اقامت در استرالیا بعد از تحصیل (Australia)

اقامت در استرالیا پس از تحصیل

بسیاری از متقاضیان تحصیل در استرالیا بر این باورند که بعد از فارغ التحصیلی تحصیل در استرالیا بلافاصله به اقامت دائم استرالیا دست می یابند ، اما این موضوع صحت نداشته و اگر دانشجویان مایل به اخذ اقامت در استرالیا پس از تحصیل هستند می بایست بعد از تحصیل برای یکی از برنامه های مهاجرتی این کشور اقدام نمایند ، در صورتی که متقاضی برای ادامه تحصیل با ویزای تحصیلی وارد استرالیا شود و پس از فارغ التحصیلی تصمیم به اقامت در این کشور داشته باشد،‌ می تواند با احراز شرایط لازم، اقامت دایم این کشور را اخذ نماید. همچنین می توانید قبل از هراقدامی با انجام یک مشاوره اصولی و برنامه ریزی بهترین راه را برای اخذ اقامت در استرالیا بعد از تحصیل استارت نمایند .

یکی از راه های اقامت در استرالیا پس از تحصیل ویزای کار پس از تحصیل می باشد مانند ویزای 485 که فقط به متقاضیانی که تحصیلات خود را در استرالیا به پایان رساندند تعلق می گیرد.

 ویزای 485

شرایط دریافت ویزای ۴۸۵ استرالیا شامل موارد زیر می باشد:

  • متقاضی باید تحصیلات خود را حداکثر ظرف مدت شش ماه قبل از اقدام برای این ویزا کامل کرده باشد. منظور از کامل کردن، تاریخی است که دوره به طور رسمی به پایان می رسد و به دانشجو ابلاغ می شود.
  • این تحصیلات باید حداقل در یک دوره دوساله ارایه شده باشد و متقاضی حداقل 16 ماه در طی این دوره مشغول به تحصیل بوده باشد. لازم به ذکر است طول دوره زبان در این بازه محاسبه نمی گردد.
  • در صورتی که دانشجو دو رشته مختلف را تمام کرده باشد نمی تواند به مدت دو برابر ویزای اجازه ی کار دریافت نماید.
  • متقاضی باید شغلی مرتبط با رشته ای که در آن فارغ التحصیل شده است انتخاب نماید.

اقامت دانم بعد از  ویزای 485 استرالیا

بعد از اینکه متقاضی موفق به اخذ ویزای 485 شده است مجاز است برای مدت مشخص شده اعتبار ویزا در استرالیا کار و زندگی نماید. و بعد میتواند وارد مرحله اخذ اقامت دائم شود و در نهایت با  داشتن سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی به امتیاز بالاتری در  اسکیل سلکت کسب کند. اخذ اقامت دائم در استرالیا از طریق ویزاهای 189، 190 و 489 نیز امکان پذیر میباشد.

اقامت پس از تحصیل در استرالیا

اقامت پس از تحصیل در استرالیا

 مزایای اقامت دائم استرالیا

اگر فرد اقامت دائم استرالیا را داشته باشد ، علاوه بر خودش، همسر و فرزندانش نیز از اقامت دایم برخوردار خواهند بود. مزایای دیگر استفاده از اقامت دانم کشور استرالیا ، بهره مندی از سیستم خدمات درمانی رایگان این کشور (مدی کر) می باشد. با استفاده از سیستم خدمات درمانی استرالیا افراد مقیم این کشور در استفاده از خدمات درمانی دولتی، هزینه ای پرداخت نخواهند کرد. در نهایت پس از گذشت چهار سال و با رسیدن به شرایط لازم شهروندی استرالیا، می تواند برای شهروندی کشور استرالیا اقدام نماید. این شرایط عبارتند از:

  • حداقل ۴ سال به عنوان مقیم دائمی در استرالیا زندگی کرده باشد.
  • قابلیت ارائه مدرک زبان معادل نمره ۶ در ۴ مهارت آیتلس را داشته باشد.
  • تست‌های مربوط به سیتیزنشیپی را در استرالیا با موفقیت بگذراند.

 

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا.

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
اقامت پس از تحصیل در نروژ اقامت پس از تحصیل در نروژ

کشور نروژ ، یک کشور بسیار کوچک واقع در شمال اروپا و دارای یک اقتصاد بسیار توسعه یافته می باش...

اقامت پس از تحصیل در رومانی اقامت پس از تحصیل در رومانی

اقامت پس از تحصیل در رومانی کشور رومانی جز کشورهای اروپای شرقی می باشد که هفتمین کشور از نظ...

اقامت پس از تحصیل در لهستان اقامت پس از تحصیل در لهستان

کشور لهستان، از جمله کشورهای اروپایی می باشد که از سیستم آموزشی با کیفیتی برخوردار است و دا...

نظرات کاربران
Call Now Button