افرادی که قصد مهاجرت به اسپانیا را دارند باید با هدف خاصی این کشور را انتخاب کنند و در نهایت در صورت تمایل شرایط به دنبال اخذ اقامت خود باشند .یکی از راه های اخذ اقامت در اسپانیا ، اخذ بورسیه تحصیلی اسپانیا است که دارای شرایط خاصی می باشد . موسسات آموزش عالی و دانشگاه های اسپانیا در دو دهه گذشته رشد بسیار پر سرعتی را داشته اند .

در دانشگاه های کشور اسپانیا بهترین امکانات مدرن در اختیار افراد قرار می گیرد و همچنین تکنولوژی های پیشرفته ای نیز در جهت یادگیری های ترکیبی فراهم شده است که باعث می شود افراد به سرعت وارد بازار کار شوند . لازم به ذکر است برای اخذ بورسیه تحصیلی در اسپانیا ، داشتن مدرک زبان اسپانیایی ضروری است. در این مقاله انواع بورسیه های تحصیلی در اسپانیا را بیان می کنیم .

انواع بورسیه های تحصیلی در اسپانیا

انواع بورسیه های تحصیلی در اسپانیا به شرح زیر می باشد :

  • بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع کارشناسی : افرادی که قصد تحصیل کارشناسی در اسپانیا را دارند می توانند پس از اخذ مدرک دیپلم خود اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه های اسپانیا را داشته باشند و به نوعی به فکر بورسیه تحصیلی در اسپانیا باشند . لازم است بدانید که امکان اخذ بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع کارشناسی بسیار محدود می باشد به طوری که بسیاری از افراد شانس اخذ بورسیه تحصیلی در این مقطع نخواهند داشت .

موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسپانیا ” را مطالعه فرمایید .

  • بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد : بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد دارای شانس به مراتب بالا از مقطع کارشناسی می باشد و فردی که مدرک کارشناسی خود را اخذ کرده است و همین طور مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس 6.5 را دارد ، می تواند برای اخذ بورسیه تحصیلی در اسپانیا اقدام نماید .
  • این بورسیه و در رشته های MBA و همینطور رشته های مربوط به کسب و کار ، در کشور اسپانیا رشد بسیاری داشته است . لازم به ذکر است که هزینه های تحصیل در اسپانیا ارزان است و این موضوع بورسیه تحصیلی اسپانیا را شیرین تر می کند .
بورسیه های تحصیلی مقاطع مختلف اسپانیا
  • بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دکترا: به طور کلی بیشترین دانشجویان ، مقطع دکترا را برای تحصیل در کشور اسپانیا انتخاب می کنند و از این طریق مهاجرت به اسپانیا را انتخاب می کنند . افراد می توانند پس از اخذ مدرک مدرک کارشناسی ارشد و با داشتن مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس ۶٫۵ برای بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دکترا اقدام کنند و برای اینکه فردی بتواند بورسیه تحصیلی کشور اسپانیا را اخذ نماید باید از یک استاد راهنما و یا سوپروایزر اخذ پذیرش داشته باشد . خوشبختانه بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دکترا با حمایت های مالی بسیار عالی همراه است و یکسری گزینه های بودجه برای کمک و همینطور حمایت دانشجویان در مقطع دکترا فراهم شده است . کمک های MAEC – AECID طیف وسیعی از شرایط مالی را از سوی وزارت امور خارجه در اختیار دانشجویان فعال قرار می دهد .
  • لازم به ذکر است هزینه های تحصیل در مقطع دکتری در کشور اسپانیا رایگان است و همین امر سبب می شود تا اساتید از دانشجویان این انتظار را داشته باشند که یا شرایط تحصیلی قوی از خود نشان دهند و بعد در خواست بورسیه داشته باشند و یا در زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رزومه تحقیقاتی و شرایط تحصیلی ایده آلی را ارائه نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
تحصیل در اسپانیا تحصیل در اسپانیا

امروزه افراد بسیاری برای ادامه تحصیل کشور اسپانیا را انتخاب می کنند. کشور اسپانیا در چند س...

مهاجرت به اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا بر اساس سیستم اخذ ویزا انجام می شود. این سیستم برای کشورهایی که با اسپانی...

تحصیل پزشکی در اسپانیا تحصیل پزشکی در اسپانیا

یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا تحصیل در اسپانیا است. تحصیل در اسپانیا در رشته ه...

نظرات کاربران
Call Now Button