انواع بورسیه های تحصیلی در بلغارستان

امروز تحصیل در خارج از کشور آرزوی بسیاری از افراد شده است و بسیاری از متقاضیان به دنبال فرصتی برای اخذ بورسیه تحصیلی هستند و می خواهند گزینه تحصیل در خارج از مرزهای کشور را انتخاب کنند که یکی از این بورسیه ها ، بورسیه تحصیلی در بلغارستان می باشد که کشور بلغارستان یکی از کشورهایی است که از لحاظ جذب دانشجو از کشورهای مختلف شهرت زیادی دارد و برای این که بتوان بورسیه تحصیلی در بلغارستان را دریافت کرد و در این کشور تحصیل کرد بایستی با انواع بورسیه های تحصیلی در بلغارستان آشنا شویم.

شما می توانید برای مهاجرت به بلغارستان مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

انواع بورسیه های تحصیلی در بلغارستان

انواع بورسیه های تحصیلی در بلغارستان

انواع بورسیه های تحصیلی در بلغارستان عبارتند از :

  • بورسیه تحصیلی سازمان های مردم نهاد بلغارستان : در کشور بلغارستان سازمان هایی وجود دارد که بورسیه هایی برای گروه و مردم آسیب پذیر در کشورهای توسعه نیافته و محروم ارائه می دهند که این بورسیه ها برای تحصیل دانشجویان کشورهای محروم و کم درآمد ارائه می شود . بورسیه تحصیلی در کشور بلغارستان به عنوان کمک هزینه به دانشجویان اعطا می شود و افرادی که این بورسیه ها را دریافت می کنند ، تمامی هزینه های تحصیل ، هزینه های زندگی و سایر امکانات را دریافت می کنند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در بلغارستان ” را مطالعه فرمایید .

  • بورسیه های تحصیلی دولتی در بلغارستان : بورسیه تحصیلی در بلغارستان هزینه زیادی دارد و در این راستا دولت بلغارستان تمام تلاش خود را می کند تا بورسیه تحصیلی بلغارستان را به افراد مختلف اعطا کند که این بورسیه ها بیشتر به کشورهای اتحادیه اروپا داده می شود . در کشور بلغارستان بورسیه خاصی برای دانشجویان بین المللی ارائه نمی شود ولی برای آگاهی از هر بورسیه می توان به وب سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرد و از شرایط بورسیه و نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در بلغارستان آگاه شد که این دانشگاه ها بورسیه های خود را در زمان خاص به دانشجویان ارائه می دهند و این بورسیه های ارائه شده توسط دولت فقط برای تحصیلات تکمیلی می باشد . بورسیه های تحصیلی در دانشگاه وارنا و صوفیه در زمینه اقتصاد ، مدیریت ، زبان ، مهندسی و غیره را ارائه می دهند .

در مقاله ” اقامت در بلغارستان ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در بلغارستان اطلاعات کسب کنید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button