تحصیل در کشور انگلیس ، اخذ ویزای تحصیلی انگلیس و مهاجرت تحصیلی به کشور انگلیس به دلایل مختلف مورد توجه بسیاری از متقاضیان را سراسر دنیا قرار گرفته است زیرا کشور انگلیس یکی از کشورهای خوب اروپایی می باشد و از لحاظ علمی و آموزشی نیز در سطح خوبی قرار دارد . ادامه تحصیل در مدارس انگلیس تا تحصیل در دوره های لیسانس و فوق لیسانس مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور در سرتاسر دنیا است و یکی از عوامل جذب متقاضیان ، اعتبار دانشگاه های کشور انگلیس می باشد . تحصیل در کالج های کشور انگلیس و هم چنین دوره های انگلیسی به زبان انگلیسی می باشد . اگر فردی قصد ادامه تحصیل در انگلیس دارد باید در مرحله اول اخذ پذیرش تحصیلی از موسسات انگلستان را انجام داده و سپس ویزای تحصیلی انگلیس را از اداره مهاجرت و کنسولگری انگلیس دریاقت نماید . تحصیل در کشور انگلستان در زمینه های مهندسی ، علوم و هنر و پزشکی ، مدیریت و فاینانس به کلیه متقاضیان تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان پیشنهاد می شود . ویزای تحصیلی کشور انگلیس برای دوره های تحصیلی مدرسه ، کالج و مدارس شبانه روزی انگلیس و دانشگاه های کشور انگلیس صادر می گردد . در ادامه به برخی از انواع کالج های کشور انگلیس می پردازیم .

شما می توانید برای مهاجرت به انگلیس مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به انگلیس ” را مطالعه فرمایید .

  • کالج های کینگز در کشور انگلیس : کالج کینگز در کشور انگلیس یکی از بزرگترین و معتبرترین کالج ها در کشور انگلیس و ایالات متحده آمریکا است که دارای 4 شعبه در شهرهای  برایتون، آکسفورد، بورنموث و لندن است  در این کالج معلمان در کلاس‌های درس به عیچ عنوان متکلم وحده نیستند، و کلاس‌ها به صورت کاملاً تعاملی جریان دارند؛ به نحوی که هر دانش‌آموز باید در هر جلسه آمادگی لازم برای اشتراک گذاشتن ایده‌هایش درباره موضوع مورد بحث را داشته باشد.
  • کالج دانشگاهی لندن (University College London) UCL : یکی از انواع کالج های کشور انگلیس و دانشگاهی دولتی و تحقیقاتی در انگلیس می باشد که پردیس دانشگاهی اصلی آن در منطقه بلومزبری، در شهر لندن واقع است. این کالج دانشگاهی ، یک کالج مستقل و قدیمی‌ترین بخش دانشگاه لندن بوده و یکی از دو کالج بنیانگذار آن است. کالج دانشگاهی لندن از مهمترین مراکز تحقیقات و تحصیلات عالی در دنیا به شمار می ‌رود. در زمینه‌هایی مانند پژوهش، سطح علمی اعضاء هیئت‌علمی، دسته‌بندی رشته‌ها، و نرخ اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در میان پنج رتبه‌ی نخست ایستاده‌است. در رده‌بندی جهانی (QS) نیز دانشگاه کالج لندن به ‌علت تأکید بر امور پژوهشی، در شمار هفت دانشگاه برتر قرار گرفته‌است. مدرسه کسب و کار لندن (London Business School ) LBS : یکی از کالج ‌های دانشگاهی شهر لندن است که همواره به عنوان یکی از مدارس مدیریت پیشتاز در دنیا شناخته شده‌ است. یکی از ویژگی‌ های بارز این مدرسه دوره مدیریتی ممتاز MBA آن است که همواره در رده بندی های MBA به عنوان یکی از پنج دوره برتر در دنیا معرفی می شود . طبق رده ‌بندی مؤسسه تایمز مالی دوره MBA در مدرسه بازرگانی لندن عنوان نخست را در سال ۲۰۰۹ میلادی به همراه مدرسه مدیریت وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در میان تمام مدارس مدیریت دنیا کسب کرد.
  • مدرسه کسب و کار لندن (London Business School ) LBS : یکی از کالج ‌های دانشگاهی شهر لندن است که همواره به عنوان یکی از مدارس مدیریت پیشتاز در دنیا شناخته شده‌ است. یکی از ویژگی‌ های بارز این مدرسه دوره مدیریتی ممتاز MBA آن است که همواره در رده بندی های MBA به عنوان یکی از پنج دوره برتر در دنیا معرفی می شود . طبق رده ‌بندی مؤسسه تایمز مالی دوره MBA در مدرسه بازرگانی لندن عنوان نخست را در سال ۲۰۰۹ میلادی به همراه مدرسه مدیریت وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در میان تمام مدارس مدیریت دنیا کسب کرد.
  • کالج اسلامی لندن کشور انگلیس : یک کالج دانشگاهی در انگلیس است که دوره‌ های مطالعات اسلامی ارائه می ‌دهد. نحوه آموزش این دانشگاه، آموزش باز و از راه دور است. دوره ‌های این دانشگاه تحت اعتبار دانشگاه میدلسکس می باشد . لازم به ذکر است که این کالج دارای سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می ‌باشد.
  • کالج های زبان کشور انگلیس : این کالج ها موسساتی هستند که دوره ‌های آموزش زبان ‌های خارجی را برگزار می ‌کنند و دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته برای کلیه زبان آموزان از کلیه کشورها ارائه می ‌کنند. متقاضیان این کالج‌ ها از بسیاری کشورها می ‌توانند برای آموختن زبان، به کشور انگلیس سفر کنند و در این کلاس‌ها شرکت کنند. محیط آموزشی در این کلاس ‌ها بین‌ المللی است یعنی دانش آموزانی با ملیت‌ های متفاوت و زبان‌ های مختلف در کلاس ‌ها شرکت می ‌کنند.  لازم به ذکر است که در این کالج ها علاوه بر دوره‌ های زبان عادی، دوره‌ های تخصصی نیز برگزار می‌ کنند. دوره ‌های تخصصی برای مدیران، متخصصان، پرستاران، وکلا و سایر حرفه ‌ها از جمله این دوره‌ ها می باشد و کلاس‌ های آمادگی برای آزمون ‌های بین ‌المللی نیز، از جمله خدماتی است که این موسسات به مشتریان خود پیشنهاد می ‌کنند.
انواع کالج های انکلیس
انواع کالج های انکلیس

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در انگلیس می توانید مقاله ” تحصیل در انگلیس ” را مطالعه فرمایید .

برخی دیگر از انواع کالج های کشور انگلیس به شرح زیر است :

  •  کالج بین المللی باربری BARBRI International College :  این کالج به تدریس قانون و حقوق مشهور است .
  • آکادمی Bath کشور انگلیس : یک کالج خصوصی می باشد که در سال ۱۹۹۷ میلادی تأسیس شد.
    این کالج در شهر Bath واقع شده است.شهر Bath شهری بسیار آرام و دل انگیز با محیط و فضایی رویایی در غرب انگلستان است.این کالج دارای استاندارد(HTS (Highly Trusted Sponsor نیز می باشد. این کالج از زیر مجموعه های David Game Group می باشد.کلاس های این کالج با تعداد دانشجویان کمتری برگزار می شود که باعث بالاتر رفتن کیفیت و سطح آموزش می گردد.
  •  موسسه BIMM (British & Irish Modern Music Institute) کشور انگلیس : یک گروه از شش شعبه در لندن، برلین، دوبلین، منچستر، بریستول و برتون می باشد که بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز دارد که در زمینه آموزش موسیقی مدرن بریتانیا تخصص دارند. همه  شعبات این موسسه بر روی دوره های کامل و دوره های تحصیلات عالی در گیتار، درام، باس، نوشتن آهنگ، آواز، تولید موسیقی، مدیریت رویداد های موسیقی، صدای زنده تمرکز می کنند .
  •  کالج Brockenhurst : کالجی است که طیف گسترده ای از دوره های سطح A به دیپلم برای حدود ۲۸۰۰ دانش آموز از ۱۶ تا ۱۸ ساله ارائه می دهد که حدود ۵ درصد از آنها دانش آموزان بین المللی هستند.
  • کالج بورملی کشور انگلیس (Bromley College) : یکی از کالج های کشور انگلیس می باشد که دوره های متنوعی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که مایل به تحصیل در انگلستان هستند. این کالج در فاصله ۱۵ دقیقه از مرکز لندن با قطار قرار دارد و نزدیک به ۱۰،۰۰۰ دانش آموز از سن ۱۴-۱۵ سالگی در این کالج ثبت نام کرده اند. دانشجویان بین المللی آموزش خصوصیزبان انگلیسی را دریافت خواهند کرد و می توانند از طیف وسیعی از برنامه های حرفه ای، پایه و درجه ای انتخاب کنند. دوره های تحصیلی که در این کالج ارائه می شود به شرح زیر می باشد :
  1. حسابداری
  2. کسب و کار
  3. محاسبه
  4. ساخت و ساز و مهندسی
  5.  آموزش معلمان
  6. بهداشت و مراقبت های اجتماعی
  7. قانون
  8.  علوم پایه
  9. علوم ورزشی

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در انگلیس ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در انگلیس ” است .

  • کالج منطقه ای کمبریج کشور انگلیس (Cambridge Regional College)
  • کالج مستقل چلسی کشور انگلیس (Chelsea Independent College)
  • کالج چیچستر در کشور انگلیس (Chichester College)

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
انواع کالج های کشور بلغارستان انواع کالج های کشور بلغارستان

انواع کالج های کشور بلغارستان کشور بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا می باشد که در سال 200...

انواع کالج های کشور بلژیک انواع کالج های کشور بلژیک

انواع کالج های کشور بلژیک کشور بلژیک ، کشوری در غرب اروپا می باشد که با کشورهای فرانسه ، لوک...

انواع کالج های کشور لتونی انواع کالج های کشور لتونی

انواع کالج های کشور لتونی امروزه اغلب افراد در سراسر دنیا خواهان ادامه تحصیل در کشورهای پی...

نظرات کاربران
Call Now Button