اقامت پس از تحصیل در برزیل (Brazil)

اقامت پس از تحصیل در برزیل

قاعدتا دانشجویان بین المللی بعد از فارغ التحصیلی به دنبال یافتن کار می باشند. اقتصاد کشور برزیل در طول دو دهه ی گذشته به سرعت رشد کرده و بازار فعال آن، فرصت مناسبی برای اقامت پس از تحصیل در برزیل ،  کار پس از تحصیل در برزیل است.اگر چه به علت قانون کار، اولویت برای استخدام در مرحله اول با اتباع صالح داخلی می باشد اما فارغ التحصیلان بین المللی، کار پس از تحصیل در شهرهای بزرگ برزیل خواهند بود.کشور برزیل تولید کننده قهوه و نیشکر در جهان و صادر کننده بزرگ کاکائو، پرتغال و سویا می باشد که از این رو شرایط کار پس از تحصیل در برزیل مناسب بوده و فارغ التحصیلان بین المللی که به دنبال کار پس از تحصیل می باشند می توانند فرصت های بیشماری در برزیل داشته باشند.

اقامت پس از تحصیل در برزیلشرایط کاری در برزیل

فارغ التحصیلان بین المللی که به دنبال کار در برزیل هستند، می­بایست شرایط کار در برزیل، فرصت­های شغلی و منابع جستجوی شغل را در نظر بگیرند.حداکثر ساعت کاری در هفته، در کشور برزیل، ۴۴ ساعت است که از ۸ ساعت در روز تجاوز نمی­کند. اکثر کارها بین ساعت ۸ تا ۱۸ است. کارمندان از حداقل ۲۴ ساعت استراحت هفتگی برخورداند که معمولاً در روزهای یکشنبه است. به موجب قانون کار برزیل، تا ۳۰ روز تعطیلات سالانه وجود دارد که حق کارگران است و می­تواند یکسره استفاده شود یا به دو بخش تقسیم شود.

مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل و اقامت پس از تحصیل در برزیل یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش مهاجرت می باشد. کسانی که متقاضی اخذ ویزای تحصیلی برزیل هستند خواهان ادامه تحصیل در برترین دانشگاه های تایید شده در سطح جهانی با هزینه های مناسب)هم از باب تحصیل و هم هزینه زندگی(هستند. دانشگاه های برزیل دارای رتبه یا رنکینگ بسیار خوبی هستند.

تحصیل در برزیل در دوره ابتدایی 8 سال، دوره متوسطه 3 سال و آموزش در مدارس فنی در مقطع متوسطه 4 سال به طول می انجامد. باکیفیت ترین دانشگاه های آمریکای جنوبی در برزیل قرار دارد که شامل دانشگاه های ایالتی، فدرال و خصوصی می شود. از معتبر ترین دانشگاه ها ، دانشگاه های فدرال است که بودجه آن ها از جانب دولت مرکزی تامین می شود. تحصیل در برزیل در دانشگاه های فدرال و ایالتی به صورت رایگان است اما در دانشگاه های خصوصی دانشجویان موظف به پرداخت شهریه هستند که با توجه به دانشگاه ، رشته تحصیلی و شهر محل تحصیل متغیر می باشد.

بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به برزیل را دارند روش تحصیل در برزیل را انتخاب می کنند و پس از اخذ اقامت تحصیلی برزیل می توانند نسبت به اخذ تابعیت برزیل یا شهروندی این کشور اقدام کنند، البته روش ها و قوانین مهاجرتی برزیل مثل سرمایه گذاری در برزیل یا اخذ ویزای کار در برزیل نیز می باشد. در ضمن شرایط ثبت شرکت در برزیل و همچنین تولد فرزند در برزیل با توجه به تابعیت خاک این کشور نیز از مواردی است که برای اخذ اقامت می تواند به افراد کمک کند. مهاجرت به برزیل در مقایسه به مهاجرت به استرالیا و یا کانادا با توجه به هزینه ی زندگی در برزیل و مسائل آموزشی دارای مزایایی می باشد.

اقامت پس از تحصیل در برزیل

اقامت پس از تحصیل در برزیل

اقامت پس از تحصیل در برزیلمدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور برزیل

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور برزیل عبارتند از :

  • عکس با زمینه سفید
  • کپی و اصل شناسنامه
  • کپی و اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • گواهی حساب بامکی جهت اثبات پشتوانه مالی
  • گواهی سوء پیشینه

این مدارک پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های برزیل باید به سفارت برزیل تحویل داده شود و روال اخذ ویزای تحصیلی برزیل طی خواهد شد.

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اقامت پس از تحصیل در نروژ اقامت پس از تحصیل در نروژ

کشور نروژ ، یک کشور بسیار کوچک واقع در شمال اروپا و دارای یک اقتصاد بسیار توسعه یافته می باش...

اقامت پس از تحصیل در رومانی اقامت پس از تحصیل در رومانی

اقامت پس از تحصیل در رومانی کشور رومانی جز کشورهای اروپای شرقی می باشد که هفتمین کشور از نظ...

اقامت پس از تحصیل در لهستان اقامت پس از تحصیل در لهستان

کشور لهستان، از جمله کشورهای اروپایی می باشد که از سیستم آموزشی با کیفیتی برخوردار است و دا...

نظرات کاربران
Call Now Button