بورسیه های تحصیلی معمولا در دانشگاه های بزرگ و دولتی انجام می شود که عبارت است از کمک هزینه ای برای خرج و مخارج تحصیلی دانشجوها که بتوانند بدون دغدغه از لحاظ مالی مشغول درس شوند و در بعضی از موارد این دانشجویان موظف هستند که بعد از پایان دوره آموزش در این مقاطع مدتی را به فعالیت در این دانشگاه به عنوان جبران بورسیه بگذرانند. اخذ بورسیه تحصیلی اوکراین ، یکی از بهترین موقعیت های تحصیلی و زندگی در یک کشور اروپایی بسیار موفق می باشد.

این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، هرگونه سوال در رابطه با مهاجرت به اوکراین و تحصیل در اوکراین را دارید با موسسه آتیه آفرینان تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

انواع بورسیه های تحصیلی در اوکراین
انواع بورسیه های تحصیلی در اوکراین

انواع بورسیه های تحصیلی در اوکراین

برای اخذ بورسیه تحصیلی اوکراین شرایطی لازم است و سالانه بسیاری از افراد موفق به اخذ بورسیه تحصیلی در اوکراین می شوند . از مزایای اخذ بورسیه تحصیلی اوکراین می توان به این مورد اشاره کرد که با اخذ بورسیه تحصیلی کشور اوکراین می توان ویزای شینگن اروپا را دریافت کرد و به راحتی در کنفرانس های سایر کشورهای اروپایی نیز شرکت کرد.
با دریافت بورسیه تحصیلی اوکراین فرد نیازی به هیچ گونه پرداخت مالیات ندارد و می تواند به صورت رایگان از بیمه سلامت در این کشور برخوردار شود.
بورسیه های تحصیلی اوکراین معمولا شامل حال دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می شود ولی تعدادی از دانشجویان نیز می توانند موفق به کسب بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی شوند لذا انواع بورسیه های تحصیلی در اوکراین به شرح زیر می باشد:

بورسیه تحصیلی اوکراین در مقطع کارشناسی:

بورسیه کارشناسی در اوکراین از شرایط خاصی برخوردار می باشد و مانند کشور ایران مدت زمان تحصیل کارشناسی در اوکراین معمولا 4 سال طول می کشد البته دوره تحصیلی بعضی از رشته ها کمتر از 4 سال نیز هست .

بورسیه تحصیلی اوکراین در مقطع کارشناسی ارشد:

دوره کارشناسی ارشد یکی از دوره های تحصیلی می باشد که میزان بورسیه دانشجویان در این دوره توسط دانشگاه های معتبر جهانی بسیار زیاد می باشد . دانشگاه های اوکراین نیز سالانه در این مقطع، تعداد بسیار زیادی دانشجو بورسیه می کنند که این دانشجوها دارای سوابق علمی بسیار زیاد و مفید هستند.
دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد، بورسیه تحصیلی دریافت می کنند می توانند مدتی از اوقات فراغت خود را به کار بپردازند تا بتوانند هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند.

بورسیه تحصیلی اوکراین در مقطع کارشناسی ارشد
بورسیه تحصیلی اوکراین در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی اوکراین در مقطع دکترا:

معمولا دانشگاه ها در مقطع دکترا در هنگام جذب دانشجویان سخت ترین قوانین را اجرا می کنند تا بهترین و مستعد ترین دانشجو ها را در این مقطع جذب کنند و در صورت تایید شدن توسط دانشگاه مورد نظر این دانشجو ها را به راحتی اخذ می کنند.
برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا در اوکراین فرد نیاز به هیچ گونه آزمون ورودی ندارد و ارائه مدرک زبان تافل یا آیلتس نیز الزامنی نیست و همچنین دارای آینده شغلی بسیار مناسبی نیز در این کشور می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا تحصیل در رشته فیزیوتراپی کانادا

کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده است که با توجه به وسعت بالای این کشور هر سال مهاجران ز...

تحصیل پزشکی در قبرس تحصیل پزشکی در قبرس

کشور قبرس از نظر علمی در تمامی رشته های تحصیلی به خصوص رشته های پزشکی و دندان پزشکی پیشرفت ه...

تحصیل پزشکی در آمریکا تحصیل پزشکی در آمریکا

تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا راه طولانی و پر زحمتی می باشد اما آینده روشن و درخشانی خواهد د...

نظرات کاربران
Call Now Button