انواع بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی

تحصیل در کره جنوبی برای افرادی که علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند ، می تواند گزینه مطلوبی باشد . بورسیه های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های کره جنوبی یکی از دلایل عمده تحصیل در کشور کره جنوبی می باشد . دولت کره جنوبی با توجه به این نکته انواع بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی را برای جذب بیشتر دانشجویان بین المللی ارائه می دهد . علاوه بر این ها انواع کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی از جانب دانشگاه ها به دانشجویان داده می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کره جنوبی شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به کره جنوبی ” بیاندازید.

به طور کلی انواع بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی عبارتند از :

  • بورسیه تحصیلی دولتی کره جنوبی : وزارت خانه های مختلف از جمله وزارت خانه های علوم ، فرهنگ ، ورزش ، توریسم و وزارت امور خارجه در کشور کره جنوبی  ، کمک هزینه هایی را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته اند که به مرور زمان سهمیه آن ها در حال افزایش است . از آن جمله می توان به بورسیه دولتی KGSP برای دوره های لیسانس و تحصیلات تکمیلی اشاره کرد که برای همه رشته ها می باشد. همچنین می توان به بورسیه AMA اشاره کرد که مربوط به رشته های هنر می باشد و همچنین می توان بورسیه تبادل دانشجو و محققین نام برد.
انواع بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی

انواع بورسیه های تحصیلی در کره جنوبی

در مقاله ” تحصیل در کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی اطلاعات کسب کنید .

  • بورسیه دانشگاهی کره جنوبی : بسیاری از دانشگاه های کره جنوبی کمک هزینه های مختلفی برای دانشجویان خارجی دارند. بسیاری از دانشگاهها ، دانشجویان خارجی را از 30 تا 100 درصد البته با توجه به نتایج دانشگاهی آنها حمایت می کنند. البته شرایط و قوانین هر دانشگاه برای دادن بورسیه تحصیلی کره جنوبی متفاوت است ولی می توان به این نکته اشاره کرد که همه دانشگاهها برنامه بورسیه را دارند.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی  ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” است .

  • بورسیه شرکت های خصوصی : بسیاری از شرکت های بزرگ و شناخته شده کشور کره جنوبی هر ساله مبالغی را بابت کمک هزینه به کلیه دانشجویان اختصاص می دهند و برخی از مهمترین این شرکت ها عبارتند از: Samsung،Lotte، POSCO، KT&G و ….

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button