انواع بورسیه های تحصیلی در مالتا

همواره دانشجویان به خصوص دانشجویان بین المللی نگران هزینه های تحصیل خود در خارج از کشور هستند که یک امر طبیعی می باشد و دریافت بورسیه های تحصیلی در حین تحصیل تا حدودی می تواند این نگرانی را برطرف کند . اخذ بورسیه تحصیلی در مالتا از این قاعده مستثنی نیست و نگرانی های حاصل از هزینه های تحصیل در مالتا را کاهش می دهد . کشور مالتا یک کشور کوچکی است اما انواع بورسیه های تحصیلی در مالتا بسیار مفید است و قصد داریم در این مقاله به شرح هر یک از این نوع بورسیه های تحصیلی در مالتا بپردازیم .

شما می توانید برای مهاجرت به مالتا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به مالتا ” را مطالعه فرمایید .

انواع بورسیه های تحصیلی در کشور مالتا عبارتند از :

  • موسسه AIA تعدادی کمک هزینه تحصیلی و بورسیه تحصیلی به دانشجویان مقطع دکترا و پژوهشگران حرفه ای برای سفر، پژوهش، تحصیل و حفاری که عضو AIA هستند، ارائه می دهد.
  • بورسیه تحصیلی دانشکده باستان شناسی یجین سی. والبائوم هر ساله به مبلغ ۱۰۰۰ دلار به بیش از 10000 دانشجو اعطا می شود تا برای پرداخت هزینه های مربوط به کار در زمینه پروژه های باستان شناسی به مدت حداقل یک ماه صرف گرردد . این کمک هزینه تحصیلی مخصوص دانشجویان سال سوم و چهارم در مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سال اول تحصیلی آنها می باشد .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در مالتا ” را مطالعه فرمایید .

  • بورسیه تحصیلی بین المللی بنیامین گیلمن که توسط دولت فدرال ارائه می شود و به دانشجویان محروم که در صورت عدم دریافت کمک هزینه مالی قادر به پرداخت هزینه تحصیل خود نیستند، اعطا می شود. بیش از ۲۳۰۰ بورسیه تحصیلی به مبلغ تا ۵۰۰۰ دلار در سال اعطا می گردد. بورسیه تحصیلی گیلمن با هدف حمایت از دانشجویان با نیاز مالی بالا، دانشجویان انجمن دانشگاهی، دانشجویان رشته های علوم و مهندسی، دانشجویان قومیت ها مختلف و دانشجویان معلول ارائه می شود. معیارهای پذیرش متقاضیان شامل پیشرفت علمی مناسب در دانشگاه و تعهد به تحصیل در این کشور به مدت حداقل ۴ هفته می باشد .
بورسیه های تحصیلی در مالتا

بورسیه های تحصیلی در مالتا

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مالتا مقاله ” اقامت در مالتا  ” را مطالعه بفرمایید .

  • بورسیه تحصیلی فولبرایت : کمک هزینه دستیاری آموزش زبان انگلیسی فولبرایت (ETA)  به دانشجویان آمریکایی علاقمند به آموزش زبان انگلیسی و انجام پژوهش در مالتا ارائه می شود و این مدرسان و دستیاران پژوهشی به صورت تخصصی به دانشجویان در زمینه یادگیری زبان و پژوهش کمک می کنند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button