انواع بورسیه های تحصیلی کشور برزیل

کشور برزیل یکی از محبوب ترین مقصدها برای دانشجویان می باشد . دانشجویان به کشور برزیل سفر می کنند تا در مورد زبان ، هنر و فرهنگ ، توسعه پایدار ، زیست شناسی و گیاه شناسی گرمسیری آمریکای لاتین مطالعات خود را انجام دهند . لازم به ذکر است که این کشور تعدادی بورسیه تحصیلی بزریل ارائه می دهد . بورسیه تحصیلی بین المللی ، کمک هزینه تحصیلی یا کمک های مالی به دانشجویانی اعطا می شود که از خارج از کشور برزیل آمده اند و قصد دارند در دانشگاه های برزیل تحصیل کنند . تعدادی بورسیه تحصیلی دولتی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است . بورسیه های تحصیلی بزریل شامل بورسیه های تحصیلی دانشگاه ، دفاتر ، بنیاد ها ، شرکت ها می باشد . در زیر برخی از انواع بورسیه های تحصیلی کشور برزیل آورده شده است که عبارتند از :

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در برزیل دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور برزیل ” را مطالعه نمایید.

  • بورسیه تحصیلی برزیل در مقطع کارشناسی
  • بورسیه تحصیلی برزیل در مقطع کارشناسی ارشد
  • بورسیه تحصیلی برزیل در مقطع دکترا
انواع بورسیه های تحصیلی برزیل

انواع بورسیه های تحصیلی برزیل

برای اقامت و تابعیت در برزیل روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در برزیل ” را مطالعه فرمایید .

  • بورسیه تحصیلی بین المللی The Benjamin A. Gilman در کشور برزیل : یکی از انواع بورسیه های تحصیلی کشور برزیل می باشد که به دانشجویان تحصیلات تکمیلی شهروند آمریکایی را برای تحصیلات دانشگاهی خارج از کشور ارائه می شود و چنین مطالعات بین المللی به منظور آمادگی بیشتر دانشجویان ایالات متحده برای پذیرفتن نقش قابل توجه در اقتصاد جهانی به طور فزاینده و جهان وابسته به یکدیگر می باشد . میزان بورسیه تحصیلی بسته به طول مدت تحصیل و نیاز دانشجویان به طور میانگین تقریبا 4000 تا 5000 دلار متفاوت خواهد بود.

در مقاله ” مهاجرت به برزیل ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به برزیل اطلاعات کسب کنید .

  • بورسیه تحصیلی David L. Boren کشور برزیل : یکی از انواع بورسیه های تحصیلی کشور برزیل می باشد که تا 20000 دلار برای دانشجویان کارشناسی آمریکایی برای تحصیل در خارج از کشور در نقاط مختلف جهان که برای منافع آمریکا اهمیت دارند ارائه می شود .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

3/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button