اقامت پس از تحصیل در بلاروس (Belarus)

اقامت پس از تحصیل در بلاروس

افراد در هنگام انتخاب یک مقصد مناسب برای ادامه تحصیلات خود معیارهای مختلفی مانند امنیت و آرامش کشور مقصد، سطح آموزشی دانشگاههای آن کشور، هزینه تحصیل و زندگی و … را در نظر می گیرند.اگر به دنبال کشوری بسیار امن، منظم، آرام و به دور از هیاهو برای تحصیل هستید، تحصیل در دانشگاههای بلاروس گزینه مناسبی می باشد.هر ساله تعداد بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل در بلاروس وارد این کشور می شوند.تحصیل در بلاروس با توجه به اینکه فرد می تواند با صرف هزینه ای معقول در دانشگاههای اروپایی تحصیل نماید برای افراد بسیار جذاب است.در واقع می توان بیان کرد کشور بلاروس یکی از ارزان ترین و امن ترین کشورهای اروپایی برای تحصیل است.یکی از موضوعات مورد توجه دانشجویان متقاضی جهت تحصیل در بلاروس، اقامت پس از تحصیل در بلاروس می باشد.لذا باید خاطر نشان کرد اقامت پس از تحصیل در بلاروس شرایط خاصی برای فارغ التحصیل شدن در بلاروس را دارد.شرایط اقامت پس از تحصیل در بلاروس از راههای مختلف قانونی مانند ازدواج، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، خرید ملک، کار و غیره صورت می گیرد.

زمانی که شما با ویزاهای دانشجویی و به صورت قانونی وارد کشور بلاروس شوید پس از فارغ التحصیل شدن و با گرفتن پذیرش در مقاطع بالاتر می توانید برای اقامت پس از تحصیل در بلاروس به صورت موقت اقدام نمایید اما باید توجه کرد که در این اقامت ، اقامت شما به صورت موقت است و پس از گذراندن مقاطع بالاتر می توانید برای طرق مذکور مخصوصاً در کار شرایط بهتری برای اقامت پس از تحصیل در بلاروس داشته باشید .

یکی از طرق اخذ اقامت پس از تحصیل در بلاروس سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و یا خرید ملک است ، لازم به ذکر است که در نظام حقوقی کشور های CIS شاید بیشتر شرایط خاصی در خرید ملک داشته باشد و اقامت پس از تحصیل در بلاروس از این طریق ممکن است ، لذا لازم به ذکر است دانشجویان فارغ التحصیل در دانشگاه های بلاروس می توانند با سرمایه ای حدود ۱۶۰ هزار یورو اقدام به خرید ملک و یا ثبت شرکت نمایند .

اقامت پس از تحصیل در بلاروس از طریق خرید ملک بسیار مناسب تر از ثبت شرکت در این کشور است زیرا با اینکه در مناطقی احتمال معافیت از مالیت وجود دارد ولکن شما با این سرمایه گزاری در کشور بلاروس می توانید حتی این مکان را اجاره دهید و از آن منبع درآمدی داشته باشید .

ثبت شرکت در بلاروس به شما اجازه می دهد اقامت پس از تحصیل در بلاروس داشته باشید. در بعضی از مناطق آزاد افراد می توانید با معافیت های مالیاتی وارد بازار بیزینس شوند و بدون مالیات شرکت خود را به ثبت رسانند. لازم به ذکر است که افراد باید بعد از ۵ سال از ثبت شرکت در بلاروس باید مبلغ ۱۵۰ هزار یورو تراکنش مالی نشان داده و نکته حائز اهمیت این جا است که در زمانی که دانشجویان اقامت پس از تحصیل در بلاروس از طریق ثبت شرکت اخذ می کنند می توانند از این کشور خارج شوند و تنها باید درسال مدتی تقریباً ۹۰ روز در کشور بلاروس بمانند و حضور داشته باشند .

در این ثبت شرکت نکته جالب این است که دانشجویان متقاضی اقامت پس از تحصیل در بلاروس می توانند با همراه خود در این کشور حضور داشته باشند و یا با ثبت شرکت با دعوت از همسر و یا فرزند زیر ۱۸ سال می توانند همراه خود را به این کشور دعوت کنند . لذا لازم به ذکر است که بعد از اخذ اقامت پس از تحصیل در بلاروس از طریق ثبت شرکت در این کشور می توانند تا چند نفر را به عنوان سهام دار در این کشور از ویزای تجاری استفاده کنند.

 اقامت پس از تحصیل در بلاروس  – موانع اقامت پس از تحصیل در بلاروس

باید خاطر نشان کرد ارتکاب جرم در کشور بلاروس یکی از موانع اقامت پس از تحصیل در بلاروس است ، در این جا بعضی از این جرائم اشاره می کنیم و باید دقت داشته باشید که این جرائم باید در خاک این کشور اتفاق بیفتد تا مثمر ثمر باشد.

  1. استعمال مواد مخدر
  2. ارتکاب جرم های مذکور در قانون بین الملل
  3. تبعید
  4. ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی بلاروس
  5. جاسوسی علیه کشور بلاروس

یکی دیگر از گزینه های اقامت پس از تحصیل در بلاروس ازدواج در این کشور با تبعه کشور بلاروس است ، دانشجویان می توانند پس از ادامه تحصیل در این کشور از طریق ازدواج در بلاروس به اقامت پس از تحصیل در بلاروس دست یابند و باید دقت داشته باشید که این امر فوراً پس از سپری کردن مراحل قانونی و اداری انجام می شود و شخص سریعاً به اقامت پس از تحصیل در بلاروس می رسد .

اقامت پس از تحصیل در بلاروس

اقامت پس از تحصیل در بلاروس

نکته دوم این جاست که باید دقت داشته باشید که در قوانین بین الملل این که تبعه مرد یا زن باشد تفاوتی ندارد ، تنها در بعضی از کشور ها که نظام حقوقی متفاوتی دارند این مسئله مستثنا است ولکن در حقوق بین الملل خصوصی افرادی که از طریق ازدواج اقدام می کنند هیچ تفاوتی در این که تبعه مرد یا زن باشد ندارد .

در پایان شایان به ذکر است که دانشجویان متقاضی اقامت پس از تحصیل در بلاروس می توانند از طرق مختلف مهاجرتی در این کشور بمانند و بعد از فراغت از تحصیل از اقامت پس از تحصیل در بلاروس بهره مند شوند ، لذا امروزه به سبب همکاری بسیار بالا کشور بلاروس و کشور آلمان افرادی که اقامت پس از تحصیل در بلاروس می توانند به راحتی به کشور هایی اروپایی از جمله آلمان وارد شوند و در این کشور ها اقامت بگیرند .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اقامت پس از تحصیل در نروژ اقامت پس از تحصیل در نروژ

کشور نروژ ، یک کشور بسیار کوچک واقع در شمال اروپا و دارای یک اقتصاد بسیار توسعه یافته می باش...

اقامت پس از تحصیل در رومانی اقامت پس از تحصیل در رومانی

اقامت پس از تحصیل در رومانی کشور رومانی جز کشورهای اروپای شرقی می باشد که هفتمین کشور از نظ...

اقامت پس از تحصیل در لهستان اقامت پس از تحصیل در لهستان

کشور لهستان، از جمله کشورهای اروپایی می باشد که از سیستم آموزشی با کیفیتی برخوردار است و دا...

نظرات کاربران
Call Now Button