کشور مالزی ، کشوری زیبا و پیشرفته در جنوب شرق آسیا می باشد که پایتخت تجاری آن شهر کوالالامپور و پایتخت اداری آن شهر پوتراجایا می باشد که مشتکل از وزارت خانه ها و سازمان های دولتی است . این کشور عضو سازمان ملل متحد می باشد و همیشه از مسائل بین المللی و اختلافات جهانی روندی میانه رو را پیش گرفته است . امکان اخذ اقامت دائم در کشور مالزی وجود دارد اما می تواند دشوار باشد . دارندگان اقامت دائم کشور مالزی ، قادر به اقامت در این کشور به طور نا محدود هستند و همچنین به دنبال ،کار آزادانه ، خود اشتغالی ، خرید املاک و ورود و خروج از کشور مالزی مانند شهروندان مالزی را دارا می باشند .

در مقاله ” اقامت در مالزی ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در مالزی اطلاعات کسب کنید .

اقامت دائم کشور مالزی  – شرایط اخذ اقامت دائم کشور مالزی

شرایط اخذ اقامت دائم کشور مالزی به شرح زیر می باشد :

  1. افراد واجد شرایط اقامت دائم کشور مالزی موظف به اطمینان و رعایت قوانین مالزی در تمام مراحل هستند .
  2. افراد واجد شرایط اقامت دائم کشور مالزی از شرکت در هر احزاب یا انجمن ها ممنوع می باشند .
  3. اقامت دائم کشور مالزی می تواند در هر زمانی که مورد نیاز دولت باشد، لغو شود.

یکی از روش های مهاجرت به مالزی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به مالزی ” اطلاعات کسب کنید .

اقامت دائم کشور مالزی

اقامت دائم کشور مالزی

اقامت دائم کشور مالزی راه های اخذ اقامت دائم کشور مالزی

راه های اخذ اقامت دائم کشور مالزی عبارتند از :

  • افرادی که فقط باید یک حساب سپرده ثابت با حداقل مبلغ 2 میلیون دلار در هر بانک در مالزی باز می کنند اگر چه تنها پس از یک دوره 5 ساله می توان آن را لغو کرد. همسر متقاضی و کودکان زیر 18 سال، پس از 5 سال اقامت در مالزی، واجد شرایط اقامت دائم خواهند بود.
  • اخذ اقامت دائم کشور مالزی از طریق مهارت: کشور مالزی به افراد با استعداد یا مهارت در صنایع خاص نیاز دارد. این صنایع شامل بهداشت و پزشکی، ورزش، علم، فن آوری، بانکداری و مالی می باشد . متقاضیان نیز به توصیه های آژانس مربوطه به تخصص خود در مالزی نیاز دارند و دستور داده اند که گواهی رفتار خوب یا عدم سوء پیشینه از کشور مبدا خود را برای درخواست برای اقامت دائم ارسال کنند. درحالی که این دسته از واجد شرایط بودن احتمالا برای کسانی است که در زمینه کار خود شناخته شده اند .
  • اخذ اقامت دائم کشور مالزی از طریق تخصص: این روش واجد شرایط افراد حرفه ای می باشد . مانند روش قبل به عنوان یک فرد حرفه ای برای اقامت دائم درخواست می کنند که باید توسط یک آژانس محلی مربوطه در مالزی انجام شود و باید گواهینامه خوبی از کشور مبدا خود تهیه کنند . با این حال، بر خلاف روش قبلی، متقاضی “حرفه ای” مجبور است حداقل سه سال تجربه کاری برای یک سازمان دولتی یا یک شرکت خصوصی داشته باشد. درخواست اقامت دائم طبق سایت مهاجرت یک ماه تعیین می شود گرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که درخواست های متقاضی با آن زمان داده شده تایید شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مالزی می توانید مقاله ” تحصیل در مالزی ” را مطالعه فرمایید .

  • اخذ اقامت دائم کشور مالزی از طریق همسر شهروند مالزی: متقاضی از طریق همسر شهروند مالزیایی می تواند درخواست اقامت بدهد اما باید به مدت حداقل 5 سال قبل از درخواست به عنوان همسر یک شهروند مالزیایی باشد. متقاضی همچنین باید یک گذرنامه طولانی مدت دریافت کرده و به مدت پنج سال در مالزی با حداقل یکی از حامیان مالزی زندگی کند.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا در این مطلب ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان

متقاضیان کشور گرجستان باید اطلاعات دقیق و درستی در مورد کشور گرجستان داشته باشند و سپس جهت ...

اقامت دائم کشور لهستان اقامت دائم کشور لهستان

کشور لهستان، یکی از بزرگترین کشورها در مرکز اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ورشو است. لهستان...

نظرات کاربران
Call Now Button