اقامت و تابعیت سریلانکا (Sri Lanka)

در این قسمت قصد داریم به اقامت در سریلانکا،  اخذ اقامت سریلانکا از طریق تحصیل ، اخذ اقامت سریلانکا از طریق ازدواج و اخذ اقامت سریلانکا از طریق ثبت شرکت بپردازیم.

اقامت و تابعیت سریلانکا اخذ اقامت سریلانکا از طریق ازدواج

یکی از راه های مهاجرت که میتواند منجر به اخذ اقامت و تابعیت در سایر کشورها میشود، ازدواج با تبعه آن کشور می باشد. یکی از کشورهایی که در صورت ازدواج با تبعه آن کشور امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت در ان وجود دارد کشور سریلانکاست. در بسیاری از کشورهای دنیا اخذ اقامت وتابعیت از طریق ازدواج پس از اثبات رابطه نامزدی وازدواج با شهروند آن کشور امکان پذیر است.افرادی که خواهان ازدواج با اتباع سایر کشورها و اخذ اقامت و تابعیت آن کشور می باشند، باید مراقب  موسسات وبنگاههای همسریابی غیرمجاز باشند تا گرفتار آن  نشوند.

اقامت و تابعیت سریلانکا شرایط ازدواج تبعه خارجی با شهروند سریلانکایی

زمانیکه تبعه یک کشور خارجی قصد مهاجرت به سریلانکا و ازدواج با یک شهروند سریلانکایی و اخذ اقامت و تابعیت انجا را دارد با معرفی شهروند مورد نظر موضوع به دایره مهاجرت سریلانکا ارجاع داده میشود و با ارائه اطلاعات کامل شخصی و اثبات استقلال مالی از طرف هر دو نفر موضوع مورد رسیدگی قرار میگیرد.

مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای نامزدی:

  1. شناسنامه و گذرنامه نامزد خارج از سریلانکا
  2. گواهی تمکن مالی ( میانگین حداقل 10000 دلار )
  3. گواهی تجرد ( در صورتیکه شخص ازدواج قبلی داشته باشد باید مدرک معتبری بنابراینکه همسر سابقش فوت شده یا طلاق گرفته، داشته باشد )
  4. تکمیل فرم و ارسال به وزارت کشور سریلانکا
  5. حضور شخص یا وکیل رسمی وی جهت امضای فرم در سفارت سریلانکا

بعداز تایید مدارک از طرف سفارت سریلانکا، ویزای نامزدی جهت ورود به سریلانکا صادر میشود. بعد از ورود شخص متقاضی در صورتیکه پس از یک ماه عقد صورت گیرد و در قانون اساسی این کشور ثبت شود، اقامت یک ساله فرد متقاضی صادر میشود. پس از سه سال زندگی مشترک این اقامت به اقامت دائم تبدیل میشود و پس از گذشت پنج سال در صورت رعایت کامل قوانین مهاجرت، فرد متقاضی میتواند درخواست تابعیت کشور سریلانکا را ارائه دهد.

اقامت و تابعیت سریلانکا

اقامت و تابعیت سریلانکا

اقامت و تابعیت سریلانکا اخذ اقامت سریلانکا از طریق تحصیل

یکی از مهمترین موضوعاتی است که ذهن متقاضیان به تحصیل در این کشور را به خود مشغول کرده است اقامت سریلانکا پس از تحصیل است. شخصی که در سریلانکا تحصیل خود را به اتمام میرساند میتواند ویزای خود را به ویزای کار یا ویزای ازدواج تبدیل نماید. یکی از راه های اقامت سریلانکا پس از تحصیل اخذ اقامت از طریق کار است. دانشجویانی که در سریلانکا فارغ التحصیل می شوند می توانند از طریق موسسات کاریابی این کشور در خصوص پیدا کردن شغل اقدام کنند شاید اینکار کمی مشکل باشد اما فرصت های کاری داوطلبانه زیادی وجود دارد.

اقامت و تابعیت سریلانکا اخذ اقامت سریلانکا از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از روشهای اخذ اقامت در سریلانکا،  ثبت شرکت در سریلانکا میباشد. این کار نوعی کارآفرینی نیز به حساب می آید و برای موفق شدن در اینکار باید اطلاعات کاملی درباره شرایط اقتصادی ، صنایع و مشاغل پردرآمد در سریلانکا داشته باشید.

اقامت و تابعیت سریلانکا شرایط ثبت شرکت در سریلانکا

باتوجه به اینکه این کشور در صنایع و مشاغل توریسم بسیار پیشرفته است ثبت کارهایی در صنایع غذایی، توریسم، هتلداری مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد.جهت ثبت شرکت ابتدا باید یک طرح توجیهی اقتصادی با حضور نمایندگان دارایی، دادگستری و شهرداری مطرح گردد. در صورت تصویب طرح، اجازه ثبت شرکت صادر میشود. با ثبت شرکت اجازه اقامت سه ساله همچنین به خانواده متقاضی اعم از همسر و فرزندان زیر 18 سال وی نیز داده میشود. بعد از سه سال در صورت رعایت تمام قوانین، فعالیت شرکت تمدید می شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی خدمات شرکت آتیه آفرینان ایرانیان در کشور مالزی

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به مالزی، داشتن اطلاعات کامل و مهم درباره این کشور است. افراد م...

اقامت و تابعیت در نروژ اقامت و تابعیت در نروژ

کشور نروژ ، یکی از کشورهای اسکاندیناوی از کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که از لحاظ امکانات ...

اقامت و تابعیت در لهستان اقامت و تابعیت در لهستان

هر فردی توقع دارد از زندگی شرافتمندانه و با آسایش و رفاه توام با کرامت انسانی برخوردار باشد...

نظرات کاربران
Call Now Button