هر سال متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به کشور بلاروس اقدام می کنند .  برای کار در بلاروس باید رزومه خوبی داشته باشید چون این کشور نیازمند نیروی متخصص خارجی است . برای کار در بلاروس نیازمند دعوتنامه از طرف کارفرما هستید . بیشتر مشاغل در کشور بلاروس نیازمند تسلط به زبان انگلیسی هستند . با  برخی مشاغل همانند آی تی و کار در بخش گردشگری نیازمند نیرویی با تسلط به زبان انگلیسی هستند . بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس نیازمند نیروی خارجی مسلط به زبان انگلیسی است که در ادامه این مطلب از موسسه حقوقی و مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شرایط کار متخصصان زبان انگلیسی در بلاروس را شرح دادیم .

در مقاله ” نحوه یافتن کار در بلاروس” به طور مفصل درباره شرایط کار در بلاروس اطلاعات کسب کنید

بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی در بلاروس

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور بلاروس کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

[WPSM_AC id=34301]

بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس – مراحل اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

مراحل اعزام نیروی کار به کشور بلاروس به این صورت است فرد باید پیشنهاد کاری داشته باشد به صورتی که کار فرما باید یک دعوتنامه کاری برای فردی که در خارج از کشور دنبال کار می گردد تهیه کند ، به دست آوردن یک شغل در هر کشور اولویت با متقاضیان داخل آن کشور است که واجد شرایط آن شغل است و این شغل موقعی به متقاضی خارجی می رسد که در داخل آن کشور متقاضی برای این شغل وجود نداشته باشد که تقریبا غیر ممکن است مگر در وضعیت های استثنا به عنوان مثال

  • کارفرما خواستار این باشد که اعضای خوانواده خود را استخدام کند یا افرادی با تخصص خیلی خاص مثلا تسلط کامل به زبان بومی کشوری خاص و یا آشپز ایرانی با زبان فارسی و …
  • یا شهروندان خارجی و افراد بدون اقامت دائمی که در بلاروس زندگی می کنند، حق دارند در فعالیت های کار و کسب و کار در یک شرکت با شرایط مساوی با شهروندان عادی بلاروس مشغول به کار شوند .
  • سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ هزار یورو در کشور بلاروس با توجه به اجازه تضمین سپرده اقامت دائم را به اتباع می دهد و در نهایت تابعیت کشور بلاروس را دریافت می کنند .
  • یک فرد خارجی که مجوز اقامت دائم در کشور بلاروس را دارد می تواند با استخدام کارگران فعالیت شغلی خود را انجام دهند . اتباع خارجی با ایجاد شغل و کارآفرینی در کشور بلاروس می توانند اقامت دائم بلاروس را کسب کنند .

بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس – بازار کار زبان انگلیسی در کشور بلاروس

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌ های تلگرامی ، صفحه‌ های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

یکی از روش های مهاجرت به بلاروس از طریق تحصیل است و می توانید در مقاله تحصیل در بلاروس اطلاعات دقیقی را بدست آورید .

بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس
بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس

بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس – مدارک لازم برای ویزای کار بلاروس

مدارک لازم برای دریافت ویزای کار بلاروس عبارت است از :

  • ارائه اصل دعوت نامه معتبر از طرف شخص حقیقی و یا حقوقی در بلاروس جهت شخص متقاضی کار در بلاروس
  • ارائه پاسپورت معتبر با حداقل اعتبار ۹۰ روز بعد از تاریخ ورود متقاضی به بلاروس
  • تهیه و تکمیل فرم درخواست ویزای کار بلاروس به زبان انگلیسی
  • ارائه یک قطع عکس رنگی ۳٫۵*۴٫۵ با پیش زمینه سفید که مربوط به شش ماه گذشته شخص متقاضی دریافت ویزای کار بلاروس باشد
  • ارائه فتوکپی صفحه اول گذرنامه متقاضی کار در کشور بلاروس
  • داشتن بیمه مسافرتی با اعتبار حداقل ۱۰۰۰۰ یورو
  • آدرس محل اسکان موقت در بلاروس
  • ارائه ترجمه مدارک تحصیلی مرتبط با شغل به همراه ریز نمرات
  • ارائه گواهی تایید اداره کار بلاروس

[WPSM_AC id=34302]

بازار کار رشته زبان در کشور بلاروس – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در بلاروس

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

گروه اعزام نیروی کار به بلاروس آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در بلاروس و اشتغال در کشور بلاروس یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به بلاروس دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی بلاروس ، تابعیت و اقامت کاری در بلاروس را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در بلاروس و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور بلاروس می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button