امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل 

تحصیل در خارج از کشور ، تصمیم بزرگی می باشد و بسیاری از افراد جهت پیدا کردن مقصد تحصیلی مناسب دارای چندین معیار است . یکی از اصلی ترین معیار این است که کدام کشور برای تحصیل دارای امنیت بیشتری است ؟ زیرا با بالا رفتن جرم و جنایت در جهان ، انتخاب مکانی امن برای ادامه تحصیل به یک چالش اساسی تبدیل شده است و دانشجویان علاوه بر کیفیت آموزشی مناسب باید از امنیت جانی و روانی نیز برخوردار باشند . در ادامه به معرفی امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل می پردازیم که طبق شاخص صلح جهانی امنیت بسیار بالایی را دارند .

  1. تحصیل در دانمارک

کشور دانمارک ، مردمانی با رفتاری دوستانه ، جوامع ایمن و کم جرم و جنایت دارد و همچنین دارای شهرهای پرطرفدار و چشم اندازهای خیالی می باشد که باعث شده بسیاری از افراد این کشور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند . آموزش و پرورش در کشور دانمارک نوآورانه است و مدارک تحصیلی در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و به فرد یک پایه عالی برای حرفه آینده ارائه می دهد.

  1. تحصیل در نیوزلند

کشوری خوب برای تحصیل در خارج از کشور می باشد زیرا کشور نیوزلند واقعا امن و با نرخ بسیار پایین جرم و جنایت است . جمعیت دانشجویان بین المللی در نیوزلند در سال های اخیر افزایش یافته است و اکنون تحصیل در نیوزلند یکی از محبوب ترین موارد تحصیل در خارج از کشور از نظر امنیت می باشد .

  1. تحصیل در ژاپن

کشور ژاپن طی چند دهه گذشته با جنگ ها و کشمکش های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است اما امروزه یکی از بهترین و امن ترین کشورها برای تحصیل محسوب می شود و مردم ژاپن به سبب فرهنگ غنی و دیرینه خود، همواره برخورد محترمانه ای با مردم سایر کشورها داشته اند. کشور ژاپن نیز در میان پیشرفته ترین کشورهای جهان است و برای افرادی که مایل به تحصیل در مهندسی، فناوری یا علم هستند، مناسب می باشد .

امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل

امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل

  1. تحصیل در  اتریش

کشور  اتریش در مرکز اروپا واقع شده است و دارای سیستم آموزشی عالی می باشد . این کشور به علت زمینه تحصیلات عالی در هزینه های تحصیل که برای دانشجویان بین المللی فوق العاده پایین است، استاندارد تحصیلی را دریافت کرده و بسیار محبوب است. مردم محلی اتریش به گویش های متنوعی از آلمانی استاندارد را صحبت می کنند و تقریبا هرکس نیز به زبان انگلیسی به یک استاندارد بسیار خوب صحبت می کند، لذا کشور اتریش یک مقصد عالی برای تمرین مهارت های زبان است . سالانه دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل وارد کشور اتریش می شوند.

  1. تحصیل در کانادا

کشور کانادا یکی از مسالمت آمیز ترین کشورهاست که جمعیت بسیار متفاوتی دارد و گوناگونی نژاد و فرهنگ در آن موج می زند. مناظر زیبا و جذاب آن زیبایی آمریکای شمالی را نشان می دهد. این کشور به دلیل عرضه امکانات بسیار و وجود مراکز علمی و آموزشی معتبر، جز گزینه های مناسب برای تحصیل در خارج به شمار می آید.

  1. تحصیل در سوئد

کشور سوئد یک کشور خوشبخت و با استعداد است که فرصت های زیادی را برای تحصیل، کار و اوقات فراغت ارائه می دهد. در حدود 30،000 دانشجوی بین المللی در سوئد وجود دارد که محیطی هیجان انگیز و چند فرهنگی برای تمام دانش آموزان فراهم می کند و مهمتر از همه، کمک می کند تا این کشور یک مکان واقعا محرمانه برای مطالعه باشد . دانشگاه های کشور سوئد دوره های آموزشی مختلفی را برگزار می کنند و تمرکز خاصی روی دانشجویان خارجی و علایق آن ها دارند. اگر به دنبال کشوری امن برای افزایش دانش و مهارت های خود هستید، کشور سوئد یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد .

  1. تحصیل در  ایرلند

کشور ایرلند به خاطر جمعیت استقامتی آن مشهور است ، بنابراین جای تعجب نیست که در لیست امن ترین کشورهای دنیا برای تحصیل قرار بگیرد  . این علی رغم مساحت عرضی کم، بیش از ۹ موسسه آموزشی معتبر را در خود جای داده و پذیرای دانشجویان مشتاق از سراسر جهان می باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و  ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و  اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی بهترین سایت‌ های کاریابی بین المللی

جستجوی کار در خارج از کشور کار آسانی نیست، ولی به لطف سایت‌ های کاریابی این کار ساده‌تر شد...

تحصیل در خارج از کشور تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای اروپایی مزایای زیادی برای دانش آموزان و دانشجویان ...

استخدام در آتیه آفرینان استخدام در آتیه آفرینان

استخدام در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای درخواست مصاحبه و همکاری با موسسه آتیه آفرینان ا...

نظرات کاربران
Call Now Button