کشور فرانسه هر ساله بیش از 23 درصد از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزش های ارائه شده و مدارک اعطا شده را زیر نظر دارد . یکی از دلایل مهاجرت تحصیلی به کشور فرانسه ، عالی بودن مدارک فرانسوی و تحصیل تقریبا رایگان در کشور فرانسه می باشد . زبان تحصیل در کشور فرانسه ، انگلیسی و فرانسوی می باشد . در این کشور بیش از 3000 موسسه شامل 90 دانشگاه ، 240 مدرسه عالی مهندسی ، 230 مدرسه عالی بازرگانی و 2000 موسسه متشکل از مدارس عالی هنر و معماری آموزش های پیراپزشکی و غیره می باشد . تحصیل در فرانسه به صورت تقریبا رایگان می باشد و از سوی دیگر نزدیک به 200 میلیون نفر در جهان به زبان فرانسوی صحبت می کنند که تحصیل و آشنایی به این زبان دسترسی ویژه به بیش از 47 کشور از 5 قاره را ممکن می سازد . شرایط اقامت در کشور فرانسه این گونه است که فردی اگر 5 سال به طور متوالی از طریق ویزای کاردر آنجا باشد می تواند اقامت این کشور را اخذ نماید و پس از یک هفته ورود به این کشور مقیم آنجا می شود . لازم به ذکر است که فرد در حال تحصیل در کشور فرانسه در مقاطع مختلف تحصیلی 10 الی 30 ساعت در هفته حق کار دارند که اگر در این دوره کارفرما ، فرد را بیمه کند آن شخص می تواند اقامت دائم خود را اخذ نماید . این مقاله با همت مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به موضوع انواع کالج های کشور فرانسه اختصاص شده است .

در مقاله ” اقامت در فرانسه ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت فرانسه اطلاعات کسب کنید .

انواع کالج های کشور فرانسه | اقامت در فرانسه | کالج هنر پاریس در کشور فرانسه | کالج های فرانسه
انواع کالج های کشور فرانسه | اقامت در فرانسه | کالج هنر پاریس در کشور فرانسه | کالج های فرانسه

برخی از انواع کالج های کشور فرانسه به شرح زیر می باشد :

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به فرانسه ” اطلاعات کسب کنید .

  • کالج فرانسه (Collège de France) : یکی از انواع کالج های کشور فرانسه می باشد که در سال ۱۵۳۰ در شهر پاریس تاسیس شده است و به عنوان معتبرترین موسسه تحقیقاتی در فرانسه محسوب می شود. این کالج دارای آزمایشگاه های تحقیقاتی و یکی از بهترین کتابخانه های تحقیقاتی اروپا است و بخش هایی آن بر تاریخ با کتاب های نادر، علوم انسانی، علوم اجتماعی و همچنین شیمی و فیزیک تمرکز دارد . کلاس های این کالج توسط دانشجویان مختلف، از محققان ارشد به دانشجویان دکترا یا دانشجویان، یا حتی دانشجویان کارشناسی پیروی می کنند.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در فرانسه دارید می توانید مقاله ” تحصیل در فرانسه ” را مطالعه نمایید.

  • کالج هنر پاریس در کشور فرانسه (Paris College of Art) : این کالج در شهر پاریس در سال 1530 تاسیس شد .هدف این کالج ارائه بالاترین استانداردهای آموزش هنر و طراحی است که در یک پارادایم آموزشی آمریكا تدریس می شود، در حالی كه تحت تاثیر محیط و محیط زیست فرانسه و اروپایی قرار گرفته است
  • کالج ترو کشور فرانسه (Touro College France) : یکی از انواع کالج های دانشگاهی کشور فرانسه می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button