کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای دنیا می باشد که در تلاش روز افزون است که سیستم آموزشی خود را به دنیا بشناساند و از طریق جذب دانشجوی بین المللی به مراکز آموزشی و دانشگاه های کشور روسیه ، سرمایه گذاری جدیدی را در این کشور ایجاد کند .
لذا دانشجویی که قصد مهاجرت به این کشور جهت ادامه تحصیلات تکمیلی آکادمیک را دارد ، همواره در پی یافتن بهترین دانشگاه های روسیه در رابطه با عرضه علوم مختلف به خصوص رشته تحصیلی خودش می باشد . در این کشور 766 دانشگاه وجود دارد که 13 دانشگاه آن در رنکینگ جهانی بین 400 دانشگاه برتر در دنیا قرار گرفته اند و به همین دلیل عنوان بهترین دانشگاه های کشور روسیه را نیز به خود اختصاص داده اند لذا برای آشنایی بیشتر جهت تحصیل در کشور روسیه ، این مقاله به انواع کالج های کشور روسیه اختصاص داده شده است .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در روسیه ” را مطالعه فرمایید .

انواع کالج های کشور روسیه | تحصیل در روسیه | مهاجرت به روسیه
انواع کالج های کشور روسیه | تحصیل در روسیه | مهاجرت به روسیه

کالج های کشور روسیه ، معمولا در تمامی دانشگاه ها جهت ورود به رشته تحصیلی متقاضی برگزار می شود و مدرکی که دانشگاه های برگزار کننده پس از اتمام دوره اعطا می شود و معادل دیپلم روسی می باشد . هزینه تحصیل در کالج های روسیه بسته به نوع دانشگاه متفاوت می باشد. . در ادامه مقاله ، مطالبی را در رابطه با هر یک از کالج های کشور روسیه ارائه داده خواهد شد .

  • کالج دولتی پرستاری ایرکوتسک (Irkutsk State Pedagogical College ) : یکی از کالج های دانشگاهی کشور روسیه می باشد و به همین نام، نام دانشگاه Irkutsk State University of Teacher Education در سال 1909 در ایرکوتسک می باشد واین کالج برای آموزش معلمان برای مدارس و کالج ها تاسیس شد. در حال حاضر دانشگاه Irkutsk State University of Teacher Education شامل 9 دانشکده است و بیش از 35 تخصص دارد. در سال 2009 میلادی به عنوان آکادمی آموزش و پرورش شرق سیبری تغییر نام داد.
  • کالج موسیقی آکادمیک کشور روسیه (Academic Music College – Tchaikovsky Moscow State Conservatory) : یکی از انواع کالج های کشور روسیه می باشد و یک موسسه آموزشی واقع در مسکو، روسیه است. این کالج در سال 1891 میلادی به عنوان کالج موسیقی عمومی توسط Valentina Zograf-Plaksina تاسیس شد . برنامه فارغ التحصیل کالج آکادمی موسیقی چهار سال طول می کشد. امتحان ورود به طور معمول برای دانش آموزان 15 ساله برگزار می شود، اگر چه دانش آموزان از بخش آواز معمولا بزرگتر هستند. دیپلم آن به فارغ التحصیلان اجازه می دهد که به طور حرفه ای به عنوان معلمان، ورزشکاران ارکستر، سرپرستان، نوازندگان اپرا و کور کار کنند . کالج آکادمی موسیقی نیز می تواند یک مرحله آماده سازی برای پیشرفت بیشتر در مؤسسات آموزش عالی مانند سالن ها و دانشگاه ها باشد . این کالج همچنین مدرسه موسیقی خود را دارد.

در مقاله ” اقامت در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت و تابعیت روسیه اطلاعات کسب کنید .

  • کالج موسیقی دولتی Gnessin و آکادمی موسیقی Gnessin Russian Music کشور روسیه : یک مدرسه موسیقی برجسته در مسکو، روسیه می باشد که  در ابتدا موسسه Gnessin شناخته شد و در ۱۵ فوریه ۱۸۹۵ میلادی توسط سه خواهر Evgenia Fabianovna، Elena Fabianovna و Maria Fabianovna Gnessin تأسیس شد و هر یک از خواهران Gnessin پیانو را مطالعه و با تمایز از کنسرواتوار مسکو فارغ التحصیل شدند . این کالج به سرعت تبدیل به یک مدرسه موسیقی نخبه شد و در این کشور دومین کنسرواتوار مسکو بود.
  • کالج برتر شیمی و علوم روسی (Higher Chemical College of the Russian Academy of Sciences) : یک موسسه آموزشی نخبه گرا است که با آکادمی علوم روسیه همکاری می کند و به طور رسمی به عنوان یکی از بخش های فناوری شیمی دنیای مدیالف روسیه شناخته می شود که بر دانش پژوهان آموزش است. حداقل یک روز هفته از کلاس ها آزاد است و به طور کامل به کار آزمایشگاه در موسسات RAS اختصاص دارد. پس از 5 تا 5/5 سال، دانشجویان کالج از پایان نامه دفاع می کنند و دیپلم شیمی را دریافت می کنند  .

انواع کالج های کشور روسیه | تحصیل در روسیه | مهاجرت به روسیه
انواع کالج های کشور روسیه | تحصیل در روسیه | مهاجرت به روسیه

  • کالج اسمولنی کشور روسیه (دانشکده علوم و فنون لیبرال) (Smolny College) : دانشکده علوم و فنون لیبرال از دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ ، اولین گروه در شهر سن پترزبورگ روسیه است که بر پایه اصول آموزش لیبرال تأسیس شده است .

شما می توانید برای مهاجرت به روسیه مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به روسیه ” را مطالعه فرمایید .

  • کالج هنر منطقه ای ساراتوف کشور روسیه (Saratov Regional College of Art) : یک مدرسه متوسطه برای آموزش هنر در شهر ساراتوف، روسیه می باشد که در 26 دسامبر 2014 به طور رسمی افتتاح شد. البته این کالج توسط استانیسلاو اکسنر به عنوان یک مدرسه موسیقی در سال 1895 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین موسسات آموزشی ولگا است، اما هرگز قبلا دانشگاهی نداشته است. پروژه ساخت و ساز امکانات 156 دانش آموز و فضای زندگی برای استادان، معلمان و کلاس ها، و همچنین امکانات پزشکی فراهم می کند. در واقع این کالج جایگزین مدرسه قبلی شد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button