رشته زبان انگلیسی در لیست مشاغل مهارتی (SOL) و موردنیاز کشور استرالیاست به همین دلیل بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا پررونق است و فرصت های شغلی خوبی در این کشور فراهم است فرصت خوبی برای مهاجرت به این کشور فراهم است. شرکت های بزرگ چند ملیتی در استرالیا از بزرگترین کارفرماهای استرالیا و نیز استخدام کننده متخصصین زبان می باشند. فارغ التحصیلان زبان انگلیسی می توانند با مدرک لیسانس و تسلط بر زبان انگلیسی می توانند در این بازار کار ، از کارفرمای استرالیایی پیشنهاد کاری دریافت کنند و نسبت به درخواست مجوز و ویزای کار استرالیا اقدامات لازم را انجام دهند .

شما می توانید برای کار در استرالیا مقاله ای تحت عنوان ” بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استرالیا ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا دریافت ویزای کار در بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا

اخذ دعوت نامه کار یک مزیت بزرگ برای متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی در کشور استرالیا است . شما در ابتدا باید رزومه خود را ارسال کنید از طریق موسسه های کاریابی یا وبسایت های آنلاین سپس یک دعوت نامه کار از کارفرمای استرالیایی اخذ نمایید . کارفرما جهت شغل هایی که نیاز به نیروی کار در آن بخش دارد به مدت سه ماه در استرالیا آگهی استخدام منتشر می کند؛ اگر کسی برای شغل مورد نظر داوطلب نشد سه ماه دیگر در اتحادیه اروپا این فرصت شغلی را آگهی می کند. نیروهای کار خارجی اگر در ۶ ماه آگهی این شغل در استرالیا کسی داوطلب نشده باشد می توانند در شغل موردنظر استخدام شوند . حداقل مدرک تحصیلی شما در رشته زبان باید مقطع کارشناسی باشد و همچنین بیش از ۲۴ سال سن داشته باشید و اگر از رزومه کاری برخوردار باشید شانس شما افزایش می یابد.

انواع ویزای کاری کشور استرالیا :

  • ویزای Skilled Nominated کلاس ۱۹۰ : افرادی که حد نصاب امتیازات ۶۵ امتیاز را اخذ کنند می توانند از حمایت ایالتی برخوردار شوند و تا ۵ امتیاز در ویزای کلاس ۱۹۰ به آن ها ارائه می شود .
    ویزای Skilled Regional کلاس ۴۸۹ : این نوع ویزا نیز با ارائه اسپانسر یا حمایت ایالتی این امکان را فراهم می کند تا کسانی که با ۱۰ امتیاز کسری رو به رو می شوند در ایالات خاصی مشغول به کار و زندگی گردند .
  • ویزای Skilled Independent کلاس ۱۸۹ : ویزای کلاس ۱۸۹ ویزایی است که برای افراد دعوت شده به کاراجازه می دهد در هر کجای خاک استرالیا اجازه کار و زندگی داشته باشند . فرد متقاضی برای دریافت این ویزا باید در سنین بین ۱۸ تا ۴۵ سال باشد . اگر شخص امتیازات مربوط به سن ، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کار را تا سطح ۶۵ امتیاز دریافت کند می تواند بدون نیاز به هیچ اسپانسری جهت دریافت این ویزا اقدام کند .

برای دریافت پاسپورت استرالیا روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” پاسپورت کشور استرالیا ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا مدارک و شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری کشور استرالیا

  • دعوتنامه ای که از سمت شرکت استخدام کننده فرد متقاضی صادر شود
  • گذرنامه ای که حداقل ۶ ماه بعد از خروج فرد معتبر باشد و حداقل دارای دو صفحه خالی باشد
  • ارائه یک قطعه عکس پاسپورتی ۳ در ۴ از فرد متقاضی دریافت ویزای کار استرالیا
  • ارائه دو نسخه از فرم درخواست ویزای استرالیا
  • ارائه بیمه نامه فرد متقاضی کار در استرالیا
  • ارائه پرینت بانکی گویای تمکن مالی فرد متقاضی کار در استرالیا جهت مدت زمان اقامت فرد در استرالیا
  • ارائه آزمایش ایدز

اگر اقامت فرد در روسیه بیشتر از سه ماه  باشد فرد باید درخواست ویزای چند ورودی دهد و هزینه ی ویزای کاری کاملاً به کشوری که در آن درخواست می گردد وابسته است و متغیر است و فرآیند صادر کردن ویزا معمولاً بیشتر از ۲۰ روز کاری نمی باشد .

شما می توانید برای تحصیل در استرالیا مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در رشته فیزیوتراپی استرالیا ” را مطالعه فرمایید .

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا – فرصت های شغلی رشته زبان و ادبیات استرالیا

در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می توان گفت این رشته علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال است ، در خارج از کشور هم به همین صورت است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان معلم ، مترجم ،کارمند آژانس مسافرتی ، راهنمای گردشگری در کشور استرالیا کار کنند و یا به عنوان هیأت علمی در دانشگاه‌ ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند . همچنین همکاری با صدا و سیما و کار در سفارت خانه ها به عنوان مترجم ، همکاری با وزارت خارجه ، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی ، تدریس در مدارس دولتی و غیر انتفاعی و آموزشگاه ها ، تاسیس کمپین های تبلیغاتی و ترجمه‌ متون ادبی ، شعر ، نمایشنامه ، داستان و رمان و … هم از جمله فرصت های شغلی این رشته است . کشور استرالیا هر سال یک لیست جهت اعلام مشاغل مورد نیاز در سال آینده ارائه می کند ؛ اساتید زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی معمولا هر سال بین مشاغل مورد نیاز این کشور هستند . کشورهای توسعه یافته نگاه ویژه ای به جایگاه اساتید و معلمان دارند چون بدون یک آموزش صحیح با استاندارد های بین المللی رسیدن به پیشرفت امکان پذیر نیست .

شما می توانید برای تحصیل در استرالیا مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در رشته پرستاری استرالیا ” را مطالعه فرمایید .

[WPSM_AC id=34384]

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا مراکز کاریابی در استرالیا

روش دیگر که البته از بهترین روش های پیدا کردن کار در استرالیا نیز می باشد استفاده از مراکز کاریابی است . این موسسات پلی بین شما و کارفرما خواهند بود زیرا از شرایط و درخواست های استرالیا اطلاع دارند و می توانند کار مورد نظر شمارا بیابند . این موسسات بعد از پیدا کردن کار درصدی از حقوق شما را با توافق قبلی بر می دارند. اما مسلما برای شما که خارج از استرالیا هستید و اطلاعات دقیقی از این مشاغل ندارید این روش بسیار مفید خواهد بود .

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا نحوه کاریابی در استرالیا از طریق روزنامه ها

آخرین روشی که در این جا به آن اشاره می کنیم و می توانید از طریق آن اقدام به یافتن کار در استرالیا نمایید استفاده از روزنامه ها است. روزنامه های ملی و محلی می توانند به شما در این امر کمک نمایند . در همه روزنامه های استرالیا معمولاً بخشی به نام position vacant وجود دارد. نسخه روز شنبه برای جستجوی کار بهترین مورد است. برای جستجو لازم نیست این روزنامه ها را بخرید، معمولا بسیاری از کتابخانه های ملی، روزنامه های معتبر را برای بازدیدکنندگان در محلی مخصوص قرار داده اند تا از آنها استفاده کنند . با رفتن به کتابخانه نزدیک محل سکونت خود می توانید از این روزنامه ها و همچنین خدمات اینترنتی آنها به صورت رایگان استفاده نمایید .برخی از روزنامه های شناخته شده در استرالیا که در اینجا آورده شده اند . عبارتند از :

  •  “Financial Review”
  •  “Sydney Morning Herald”
  • the “Telegraph”

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا – بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا

  • کار غیر حضوری فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در زمینه سایت‌ های اینترنتی ، کانال‌های تلگرامی ، صفحه‌های اینستاگرام ، اپلیکیشن‌ های موبایل
  • مترجم تور گردشگری
  • کار در واحد امور بین‌ الملل در شرکت‌ ها
  • مترجمی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • تأسیس آموزشگاه زبان انگلیسی
  • تدریس در آموزش و پرورش  کار در زمینه معلم زبان انگلیسی

[WPSM_AC id=34098]

بازار کار رشته زبان در کشور استرالیا زمینه فعالیت فارغ التحصیلان زبان انگلیسی در استرالیا

فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی ، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی ، می‌ توانند در زمینه تدریس ، ترجمه متون ، آموزشگاه زبان ، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین ، مترجم تورهای گردشگری شاغل شوند . همچنین با افزایش مهارت‌ های خود می توانند سبب ایجاد کسب و کار ، برای ایجاد شغل و کسب درآمد شوند .  داشتن شغل و درآمد مناسب ، وابسته به جنسیت فرد نیست یعنی مرد و زن ، در پی یافتن شغل مناسب هستند .

[WPSM_AC id=23962]

گروه اعزام نیروی کار به استرالیا آتیه آفرینان با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر دریافت اقامت در استرالیا و اشتغال در کشور استرالیا یاری می رساند. سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن)است . هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد. جهت مهاجرت به استرالیا دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب موسسه آتیه آفرینان ایرانیان، می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

کارشناسان ما در شرکت آتیه آفرینان ایرانیان بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای دریافت تابعیت در استرالیا و استخدام در رشته زبان در استرالیا ، همچنین نحوه یافتن کار در استرالیا را ارائه خواهند داد . جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه دریافت لیست مشاغل موردنیاز در استرالیا می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

2/5 - (3 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button