفحه‌ های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در رشته پرستاری فنلاند ” را مطالعه فرمایید

بازار کار رشته زبان در کشور فنلاند – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در فنلاند

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در فنلاند ” را مطالعه فرمایید

گروه اعزام نیروی کار به فنلاند آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در فنلاند و اشتغال در کشور فنلاند یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به فنلاند دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی فنلاند ، تابعیت و اقامت کاری در فنلاند را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در فنلاند و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور فنلاند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Nastaran

سلام من دانشجو معلم آموزش و پرورش هستم در رشته ی آموزش ابتدایی .یعنی از بدو تحصیل استخدام شدم. من به زبان های انگلیسی_ ترکی استانبولی_ آلمانی مسلطم و در آموزشگاه ها سابقه ی تدریس دارم.میتونم با این مدارک به فنلاند مهاجرت کاری داشته باشم؟

آتیه آفرینان

با سلام برای مهاجرت از طریق کار شما نیاز به دعوتنامه ی کاری دارید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button