انواع بورسیه های تحصیلی در سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از کشورهای آسیایی می باشد که دارای سطح اقتصادی و فرهنگی بالایی است . این کشور دارای مراکز آموزش عالی سطح بالایی می باشد . هزینه های بالای تحصیل در دانشگاه های سنگاپور از جمله معایب تحصیل در سنگاپور می باشد که در صورت اخذ بورسیه تحصیلی در کشور سنگاپور این مورد نیز برطرف می گردد . بورسیه تحصیلی در سنگاپور یکی از بهترین روشها برای پوشش هزینه زندگی در این کشور است . این بورسیه در رشته های متفاوت و با مقدارهای مختلف به دانشجویان اعطا می شود . بورسیه تحصیلی سنگاپور دارای انواع مختلفی می باشد لذا انواع بورسیه های تحصیلی در سنگاپور به شرح زیر می باشد:

در مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در سنگاپور اطلاعات کسب کنید .

  • بورسیه بین المللی تحصیلات تکمیلی(A*STAR (SINGA :  موسسه Agency for Science, Technology and Research یا A*STAR یک موسسه تحقیقاتی می باشد که بورسیه های مختلفی برای حمایت دانشجویان با استعداد تهیه کرده است که از میان آنها بورسیه Singapore International Graduate Award یا SINGA برای دانشجویان ایرانی مناسب تر به نظر می رسد. بورسیه SINGA به دانشجویان کشورهای مختلف با داشتن شرایط خوب و موفقیت های عالی درسی در دوره های لیسانس و یا فوق لیسانس و علاقه شدید به تحقیق برای کسب مدرک دکترا (Phd) در حوزه های علمی و مهندسی در دانشگاه های کشور سنگاپور اعطا می شود. دانشجویانی می توانند از این بورسیه استفاده کنند که شهروند کشور سنگاپور نبوده و یا در آن کشور اقامت نداشته باشند و یا قبلا در یکی از دانشگاه های سنگاپور تحصیل نکرده باشند. در واقع این بورسیه برای دانشجویانی است که برای اولین بار در سنگاپور مشغول به تحصیل می شوند و قبلا در دانشگاه های NUS و NTU و دیگر دانشگاه های سنگاپور دوره لیسانس یا فوق لیسانس را نگذرانده باشند.  A*STAR برای دانشجویانی که قبلا در سنگاپور مشغول تحصیل شده اند، بورسیه های دیگری را در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت A*STAR می تواند از شرایط آنها اطلاع یافت.

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در سنگاپور ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در سنگاپور ” است .

  • بورسیه تحصیلی دانشگاه NTU سنگاپور : این دانشگاه  بورسیه هایی را برای داوطلبان برجسته فراهم کرده تا آنها بتوانند به صورت تمام وقت در دوره های تحقیقاتی ادامه تحصیل دهند.  این بورسیه ها شامل مبلغی ماهانه بین ۱۵۰۰ دلار تا ۲۲۰۰ دلار سنگاپور می باشد که میزان پرداختی برای دوره دکتری بین ۲۲۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار سنگاپور بوده و  مبلغ دقیق پرداختی به هر دانشجو بستگی به صلاحیت تحصیلی، تجربه، کارایی و دیگر فاکتورهای مربوطه دارد. علاوه بر این مقدار، مبالغی تحت عنوان هزینه سالانه تحقیقات و هزینه سالانه کامپیوتر برای هر دانشجو در نظر گرفته می شود.این بورسیه در ابتدا برای مدت یک سال با قابلیت تمدید هر ۱۲ ماه در نظر گرفته شده و تمدید آن بستگی به کارایی و پیشرفت تحقیقاتی متقاضی دارد. حداکثر طول دوره قابل تمدید بورسیه برای کارشناسی ارشد ۲ سال و برای دکترا ۳ سال می باشد.  طول مدت زمان تحصیل برای دوره دکتری بین ۳ تا ۵ سال در نظر گرفته شده است و البته این مبالغ هر ساله تغییر می کند. بورسیه ارائه شده توسط NTU متقاضیان کشورهای مختلف برای دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در همه رشته های تحصیلی موجود درNTU  علوم مهندسی، علوم اجتماعی، هنر، علوم ارتباطات و غیره را پوشش می دهد. این بورسیه مخارج تحصیلی دانشگاهی، مقرری ماهانه دانشجویان را شامل شده ولی هزینه خرید کتاب و بلیط هواپیما را شامل نمی شود.
  • بورسیه تحصیلی کالج شلتون سنگاپور : بورسیه تحصیلی کالج شلتون سنگاپور برای دانشجویان و دانش آموزان مستعد می باشد و در 3 نوع مختلف ارائه می شود که هر یک متناسب با شرایط دانشجو و دانش آموز می باشد. همچنین این بورسیه امکان انتقال دانش آموز را به دانشگاه های برتر آمریکا و اروپا را نیز فراهم می کند.
بورسیه های تحصیلی در سنگاپور

بورسیه های تحصیلی در سنگاپور

شما می توانید برای مهاجرت به سنگاپور مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به سنگاپور ” را مطالعه فرمایید .

  • بورسیه تحصیلی کارشناسی سنگاپور : اخذ بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی کمی دشوار به نظر می رسد. از جمله این روش ها دانستن زبان انگلیسی و ارائه مدرک معتبر ( آیلتس، تافل ) در این زمینه به دانشگاه می باشد. فرد می تواند دوره های زبان انگلیسی را در ایران بگذراند سپس با اخذ مدرک نسبت به اخذ بورسیه اقدام کند.. داشتن معدل خوب در دوره متوسطه از جمله موارد مهم در پذیرش تحصیلی در این مقطع است
  • بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری سنگاپور : اخذ بورسیه تحصیلی سنگاپور در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا راحت تر و متنوع تر خواهد بود. اخذ بورسیه تحصیلی کشور سنگاپور نیاز به ارائه مدرک زبان مرتبط دارد و همچنین داشتن شرایط علمی مناسب و شرکت در آزمون های ورودی برای پذیرش تحصیلی در این مقاطع مورد نیاز است .برای زبان انگلیسی مدارک آزمون های تافل و آیلتس  متناسب با مقطع و رشته معتبر است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صفر تا صد تحصیل در سنگاپور 2019 مقاله ” تحصیل در سنگاپور ” را مطالعه نمایید .

انواع بورسیه های تحصیلی در سنگاپور – مدارک لازم جهت اخذ بورس تحصیلی سنگاپور

کپی مدارک زیر در هنگام ثبت نام به صورت آنلاین باید آپلود شوند . مدارک لازم جهت اخذ بورس تحصیلی سنگاپور به شرح زیر است :

  • کارت شناسایی یا پاسپورت
  • عکس مشابه عکس پاسپورت با فورمت JPEG/PNG
  • ترجمه انگلیسی مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  • توصیه نامه از اساتید دانشگاهی که در آنجا تحصیل نمودید.
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی
  • ارائه رزومه یا cv
  • ارائه انگیزه نامه

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بورسیه تحصیلی مالزی بورسیه تحصیلی مالزی

بسیاری از دانشجویان تمایل دارند که تحصیلات خود را در دانشگاه های با کیفیت کشور های خارجی اد...

بورسیه تحصیلی در چک بورسیه تحصیلی در چک

هزینه ی زندگی در کشور چک بسیار بالا می باشد . بنابراین دریافت بورسیه تحصیلی در چک برای داوطل...

بورسیه تحصیلی کانادا بورسیه تحصیلی کانادا

دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خود بورسیه های تحصیلی متفاوتی ارائه می کنند. ارائه بو...

نظرات کاربران
Call Now Button