میانگین نرخ بیکاری در فرانسه در شاخص OECD که ارزیابی عملکرد بازار کار جهت رتبه بندی استراتژیک کسب و کارهای جدید را انجام داده با روند نزولی کسب شده است . نرخ بیکاری در کشور فرانسه در آوریل ۲۰۱۵ بیشتر از ۹٪ گزارش شد اما در سال ۲۰۱۸ نرخ بیکاری در فرانسه کمتر از ۵٪ گزارش شده است که نشانگر بازار کار مناسب و ایده آل و وجود شرایط شغلی مطلوب در کشور فرانسه است .در کشور فرانسه برای معلمان مسلط به زبان انگلیسی شرایط و بازار کار خوبی وجود دارد و نیاز به معلمان با تجربه در این کشور مشاهده می شود  . برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا ارائه پیشنهاد کار و ویزای کار اروپا آسان نیست ، معلمان فرصت های شغلی خوبی در کشور فرانسه خواهند داشت . در کشور فرانسه شرکت های زیادی به کسانی که به زبان فرانسه مسلط نیستند ، فرصت های شغلی زیادی را ارائه می کنند . شرکت های چند ملیتی واقع در فرانسه با استفاده از زبان انگلیسی کار می کنند ، در صورتی که صنایع خاص به زبان انگلیس می پردازند . اما لازم به ذکر است بدون تسلط به زبان فرانسوی پیدا کردن کار در این کشور آسان نیست و ممکن است بیشتر از یک سال لازم باشد تا شغل موردنظر خود را پیدا کنید . بازار کار رشته زبان در کشور فرانسه شرایط مناسبی دارد که در ادامه این مطلب از آتیه آفرینان ایرانیان به شرح این موضوع پرداخته ایم .

در مقاله ” نحوه یافتن کار در فرانسه ” به طور مفصل درباره شرایط کاریابی در فرانسه اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور فرانسه – بازار کار رشته زبان در فرانسه

غیر از برنامه های دستیار اداری توسط دولت فرانسه یا شورای بریتانیا ، بازار کار رشته زبان در کشور فرانسه خصوصا زبان انگلیسی مناسب بوده و افرادی که در پی تدریس زبان انگلیسی در کشور فرانسه هستند ، معمولا فرصت های زیادی جهت تدریس در فرانسه دارند . بیشتر مدارس زبان در کشور فرانسه نیازمند معلم هستند و فرصت های شغلی جهت آموزش انگلیسی در فرانسه زیاد است . محبوبیت کشور فرانسه در بازار ESL ، به عنوان یک مقصد توریستی ، رقابت جهت موقعیت های آموزشی را افزایش می دهد . در این کشور بیشتر معلمان ESL در آن آموزش می دهند . بااینکه کشور فرانسه برای تدریس ایده آل است ، ورود آن به اتحادیه اروپا ( EU ) سبب شده که ویزای کار شهروندان غیر اتحادیه اروپا سخت و زمان بر باشد . یک کارفرمای حمایت کننده باید ثابت کند که هیچ شهروندی واجد شرایط در اتحادیه اروپا وجود ندارد که بتواند موقعیت مورد نظر را انجام دهد . برای کار در کشور فرانسه تسلط به زبان فرانسوی لازم است که باید با لهجه فرانسوی انجام شود . در ادامه لیستی از مشاغلی که نیازمند تسلط به زبان فرانسه هستند ذکر شده و اگر نتوانید به این زبان صحبت کنید نمی توانید در این مشاغل کار کنید .

  • بانک داری : مدیریت بانک داری
  • مغازه داری : فروشندگی و یا مدیریت مغازه
  • شرکت های بیمه

در مقاله ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور فرانسه ” به طور مفصل درباره شرایط کار کامپیوتر در فرانسه اطلاعات کسب کنید .

بازار کار رشته زبان در کشور فرانسه

بازار کار رشته زبان در کشور فرانسه – مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری کشور فرانسه

  • ارائه فتوکپی از ویزای شنگن قبلی (در صورت وجود)
  • ارائه مدارک پروازهای رزرو شده از قبل
  • ارائه نامه برگشت پیش پرداخت شده به همراه آدرس متقاضی جهت عودت پاسپورت
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزای کار فرانسه (EUR 99 یورو)
  • تهیه و تکمیل فرم درخواست ویزای کار کشور فرانسه
  • ارائه یک قطعه عکس شناسائی از شخص متقاضی کار در فرانسه
  • تهیه و تکمیل فرم اداره مهاجرت فرانسه (OFII)
  • ارائه فتوکپی قرارداد کاری امضاء شده (تایید شده و ممهور توسط اداره محلی وزارت کار فرانسه DIRECCTE)
  • ارائه فتوکپی صفحه شناسائی پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل ۳ ماه بعد از تاریخ برگشت

بازار کار رشته زبان در کشور فرانسه – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در فرانسه

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

گروه اعزام نیروی کار به فرانسه آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در فرانسه و اشتغال در کشور فرانسه یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به فرانسه دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی فرانسه ، تابعیت و اقامت کاری در فرانسه را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در فرانسه و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور فرانسه می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
آرش

سلام. چطور میتونم به عنوان یه مترجم فریلنسر به فرانسه برم؟

آتیه آفرینان

به یک دعوتنامه ی کاری نیاز دارید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button