انواع کالج های کشور سریلانکا

کشور سریلانکا از جمله کشورهایی می باشد که افراد با دو هدف کار و دیگری اخذ پذیرش تحصیلی کشور سریلانکا به این کشور مهاجرت می کنند . این کشور برای جذب دانشجویان بین المللی بیشتر ، مناطق آزادی را برای سرمایه گذاری ، مختص به آموزش و ایجاد دانشگاه های بین المللی ایجاد کرده است . لازم به ذکر است که این کشور از آن دسته از کشورهایی است که تحصیل در آن تا سال گذشته جز انتخاب اکثریت در آسیا نبوده است اما طی سال گذشته مقامات علمی کشور سریلانکا از توسعه در بخش آموزش در دانشگاه ها و مدارس این کشور خبر داد به طوری که تحصیل در سریلانکا با توجه به آن که دانشگاه های کشور سریلانکا با چند دانشگاه در استرالیا و آمریکا قرارداد همکاری را بسته اند ، به یک پله مناسب برای سفر و مهاجرت تحصیلی از سریلانکا به کشورهای برتر تبدیل شده است . تحصیل در کشور سریلانکا می تواند برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان و معتبر را دارند مفید باشد زیرا با همان نظام آموزشی تحصیل کرده و پس از 2 سال می توانند به آن کشور سفر کنند تا در دانشگاه های کشور مبدا ادامه تحصیل دهند . تحصیل در سریلانکا دارای مزایایی می باشد که داشنجویان ترجیح می دهند آن را انتخاب کنند و عبارتند از :  هزینه های پایین تحصیل در سریلانکا ، هزینه های مناسب زندگی دانشجویی در سریلانکا و غیره . لذا به این دلایل در این مقاله قصد داریم به شما خوانندگان انواع کالج های کشور سریلانکا را معرفی نماییم .

یکی از روش های مهاجرت به سریلانکا از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به سریلانکا ” اطلاعات کسب کنید .

برخی از انواع کالج های کشور سریلانکا به شرح زیر می باشد :

انواع کالج های کشور سریلانکا

انواع کالج های کشور سریلانکا

  • کالج سیلان در کشور سریلانکا : یکی از انواع کالج های کشور سریلانکا می باشد که اولین کالج و موسسه آموزش عالی مدرن در کشور سریلانکا می باشد که در سال ۱۹۲۱ میلادی تاسیس شد و شروع به فعالیت نمود .
  • کالج Colombo International Nautical and Engineering College در کشور سریلانکا : یکی از کالج های کشور سریلانکا و همچنین بزرگترین مرکز آموزشی دریایی است که توسط اداره حمل و نقل جاده ای در سریلانکا تایید شده است و در سال 1990 تاسیس شد. به تازگی این کالج دو شعبه خارج از محوطه دانشگاهی یعنی فیجی و سیشل و همچنین یک شبیه ساز کشتی مرکزی برای اجازه دادن به کارآموزان تجربه در یک کشتی افتتاح کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در سریلانکا می توانید مقاله ” تحصیل در سریلانکا ” را مطالعه فرمایید .

  • کالج Aquinas College of Higher Studies در کشور سریلانکا
  • کالج Horizon Campus در کشور سریلاتکا
  • کالج Sri Lanka Technological Campus در کشور سریلانکا
  • کالج Sri Lanka Institute of Information Technology در کشور سریلانکا

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سریلانکا ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سریلانکا ” است .

  • کالج KAATSU در کشور سریلانکا
  • کالج SANASA Campus در کشور سریلانکا
  • کالج Institute of Surveying and Mapping در کشور سریلانکا

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button