کشور کره جنوبی، یکی از کشورهای آسیایی می باشد که در سال های اخیر به دلیل رشد اقتصادی و فراهم شدن فرصت های کار و سرمایه گذاری مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است اما به دلیل سیاست های مهاجرتی سخت گیرانه، آمار مهاجرت به این کشور پایین می باشد ولی در حال حاضر روند مهاجرت خارجی به این کشور رو به افزایش است. جهت مهاجرت به کره جنوبی باید ابتدا برای اخذ ویزای این کشور اقدام کرد و پس از صادر شدن ویزا، فرد می تواند وارد کشور کره جنوبی شود و اقامت داشته باشد. در ابتدا اقامت فرد به صورت موقت است و باید طبق زمان تعیین شده می تواند اقامت خود را تمدید کند و اگر بتواند خود را با شرایط و قوانین زندگی در کشور کره جنوبی وفق دهد و به زبان کره ای نیز تسلط داشته باشد ، پس از گذشت 5سال می تواند برای اولین بار درخواست اقامت دائم کشور کره جنوبی را ارائه دهد و در صورتی که با اقامت دائم فرد موافقت گردد می تواند برای همراه خود نیز درخواست اقامت دهد . حال اگر فرد روش سرمایه گذاری را انتخاب کرده باشد روال کاری برای وی ساده تر است و بدین ترتیب که پس از یک سال اقامت دائم کشور کره جنوبی ارائه شده و می تواند همزمان برای همسر و فرزند خود نیز اقامت کره جنوبی را ارائه کند . طبق بررسی های اخیر اقامت در کشور کره جنوبی به طور دوره ای مشخص می شود و ارزش زیادی دارد. روش ازدواج نیز یکی از روش هایی است که اقامت کره جنوبی را با سرعت بالاتری در اختیار فرد قرار می دهد.

اقامت دائم کشور کره جنوبی
اقامت دائم کشور کره جنوبی

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” است.

بنابراین اخذ اقامت دائم کره جنوبی کاملا مشکل بوده و پیچیدگی های خود را دارد. به طور کلی جهت اخذ اقامت دائم کشور کره جنوبی، دو روش وجود دارد که در فوق به آن اشاره شده است ، این است که یا فرد بایستی با تبعه کره جنوبی ازدواج کند و یا مبلغی بیش از 5.000.000 $ را در تاسیس شرکت تجاری کره جنوبی سرمایه گذاری نماید. اگر فرد خون کره ای (مثلا آمریکایی- کره ای) داشته باشد وی بی درنگ واجد شرایط اقامت دائم کره جنوبی (وضعیت F-4) می شود.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور کره جنوبی دارید می توانید مقاله ” تحصیل در کشور کره جنوبی ” را مطالعه نمایید.

اقامت دائم کشور کره جنوبی
اقامت دائم کشور کره جنوبی

اخذ تابعیت (قبول تابعیت کره ای) پس از 5 سال متوالی زندگی در کشور کره جنوبی امکان پذیر است ولی برخی شرایط دیگر مانند گذراندن آزمون های مهارت زبان کره ای، اثبات دانش فرهنگ کره ای و اثبات انجام آثار یا کار موثر در جامعه کره جنوبی از جمله این موارد است.

در مقاله ” مهاجرت به کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به کره جنوبی اطلاعات کسب کنید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا در این مطلب ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان

متقاضیان کشور گرجستان باید اطلاعات دقیق و درستی در مورد کشور گرجستان داشته باشند و سپس جهت ...

اقامت دائم کشور لهستان اقامت دائم کشور لهستان

کشور لهستان، یکی از بزرگترین کشورها در مرکز اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ورشو است. لهستان...

نظرات کاربران
Call Now Button