انواع بورسیه های تحصیلی در اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی مرکزی است که دارای دانشگاه هایی با سطح علمی مناسب در کشور می باشد . هزینه های تحصیلی در دانشگاه های دولتی اسلواکی که به زبان اسلواک ارائه می شود رایگان است اما برای افرادی که به زبان اسلواک آشنایی ندارند دو راه وجود دارد : یکی اخذ پذیرش تحصیلی به زبان انگلیسی از دانشگاه و موسسات خصوصی کشور اسلواکی و دیگری اخذ بورسیه تحصیلی اسلواکی می باشد لذا یکی از موارد مهم جهت اخذ بورسیه تحصیلی کشور اسلواکی ، شناخت دانشگاه های برتر این کشور می باشد و باید دقت شود که دانشگاه انتخابی مورد پذیرش وزارت علوم و بهداشت باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توان مقاله های دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در اسلواکی و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در اسلواکی را مطالعه کرد . بورسیه تحصیلی اسلواکی از جمله مواردی است که بسیاری از دانشجویان به دنبال اخذ آن می باشند و در رشته های متفاوت و با مقدارهای متفاوت به دانشجویان اعطا می شود اما رشته هایی که در این کشور دارای شرایط بهتری برای اخذ بورسیه تحصیلی اسلواکی ، رشته های پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی می باشد . دانشگاه های اسلواکی نیز همانند سایر کشورهای اروپایی دارای دو ترم تحصیلی بهار و پاییز می باشند . ترم پاییز دانشگاه ها از ماه سپتامبر شروع و تا ماه ژانویه ادامه می یابد و ترم بهار از ماه فوریه شروع و تا ماه ژوئن ادامه پیدا می کند . لذا در صورتی که فردی به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی اسلواکی باشد باید زودتر از ماه های مشخص شده نسبت به اخذ ویزای خود اقدام نماید . حال به شرح انواع بورسیه های تحصیلی در اسلواکی می پردازیم .

برای اقامت و تابعیت در اسلواکی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اسلواکی ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه های تحصیلی در اسلواکی

بورسیه های تحصیلی در اسلواکی

انواع بورسیه های تحصیلی در اسلواکی به شرح زیر است :

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور اسلواکی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور اسلواکی ” را مطالعه نمایید.

بورسیه تحصیلی اسلواکی در مقطع کارشناسی : اخذ بورسیه تحصیلی اسلواکی در مقطع کارشناسی با توجه به نبود پیش زمینه ای قابل اتکا کمی دشوار به نظر می رسد اما روش های زیادی برای اخذ این بورسیه وجود دارد که عبارتند از: دانستن زبان اسلواکی ، ارائه مدرک معتبر در این زمینه به دانشگاه و داشتن معدل خوب در دوره متوسطه . برای پذیرش تحصیل کارشناسی در اسلواکی ، متقاضی باید سنی بین 18 تا 24 سال داشته باشد .

شما می توانید برای مهاجرت به اسلواکی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به اسلواکی ” را مطالعه فرمایید .

بورسیه تحصیلی اسلواکی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا : امکان اخذ بورسیه تحصیلی اسلواکی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا راحت تر می باشد . از جمله نکات مثبت اخذ بورسیه تحصیلی در کشور اسلواکی ، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان مرتبط می باشد لازم به ذکر است برای پذیرش تحصیل کارشناسی ارشد در اسلواکی ، متقاضی باید کمتر از 30 سال سن داشته باشد و برای مقطع دکترا در اسلواکی محدوده سنی وجود دارد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button