کشور مجارستان ، عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد در صورتی که فرد متقاضی بتواند اقامت مجارستان را به روش های مختلف مانند سرمایه گذاری و اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی و غیره به دست آورد می تواند بدون ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن سفر کند . در سال های اخیر اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی به یکی از روش های پرطرفدار برای کسانی که به دنبال اخذ اقامت و سپس تابعیت در اروپا هستند تبدیل شده است. گرچه بسیاری از افراد برای اخذ اقامت در مجارستان ممکن است روش های دیگری مانند سرمایه گذاری ، خرید ملک ، خرید اوراق قرضه و غیره را انتخاب کنند اما در چند سال اخیر روش تمکن مالی مجارستان نسبت به روشهای دیگر از محبوبیت و طرفداران زیادی نسبت به سایر روش ها برخوردار شده است زیرا افراد می توانند با ریسک کمتر و همچنین هزینه مناسب تر نسبت به سایر روشها به اخذ اقامت مجارستان و سپس تابعیت مجارستان دست یابند.

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

نکته قابل توجه در خصوص اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی این است که اشخاصی که قصد اخذ اقامت به روش تمکن مالی ( خود حمایتی ) را دارند بهتر است بدانند که تعداد محدودی از کشورهای اروپایی هستند که افراد می توانند از روش تمکن مالی یا به اقامت دست یایند که این کشورها عبارتند از : اتریش ، یونان ، فرانسه ، سوئیس ، اسپانیا ، بلغارستان ، آلمان . هر چند که برخی از این کشورها در حال حاضر امکان اقدام برای تمکن مالی را ندارند.

شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت مجارستان مقاله ” اقامت در مجارستان” را مطالعه بفرمایید .

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی  – ویژگی های اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

در این قسمت قصد داریم به ویژگی های اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی بپردازیم که به شرح زیر می باشد :

  • روش تمکن مالی مجارستان برخلاف روش های دیگر سرمایه گذاری مانند ثبت شرکت که افراد باید هزینه هایی را وارد کشور مقصد کنند ، نیازی به انتقال پول به کشور مقصد نیست و فرد متقاضی تنها با اثبات این که سرمایه کافی در کشور دارد و می تواند هزینه های خود را در خارج از ایران تامین کند، می تواند برای اخذ اقامت اقدام نماید .
  • این روش یکی از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت به اروپا می باشد زیرا با اقدام از این طریق ، فرد نیازی به ثبت شرکت و همچنین پرداخت مالیات در اروپا و یا استخدام نیروی کار ندارد .
  • روش تمکن مالی نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد به همین دلیل یکی از بهترین روش های مهاجرت در بین متقاضیان شناخته شده است .
  • لازم به ذکر است که افرادی که قصد اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی را دارند باید بتوانند اثبات نمایند که به اندازه کافی در کشور خود درآمد و دارایی دارند یعنی باید بتوانند سپرده بانکی ، سند ملک و وجه نقد نیز به صورت سند ارائه نمایند تا بتوانند به اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی دست یابند .

شما می توانید برای مهاجرت به مجارستان مقاله تحت عنوان ” مهاجرت به مجارستان” را مطالعه فرمایید .

  • از مزایای اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی می توان گفت که این روش برای افرادی که قصد اقدام را دارند بدون ریسک می باشد چرا که فرد متقاضی سرمایه ی خود را خارج نمی نماید و در حساب خود باقی می ماند به همین دلیل روش تمکن مالی یکی از بدون ریسک ترین روش های مهاجرت محسوب می شود.
  • این روش یکی از ساده ترین و در عین حال سریع ترین روشی است که فرد متقاضی می تواند به اقامت و سپس تابعیت دست یابد .
  • افرادی که از این روش برای اخذ اقامت و تابعیت خود استفاده می کنند ، به راحتی و با اثبات مجدد دارایی خود در کشور خود می توانند اقامت خود را در مجارستان تمدید نمایند.
  • اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی محدودیت سنی برای افراد متقاضی ندارد و افراد در هر شرایط و سنی در صورتی که بتوانند متمول بودن خود را اثبات کنند می توانند برای این روش اقدام نمایند .
  • در صورتی که یک خانواده از طریق تمکن مالی مجارستان برای اخذ اقامت اقدام می کنند و فرزند زیر 18 سال داشته باشند نیز فرزند به عنوان همراه محسوب خواهد شد و می تواند به اقامت و سپس تابعیت دست یابد.

همچنین اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور مجارستان دارید می توانید مقاله ” تحصیل در مجارستان ” را مطالعه نمایید.

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی
اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی  – مدارک لازم جهت اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

مدارک لازم جهت اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی شامل موارد زیر می باشد :

  • ارائه کپی شناسنامه فرد متقاضی و همراهان جهت اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی
  • ارائه پاسپورت فرد متقاضی و همراهان جهت گرفتن اقامت از طریق تمکن مالی مجارستان
  • ارائه پاسپورت قبلی فرد متقاضی برای اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی
  • ایجاد حسابی برای هر فرد از اعضای خانواده برای اقامت از طریق تمکن مالی مجارستان
  • قرارداد اجاره ملک در مجارستان و گواهی اقامت برای اعضای خانواده جهت اخذ اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی
  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی فرد متقاضی و همراهان برای تمکن مالی مجارستان
  • ارائه بیمه نامه سلامت فرد متقاضی و همراهان جهت تمکن مالی مجارستان
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه فرد متقاضی و همراهان و ارائه اسناد مالی فرد متقاضی جهت گرفتن اقامت مجارستان از طریق تمکن مالی

گروه آتیه آفرینان – مجری و ارایه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق تمکن مالی مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط اخذ ویزای خود حمایتی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. م...

اقامت و تابعیت پرتغال اقامت و تابعیت پرتغال

اقامت و تابعیت پرتغال و روش های مختلف اخذ تابعیت پرتغال در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط زندگی، کار و درآمد در این مقاله مورد بر...

نظرات کاربران
مهدی

سلام لطفا در مورد موجودی حساب برای هر فرد ، برای اثبات تمکن مالی توضیح بفرمایید.و آیا در حال حاضر میشه اقدام کرد و برای ایرانیها مشکل باز کردن حساب وجود نداره؟ ممنونم

آتیه آفرینان

سلام این روش در حال حاضر برای کشور مجارستان پیشنهاد نمی شود برای کشور های اتریش، فرانسه، یونان و... پیشنهاد می کنیم. که بسته به کشور به طور مثال کشور فرانسه ماهیانه هر فرد در حدود 1200 یورو بایستی درآمد داشته باشد.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button