ویزای خود حمایتی دانمارک

مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم و شرایط، مراحل، مدارک و هزینه های مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک را برایتان توضیح می دهیم. اخذ اقامت از طریق تمکن مالی دانمارک یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور است که در میان متقاضیان بسیار محبوب است. این روش به این دلیل در میان متقاضیان محبوب است که نسبت به باقی روش ها ریسک کمتری دارد و  آسانتر می باشد و همچنین این روش دارای مزایای بسیاری است.
برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک نیازی به پرداخت مالیات نمی باشد به همین دلیل است که جذابیت بیشتری نسبت به باقی روش ها در میان مهاجران دارد. در مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک نیازی به استخدام نیرو نمی باشد و مشکلاتی که برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری وجود دارد برای این روش وجود ندارد.

همچنین ما در این مقاله به بررسی سوالاتی مانند آیا با مهاجرت از طریق تمکن مالی اخذ اقامت کشور دانمارک امکان پذیر است؟ مدارک مورد نیاز برای مهاجرت اقامت تمکن مالی چگونه است؟ هزینه زندگی در کشور دانمارک به چه صورت است ؟ می پردازیم. اگر شما به دنبال مهاجرت و اقامت تمکن مالی هستید کشور دانمارک گزینه مناسبی برای شما است.
این مقاله توسط متخصصین مجرب ما در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است و هدف ما از نوشتن این مقاله راهنمایی به شما هموطنان عزیز است. همچنین شما هموطنان می توانید با کارشناسان ما در موسسه تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط تمکن مالی دانمارک 🔊 

مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک و شرایط عمومی آن

 برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک در مرحله اول شما نیاز به شناخت کشور دانمارک دارید تا شما هموطنان با آگاهی کامل اقدام به مهاجرت کنید. کشور دانمارک در شمال اروپا قرار دارد و پایتخت این کشور کپنهاگ است. زبان رسمی دانمارکی است. جمعیت کشور دانمارک 5.8 میلیون نفر است. در کشور دانمارک به زبان های محلی فاروئی، گرینلندی و آلمانی صحبت می شود. واحد پول کشور دانمارک کرون دانمارکی است. کشور دانمارک عضو اتحادیه اروپا است و همچنین عضو پیمان شنگن است.
مساحت این کشور 43.094 کیلومتر مربع است. کشور دانمارک جنوبی ترین کشور اسکاندیناوی می باشد و فقط با کشور آلمان هم مرز است. این کشورعضو ناتو و سازمان ملل است. یکی دیگر از ویژگی های این کشور این  موضوع است که اختلاف درآمد مردم این کشور کم است به همین دلیل رتبه اول در جهان را به خود از این نظر اختصاص داده است. از نظر دردآمد سرانه در رتبه 7 قرار دارد. کشور دانمارک در سال های اخیر از نظر اقتصادی پیشرفت داشته است.

کشور دانمارک رتبه نخست در دنیا را از نظر شادترین نیروی کار به خود اختصاص داده است. همچنین دارای رتبه اول برای کم ترین فساد اداری در دنیا است. آب و هوای این کشور معتدل است. کشور دانمارک 7300 کیلومتر خط ساحلی را به خود اختصاص داده است. کشور دانمارک را همه به امپراطوری کهن وایکینگ می شناسند.

 مهاجرت اقامت تمکن مالی دانمارک | قوانین هزینه ویزای خود حمایتی دانمارک | شرایط اخذ مهاجرت از طریق تمکن مالی دانمارک
مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک | قوانین هزینه ویزای خود حمایتی دانمارک

اخذ اقامت دانمارک از طریق ویزای خود حمایتی

مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک یا همان خود حمایتی یکی از جذاب ترین روش ها برای مهاجرت در میان متقاضیان است. مهاجرت از این روش با سایر روش ها متفاوت است و نیازی نمی باشد که سرمایه خود را به کشور دانمارک انتقال دهید و برعکس باید در کشور خودتان سرمایه گذاری کنید. در واقع این روش تأکید به این موضوع دارد که تمکن مالی در داخل کشور خودتان باشد و نیازی به انتقال سرمایه به خارج از کشور خودتان نیست. شما برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک نیازی به ارائه مدرک ندارید و همچنین نیازی نیست که در این کشور مالیات پرداخت کنید. همچنین تمدید این اقامت به آسانی انجام می شود.

برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در دانمارک شما نیاز دارید که اسناد و مدارکی را که ثابت کند که می توانید هزینه های خود و خانواده خود را در این کشور پرداخت کنید باید ارائه دهید. باید درآمدی که دارید از روش سود سپرده بانکی و اجاره ملک باشد. این نکته مهم است که منبع درآمد شما نباید شغل شما باشد بلکه باید سود سپرده شما یا سود ماهیانه از املاک شما و یا حقوق بازنشستگی شما باشد.
در واقع این روش برای افراد باز نشسته بسیار عالی است. تنها تفاوت این روش در کشور دانمارک نسبت به  کشورهای دیگر در میزان درآمد لازم برای زندگی است یعنی برای زندگی در یک کشور نیاز به درآمد بیشتری دارید تا بتوانید هزینه زندگی در آن کشور را پرداخت کنید و در یک کشور دیگر نیاز به درآمد کمتری برای زندگی دارید.

اگر می خواهید اقامت خود در این کشور را از این روش تمدید کنید باید در این کشور حضور پررنگی داشته باشید. یک نکته مهم در ارتباط با مهاجرت اقامت تمکن مالی دانمارک این موضوع است که اگر شما از این روش اقدام کنید نمی توانید در شرکتی استخدام شوید ولی می توانید صاحب کسب و کار خود باشید.  
این نکته مهم است که دریافت اقامت دانمارک از طریق تمکن مالی در حال حاضر امکان پذیر نیست و متقاضیان برای مهاجرت اقامت تمکن مالی می توانند از طریق تمکن مالی کشور اتریش و فرانسه اقدام نمایند.

مراحل مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

 برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی دانمارک نیاز است که مراحلی را طی کنید تا به هدف خود که اقامت این کشور است برسید. خیلی مهم است که تمام مراحل را به درستی انجام دهید تا به هدفتان که اخذ اقامت است برسید. امکان دارد برخی از مراحل نسبت به مراحل دیگر بیشتر طول بکشد و زمان بیشتری برای انجام آن مراحل نیاز باشد. مراحلی که باید برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک انجام دهید موارد زیر است:

1. عقد قرار داد

2. تحویل دادن مدارک مورد نیاز به شرکت

3. دعوت نامه وقت سفارت

4. تکمیل مدارک و تحویل آن ها به متقاضی

5. مکانی که می خواهید در آن اقامت کنید را مشخص کنید.

6. تهیه پوشش درمانی در دانمارک

7. اخذ ویزای نشنال

8. سفر کاری به کشور دانمارک

9. ارائه تمام مدارک و اسناد مورد نیاز به سفارت این کشور

10. پذیرش و اخذ اقامت دائم

یک نکته مهم این موضوع است که اگر بتوانید از وکیل کمک بگیرید  باعث می شود که تمام کارها با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین اخذ وکیل باعث می شود که تمام کارها بدون خطا و درست انجام شود. وکیل شما اگر مشکلی در مدارک و هر چیز دیگری وجود داشته باشد آن را برای شما برطرف می کند و شما با خیال آسوده تری اقدام به مهاجرت خواهید کرد. شما می توانید با وکلای موسسه ما با 18 سال سابقه تماس حاصل فرمایید و تمام امور را به ما بسپارید.

مراحل مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک
مراحل مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

مدارک اخذ ویزای خود حمایتی دانمارک

برای اخذ ویزای خود حمایتی دانمارک باید شما مدارکی را ارائه دهید که این مدارک باید مورد تایید دولت دانمارک قرار بگیرد تا بتوانید در این کشور اقامت کنید. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک موارد زیر است:

1. گواهی سود سپرده بانکی جهت تمکن مالی

2. گواهی سود سهام شرکتها، مؤسسات و کارخانه ها و…

3. اجاره مستغلات بر اساس سند ملکی و رسمی و اجاره نامه

4. حداقل درآمد ماهیانه

5. حقوق بازنشستگی (اسنادی که مربوط به دریافت مستمری است)

6. ارائه سند شش دانگ

7.  اگر دارای ملک هستید که ماهانه یا سالانه از طریق این ملک به شما سودی میرسد باید مدارک آن را برای ویزای دانمارک ارائه دهید.

همیشه ارائه تمام این مدارک لازم نیست، به طور مثال اگر شما بتوانید هزینه زندگی خود را در کشور دانمارک با استفاده از سود سپرده بانکی خودتان و همچنین با سود ملک خودتان بتوانید بدست آورید ارائه دادن همین 2 سند برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی دانمارک کافی است.

مزایای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

روش اخذ اقامت از طریق تمکن مالی دانمارک مزایا بسیاری دارد و مزایای آن از روش های دیگر بیشتر می باشد. ما در این بخش این مزایا را برایتان به طور کامل توضیح می دهیم. مزایای کشور دانمارک موارد زیر است:

1. نیازی به ارائه مدرک زبان در این کشور نیست.

2. نیازی نیست که شما در این کشور سرمایه گذاری و ثبت شرکت کنید.

3. نیازی به پرداخت مالیات نمی باشد.

4. عدم نیاز به استخدام نیروی انسانی

5. عدم نیاز به پرداخت بیمه

6. اخذ اقامت در مدتی کوتاه

7. ریسک پایین

8. تمدید اقامت آسانتر از روش های دیگر است.

9. سفر به کشورهای اروپایی بدون اخذ ویزا

10. اخذ پاسپورت بعد از 9 سال

11. امکان تحصیل فرزندان

12. امکان استفاده از خدمات رفاهی مانند بیمه خدمت درمانی

13. زندگی در کشوری شاد و مرفه

14. اخذ اقامت خود و خانواده

15. با داشتن اقامت این کشور اخذ ویزا برای کانادا و آمریکا آسان می شود.

16. افتتاح حساب بین المللی

17. استفاده از امکانات پزشکی و رفاهی

18. امکان خرید ملک در تمام کشورهای عضو شنگن

19. تعادل کار و زندگی

20. حمل و نقل عمومی عالی

21. میزان پایین جرم و جنایت

22. کیفیت بالای زندگی

مزایای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک
مزایای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

استانداردهای سرمایه گذاری در دانمارک

یکی از مهم ترین عواملی که باید مورد بررسی قرار دهید استانداردهای سرمایه گذاری یک کشور است. زیرا با بررسی این استانداردها از نظارت دولت کشور دانمارک برای سرمایه گذاری مطلع می شوید و متوجه می شوید که این کشور به چه میزان در ادارات کشور خود فساد را کنترل می کند. استانداردهای سرمایه گذاری در دانمارک موارد زیر است:

استانداردهای سرمایه گذاری در دانمارک
استانداردهای سرمایه گذاری در دانمارک

1. نرخ مصادره اموال در دانمارک

نرخ مصادره اموال به این صورت است که کشور دانمارک تحت بعضی از شرایط تا چه حدی سرمایه را مصادره می کند و بسیار مهم است که این نرخ را بررسی کنید. نرخ مصادره اموال در کشور دانمارک در سال 2019 عدد 1 بوده است که عددی مناسب است.

2. نرخ کنترل فساد در دانمارک

در کشور دانمارک اختلاف طبقاتی بین مردم این کشور کم است و همچنین این کشور از نظر شاخص شفافیت بین المللی در کنار کشورهای برتر قرار دارد. در سال 2017 نرخ کنترل فساد در دانمارک 2.19 بوده است. که این نرخ بسیار مناسب است.

شاخص های اقتصادی تاثیرگذار دانمارک

خیلی مهم است که برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در دانمارک شاخص های اقتصادی تأثیرگذار این کشور را مورد بررسی قرار دهید زیرا در کسب و کار شما تأثیر به سزایی دارند و شما می توانید با بررسی این شاخص ها متوجه رشد اقتصادی و بازار کار این کشور شوید.

 از مهم ترین شاخص های اقتصادی تأثیر گذار می توان موارد زیر را نام برد:

1. نرخ تولید ناخالصی داخلی دانمارک

 تولید ناخالصی داخلی رابطه مستقیمی با رشد اقتصادی دارد و از مهم ترین شاخص های تأثیرگذار است. یعنی هر چقدر تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک بیشتر باشد رشد اقتصادی این کشور بیشتر می شود. تولید ناخالصی داخلی کشور دانمارک  330.8 میلیارد دلار در سال 2014 بوده است که این نرخ مناسب است.

نرخ تولید ناخالصی داخلی دانمارک
نرخ تولید ناخالصی داخلی دانمارک

2. نرخ بیکاری در دانمارک

نرخ بیکاری یکی دیگر از شاخص های تأثیر گذار و مهم  است و باید سرمایه گذار به آن توجه داشته باشد زیرا نشان از بازار کار آن کشور است. نرخ بیکاری در کشور دانمارک 4.4 درصد است. نرخ بیکاری در این کشور پایین است.

نرخ بیکاری در دانمارک
نرخ بیکاری در دانمارک

3. نرخ تورم در دانمارک

برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک باید این نرخ را در نظر بگیرید زیرا نشان دهنده هزینه و درآمد این کشور است. نرخ تورم در کشور دانمارک زیر 3 درصد است که خوب است.

 نرخ تورم در دانمارک
نرخ تورم در دانمارک

4. نرخ مالیات در دانمارک

نرخ مالیات یعنی به میزان درآمدی که دارید، طبق قوانین دانمارک باید مالیاتی را پرداخت کنید که بستگی به کسب و کار شما دارد. نرخ مالیات در کشور دانمارک بالا است و هر چقدر درآمد بالاتری داشته باشید باید مالیات بیشتری را پرداخت کنید.
نرخ مالیات بر درآمد این کشور 55.90 درصد است. البته لازم به ذکر است که کسانی که از طریق تمکن مالی به این کشور وارد می شوند نیازی به پرداخت مالیات ندارند.

نرخ مالیات در دانمارک
نرخ مالیات در دانمارک

هزینه مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

باید برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک هزینه های موجود در این کشور را بدانید و بعد اقدام کنید زیرا باید بدانید آیا از پس هزینه های زندگی در این کشور بر می آیید و همچنین بدانید که آیا می توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید. هزینه زندگی در کشور دانمارک بالا است ولی این هزینه به مکان و مدل زندگی اشخاص هم بستگی دارد.
همچنین برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک باید ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی برای خود و خانواده خود را در این کشور دارید. هزینه زندگی در این کشور باید درآمدی حدود 3 هزار یورو داشته باشید. که این مبلغ باز هم بستگی به تعداد نفرات خانواده شما دارد. شهر کپنهاگن از گران ترین شهرهای کشور دانمارک می باشد. هزینه های دیگر زندگی در کشور دانمارک موارد زیر است:

هزینه های زندگی در دانمارک
هزینه های زندگی در دانمارک

هزینه اجاره ملک

  •   اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر  925 یورو
  •  اجاره آپارتمان 1 خوابه در اطراف شهر  670 یورو
  • اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر 1700 یورو
  • اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر 1250 یورو
  • خرید ملک در مرکز شهر هر متر مربع 4900 یورو
  • خرید ملک در خارج از شهر هر متر مربع 3350 یورو

هزینه خوراک

  • تخم مرغ 12 عدد 3.35 یورو
  • شیر 1 لیتر 1.24 یورو
  • پنیر تازه 10.75 یورو
  • قرص نان 2.49 یورو
  • فیله مرغ 8.51 یورو
  • بطری آب ا لیتری 1.27 یورو

هزینه غذا و رستوران

  • غذا در رستوران معمولی 16.8 یورو
  • سه وعده غذا در رستوران معمولی 88.66 یورو
  • پپسی 3.18 یورو

هزینه حمل و نقل

  • یک بلیط یک طرفه  3.23 یورو
  • بلیط 30 روزه 58.48 یورو
  • تاکسی 2.02 یورو
  • بنزین 1 لیتر 1.44 یورو

هزینه پوشاک

  • لباس در فروشگاهای زنجیره ای 39.29 یورو
  • 1 جفت کفش نایک 98.77 یورو
  • 1 جفت کفش مردانه 136.60 یورو

خدمات

  • برق، گرمایشی، سرمایشی، آب، زباله  1.175.36 کرون
  • اینترنت 234.11 کرون
  • نظافت هر ساعت 173 کرون
  • هر دقیقه مکامله تلفن همراه با تعرفه داخلی 0.96 کرون

هزینه بیمه درمانی

هزینه بیمه درمانی در کشور دانمارک برای افراد بزرگسال ماهانه بین 130 کرون و سالیانه 1560 کرون است. اما این مبلغ امکان دارد با بالاتر رفتن سن افراد بیشتر شود و امکان دارد برخی از بیمه ها به افراد بالای 65 سال خدماتی ارائه ندهند. برای برخی از خدمات پزشکی مانند داندنپزشکی به این صورت است که باید خود شما هزینه را پرداخت کنید.

هزینه تحصیل

در این کشور سیستم آموزشی به 2 حالت است یکی دولتی و دیگری خصوصی است. شهریه لازم برای تحصیل فرزندان در مدارس خصوصی ماهانه بین 1 تا 2 هزار کرون است. اما امکان دارد در برخی از مدارس در سال به 100 هزار کرون برسد.
تحصیل در دانشگاه های این کشور در سال بین 44 هزار تا 120 هزار کرون است.

مشکلات مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

 درست است که کشور دانمارک بسیار برای مهاجرت عالی است اما مشکلاتی هم در این کشور وجود دارد که در این بخش به این مشکلات می پردازیم. خیلی مهم است که این مشکلات را قبل از اقدام به مهاجرت بدانید. مشکلات کشور دانمارک موارد زیر است:

1. در این کشور هزینه زندگی بسیار بالا می باشد و همچنین خرید خانه و اجاره خانه در این کشور گران است که این خود یک مشکل است. هزینه خوراک و همچنین هزینه خرید ماشین در این کشور بالا است.

2. برای سرمایه گذاری در این کشور باید سرمایه زیادی داشته باشید.

3. اگر از روش مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک اقدام کنید نمی توانید در شرکت های این کشور استخدام شوید و این یک مشکل جدی است. اما می توانید کسب و کار خود را داشته باشید.

4. از مشکلات دیگر این کشور این موضوع است که فصل سرما در این کشور بسیار زود شروع می شود و سرمای بسیاری دارد که برای برخی از اشخاص مشکل است. در این کشور درجه هوا خیلی کاهش پیدا می کند. پس اگر می خواهید در کشور دانمارک زندگی کنید باید خودتان را برای زندگی در کشوری سرد آماده کنید.

5. زبان از دیگر معایب کشور دانمارک است. زبان کشور دانمارک سخت است و لازمه زندگی در یک کشور یادگیری زبان آن کشور است. بعضی از افراد ترجیح می دهند با زبان انگلیسی صحبت کنند اما باید زبان این کشور را بلد باشید تا بتوانید با افراد صحبت کنید و در جامع حضور پررنگتری داشته باشید.

6. یکی از بزرگترین مشکل این کشور مالیات بالای این کشور است. همه شهروندان کشور دانمارک باید مالیات را پرداخت کنند که این مالیات از خیلی کشورهای اروپایی بالاتر است. اما این نکته را هم نباید فراموش کنید که کیفیت زندگی و درآمد در این کشور بالا است.

7. پیدا کردن دوست در این کشور برای خود یک مشکل به حساب می آید. مردم دانمارک بسیار مهربان هستند و دوستانی فوقع العاده برای شما می شوند اما به شرطی که بتوانید با آن ها در گام نخست دوست شوید.

مشکلات مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک
مشکلات مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک

سخن پایانی ویزای خود حمایتی دانمارک

مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک را مورد بررسی قرار داده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که کشور دانمارک با اقتصادی رو به رشد و همچنین شرایط عالی که دارد برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی بسیار مکان مناسبی است. در این مقاله مطالبی در مورد مهاجرت و اقامت تمکن مالی دانمارک، مدارک ویزای خود حمایتی دانمارک و مراحل اخذ اقامت از طریق تمکن مالی دانمارک گفته شده است.
ما تلاش کرده ایم در این مقاله اطلاعات مهمی در اختیار شما قرار بدهیم تا شما با آگاهی کافی برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی اقدام نمایید.
بهتر است که از افرادی که تخصص در این راه دارند مشورت بگیرید و کارشناسان و مشاوران با تجربه ما در” موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان” با داشتن آگاهی کامل از مراحل، شرایط و مدارک و هر آنچه لازم است که برای تمکن مالی ارائه دهید در خدمت شما متقاضیان عزیز می باشند و همچنین می توانید از مشاوره رایگان تلفنی ما استفاده کنید. می توانید در قسمت دیدگاه که پایین این مقاله  قرار دارد سوالات خود را عنوان کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول در زمینه تمکن مالی دانمارک

✳️ مزایای مهاجرت و تمکن مالی دانمارک چیست؟

1. نیازی به ارائه مدرک زبان در این کشور نیست.
2. نیازی نیست که شما در این کشور سرمایه گذاری و ثبت شرکت کنید.
3. نیازی به پرداخت مالیات نمی باشد و…

✳️ هزینه زندگی در دانمارک چقدر است؟

هزینه زندگی در این کشور باید درآمدی حدود 3 هزار یورو داشته باشید. که این مبلغ باز هم بستگی به تعداد نفرات خانواده شما دارد. شهر کپنهاگن از گران ترین شهرهای کشور دانمارک می باشد.

✳️ مشکلات مهاجرت و تمکن مالی دانمارک چیست؟

در این کشور هزینه زندگی بسیار بالا می باشد و همچنین خرید خانه و اجاره خانه در این کشور گران است که این خود یک مشکل است. هزینه خوراک و همچنین هزینه خرید ماشین در این کشور بالا است و…

✳️ مراحل دریافت ویزای خود حمایتی دانمارک چیست؟

1. عقد قرار داد
2. تحویل دادن مدارک مورد نیاز به شرکت
3. دعوت نامه وقت سفارت
4. تکمیل مدارک و تحویل آن ها به متقاضی و…

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق تمکن مالی مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط اخذ ویزای خود حمایتی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. م...

اقامت و تابعیت پرتغال اقامت و تابعیت پرتغال

اقامت و تابعیت پرتغال و روش های مختلف اخذ تابعیت پرتغال در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط زندگی، کار و درآمد در این مقاله مورد بر...

نظرات کاربران
Call Now Button