انواع بورسیه های تحصیلی گرجستان

کشور گرجستان ، کشوری با تقاضای خوبی برای مهاجرت است که این موضوع در کنار هزینه های تحصیل و زندگی برای دانشجویان شاید امری سخت باشد . از این رو دانشجویان به دنبال راهی برای تسهیل امر تحصیل و معشیت خود با کم کردن هزینه های جاری خود و اخذ بورسیه تحصیلی در گرجستان روی می آوردند . بورسیه تحصیلی در کشور گرجستان انواع مختلفی دارد و هر دانشجو براساس شرایط تحصیلی و رزومه خود نسبت به اخذ آن اقدام کند . در کشور گرجستان افراد می توانند بورسیه را از دانشگاه ، موسسه های تحقیقاتی و غیره را به دست آورند . در این مقاله قصد داریم شما را با انواع بورسیه های تحصیلی گرجستان آشنا کنیم .

یکی از روش های مهاجرت به گرجستان از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به گرجستان  ” اطلاعات کسب کنید .

انواع بورسیه های تحصیلی گرجستان عبارتند از :

  • بورسیه تحصیلی گرجستان بنیاد کارولیناس (FFTC)

این نوع بورسیه تحصیلی از طریق بانک مرکزی امریکا می باشد که به متقاضیان تحصیل در کشور گرجستان با نمرات عالی ارائه می شود و به مبلغ حداقل 1.000 دلار در هر سال برای شرکت در دوره کارشناسی در مدیریت کسب و کار، فناوری کامپیوتری و زمینه های مرتبط، مانند حسابداری، حمایت می کند.

  • بورسیه تحصیلی CASE در گرجستان

این نوع بورسیه تحصیلی به دانشجویان خود همه ساله مبلغ 1500 دلار بورسیه تحصیلی ارائه می کند و متقاضیان باید دارای تخصص علمی باشند.

  • جوایز یادبود چارلز هاربینان

مؤسسه یادبود چارلز هاربین سوم در سال 2011 میلادی تأسیس شد و یک آموزگار ادبیات محبوب در دبیرستان Roswell آن را افتتاح کرد که در این راه با بسیاری از نویسندگان همراه شد.  دریافت کنندگان این بورسیه در حدود 1000 تا 1500 دلار برای حضور در هر موسسه و دانشگاه معتبر گرجی دریافت خواهند کرد.

در مقاله ای تحت عنوان ” تحصیل در گرجستان ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در گرجستان توضیح دادیم .

  • بورسیه تحصیلی در گرجستان (جری بیکر) (American Welding Society)

بنیاد آمریکایی (AWS) سالانه با پرداخت 2500  دلار به متقاضیان آنها را ورود به تحصیل در گرجستان حمایت می کند . نام این بنیاد از بزرگترین توزیع کننده محصولات صنعتی ایالات متحده و رئیس سابق کنتاکی ایرگاس نامگذاری شده است . فارغ التحصیلان دبیرستان 18 سال و بالاتر ازآن می توانند قبل از 15 فوریه برای دریافت بورسیه تحصیلی گرجستان درخواست کنند. داشتن عضویت دانشجویی در AWS الزامی نمی باشد .

  • بنیاد GFB برای بورس تحصیلی کشاورزی

اداره کشاورزی گرجستان (GFB) و بنیاد کشاورزی، سالیانه 5 میلیارد دلار کمک هزینه و تعداد هفت عدد بورسیه 1500 دلاری ارائه می دهد. تازه واردانی که در ورودی دوره های مربوط به کشاورزی را در کالج های معتبر دولتی مانند کالج بری، دانشگاه دولتی آلبانی یا دانشگاه غرب گرجستان شرکت می کنند، نیز می توانند درخواست نمایند .

انواع بورسیه های تحصیلی گرجستان

انواع بورسیه های تحصیلی گرجستان

  • بورس تحصیلی واتسون-براون در گرجستان

بنت واتسون-براون در سال 1970 میلادی توسط والتر جون براون، یکی از پیشگامان اغاز شد که Spartan Communications Inc. را به یکی از بزرگترین شرکت های تلویزیونی خصوصی در دنیا تبدیل کرد. هر ساله بیش از 2،4 میلیون دلار در بورس تحصیلی به جوانان کشور گرجستان ارائه شده است.

  • بنیاد آموزشی TY COBB SCHOLARSHIPS

بنیاد آموزشی Ty Cobb سالانه به مبلغ 16.4 ملیون دلار کمک هزینه تحصیلی اعطا می کند. اگر چه این برنامه برای دانشجویانی که به لحاظ مالی نیاز دارند طراحی شده است و برای دانش آموزان حرفه ای رشته های MD و دندانپزشکی از گرجستان را پشتیبانی می کند.

  • برنامه بورس تحصیلی بنیاد گرجستان

برنامه سالانه بورس تحصیلی معدن گرجستان سالانه سه جایزۀ 1000 دلاری و چندین جایزه 500 دلاری را به دانشجویان در حال تحصیل در گرجستان اعطا می کند.  متقاضیان واجد شرایط باید قبل از 24 فوریه یک توصیه نامه از دانشکده اخذ کرده به همراه کپی آن . شواهدی از نیاز مالی و انگیزه نانمه 200 کلمه ای در خواست خود را ارسال کنند.

برای اقامت و تابعیت در گرجستان روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در گرجستان  ” را مطالعه فرمایید .

  • بورس تحصیلی بنیاد LETTIE PATE WHITEHEAD

بنیاد Lettie Pate Whitehead از سال 1946، بیش از 583 میلیون دلار را به افتخار کسب و کار پیشگام که نخستین مدیر زن شرکت The Coca-Cola بود، اختصاص داده است. هر ساله، به 10،000 زن مسیحی که در موسسات آموزش عالی شرکت می کنند، این بورس تحصیلی ارائه می گردد. ترجیح دادن زنان به مطالعه رشته های بهداشت همگانی ، از جمله پزشکی و پرستاری است

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button