هر سال متقاضیان زیادی جهت مهاجرت کاری به کشور استونی اقدام می کنند .  برای کار در استونی باید رزومه خوبی داشته باشید چون این کشور نیازمند نیروی متخصص خارجی است . برای کار در استونی نیازمند دعوتنامه از طرف کارفرما هستید . بیشتر مشاغل در کشور استونی نیازمند تسلط به زبان انگلیسی هستند . با  برخی مشاغل همانند آی تی و کار در بخش گردشگری نیازمند نیرویی با تسلط به زبان انگلیسی هستند . بازار کار رشته زبان در کشور استونی نیازمند نیروی خارجی مسلط به زبان انگلیسی است که در ادامه این مطلب از موسسه حقوقی و مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان شرایط کار متخصصان زبان انگلیسی در استونی را شرح دادیم .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ”تحصیل در رشته پرستاری استونی” را مطالعه فرمایید .

فرد خارجی با شرایط زیر امکان درخواست اجازه اقامت موقت برای کسب و کار در استونی را دارد: تحت شرایط عمومی در صورتی که در استونی یک شرکت دارید و یا مالک منحصر به فرد هستید و یا در کسب و کار در استونی به ارزش حداقل ۶۵٫۰۰۰ یورو از سرمایه ( در صورت داشتن شغل آزاد ۱۶٫۰۰۰ یورو)، شرکت دارید. سرمایه ی سهامداران، مسولیت تحت استیلا و میزان همکاری های ثابت شده می توانند به عنوان سرمایه گذاری تاسیس درنظر گرفته شود. برای انجام یک کسب و کار به منظور شروع و راه اندازی آن(استارت آپ)، باید توسط جوامع متخصص ارزیابی شده باشید،مگر آن که درخواست های آن به خصوص باشد. تحت عنوان سرمایه گذاری اصلی: اگر شما سرمایه گذاری مستقیم به ارزش حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰یورو در یک شرکت انجام دهید و این سرمایه گذاری اغلب در اقتصاد استونی مورد استفاده قرار می گیرد. دستورالعمل برنامه ی کسب و کار باید به زبان انگلیسی و یا استونیایی ثبت گردد. شرکت های استارت آپ و یا سرمایه گذاری های اصلی به این برنامه نیاز نخواهند داشت. اقامت و تابعیت استونی

بازار کار رشته زبان در کشور استونی – بررسی بازار کار و فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی در استونی

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور استونی کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل گروه پزشکی در استونی می توانید به مقاله ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی استونی ” مراجعه نمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور استونی – بازار کار زبان انگلیسی در کشور استونی 2020

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌ های تلگرامی ، صفحه‌ های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی
دریافت پاسپورت استونی از طریق کار در این کشور میسر است و پس از مشغول شدن به کار می توان از طریق ویزای کار استونی اقامت و تابعیت استونی را اخذ کرد . جهت کار در این کشور لازم است در ابتدا از یک کارفرمای معتبر در کشور استونی ، پیشنهاد کاری دریافت کنید . جهت دریافت مجوز کار در استونی ، کارفرمای مربوطه به وزارت کار کشور استونی درخواست ارسال می کند و معمولا طی ۹۰ روز ، درخواست مجوز کار شما بررسی خواهد شد سپس مجوز صادر می شود . شهروندان غیر اتحادیه اروپا اگر قصد داشته باشند کمتر از ۶ ماه در استونی مشغول به کار شوند باید درخواست ویزای تایپ D را دهند و اگر قصد داشته باشند طی مدت بیشتر از ۶ ماه در این کشور کار کنند ، باید درخواست مجوز اقامت موقت طی یک سال را دهند و همچنین اگر بتوانند طی ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشند و کار کنند می توانند در خواست اقامت بلند مدت استونی را ارائه نمایند . بر اساس قوانین تابعیت و دریافت پاسپورت استونی، افرادی که بتوانند طی ۸ سال در استونی کار کنند و زبان رسمی این کشور را بیاموزند و علاوه بر آن مرتکب جرم نشوند می توانند درخواست پاسپورت استونی را داده باشند .

بازار کار رشته زبان در کشور استونی – مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار استونی 2020

  • ارائه پاسپورت با حداقل ۳ ماه اعتبار و ۲ الی ۳ صفحه خالی
  • تهیه و تکمیل فرم درخواست ویزای کار استونی همراه با کلیه مدارک موجود
  • ارائه بیمه نامه معتبر معادل ۰۰۰/۳۰ یورو جهت خدمات مختلف در کشور استونی برای فرد متقاضی کار در این کشور
  • ارائه انگیزش نامه شخص متقاضی کار در استونی
  • ارائه دلایل وابستگی و علایق کار در استونی و اسناد آن
  • همراه داشتن دعوت نامه کاری از طرف کارفرما در استونی
  • تهیه بلیط مسافرت جهت مهاجرت کاری به استونی
  • ارائه سند پرداخت ۸۰ یورویی ویزا غیر از شهروندان اوکراین و بلاروس

بازار کار رشته زبان در کشور استونی – میزان حقوق و دستمزد در کشور استونی

میزان حقوق در کشور استونی ، از جمله موارد مهم جهت اشتغال در کشور استونی می باشد . طبق آمار استونی ، متوسط حقوق ناخالص ماهیانه و حقوق رسمی در استونی در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۲۲۱ یورو بود و در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی متوسط حقوق ماهیانه و بالاترین میزان حقوق در مشاغل اقتصادی و امور بیمه ، انرژی و علوم اطلاعات و ارتباطات ( IT ) بوده ‌است .

شرایط مهاجرت کاری به استونی به مانند دیگر کشورهای اروپایی مستلزم داشتن پیشنهاد کاری (job offer) از سوی کارفرما یا شرکت های این کشور می باشد.به دلیل اینکه کشور استونی مهاجرپذیر نمی باشد افراد متقاضی ورود به این کشور باید پیشنهاد کاری از سوی شرکت یا کارفرمایی داشته باشند که در صورت بررسی و اعمال مراحل قانونی می توانند وارد بازار کار استونی شوند.مدت زمان ارائه ویزا ازسوی دولت استونی به افراد از طریق ویزای کار ۳سال می باشد و افراد می توانند بعد پایان این دوره مجددا به مدت ۳سال دیگر این ویزا را تمدید کنند.مدت زمان ساعات کار در کشور استونی به مانند دیگر کشورها می باشد و افراد به طور میانگین ۳۸ساعت در هفته در این کشور کار میکنند. اجازه کار از طریق ویزاهای ذیل امکان پذیر می باشد: افرادی که به واسطه فرزند یا همسر استونیایی خود نوع اقامتشان دائم است می توانند به طور آزادانه در مشاغل مورد نیاز خود وارد بازار کار شده و مشغول به کار شوند. افرادی که اجازه اقامت و کار در کشور استونی را دارند و به دلیل نوع حرفه و تخصصشان در این کشور حضور دارند شامل افراد زیر می باشند: سرمایه گذاران و وکلا و دانشمندان و همچنین پزشکان متخصص و افرادی که در زمینه های رشته پزشکی تجربه و مهارت کافی دارند و همچنین استادان دانشگاه و معلمین نیز با داشتن اجازه قانونی کار از اداره مهاجرت استونی می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. افرادی که از طریق ویزای تحصیلی وارد کشور استونی شده اند با داشتن اجازه کار از اداره مهاجرت محلی می توانند به صورت موقت وارد بازار کار این کشور شوند.
بازار کار رشته زبان در کشور استونی

بازار کار رشته زبان در کشور استونی

بازار کار رشته زبان در کشور استونی – زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در استونی

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

گروه اعزام نیروی کار به استونی آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در استونی و اشتغال در کشور استونی یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به استونی دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای اخذ شهروندی استونی ، تابعیت و اقامت کاری در استونی را ارایه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه نحوه یافتن کار در استونی و دریافت لیست مشاغل موردنیاز کشور استونی می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو بازار کار رشته کامپیوتر در کشور موناکو

کشور موناکو ، واقع در ریویرای فرانسه ،کشوری مستقل و مشهور است . در این کشور نیازی به پرداخت ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022 بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا 2022

رشته مهندسی کامپیوتر در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازا...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه بازار کار رشته کامپیوتر در کشور روسیه

کشور روسیه که پهناورترین کشور جهان است که بسیار ثروتمند است و در بخش صنعت بسیار قوی و خارق ا...

نظرات کاربران
Call Now Button