اقامت دائم کشور لتونی

کشور لتونی ، کشوری در غرب اروپا و در دریای بالتیک می باشد که بین کشورهای لیتوانی و استونی قرار گرفته است .  از آنجا که لتونی عضو اتحادیه اروپا و کشورهای شینگن می باشد ، از اقتصاد مناسبی نسبت به سایر کشورها و همچنین در بین کشورهای اروپایی برخوردار است . کشور لتونی به عنوان مقصد مهاجرتی افراد زیادی از سرتاسر دنیا قرار می گیرد . کشور لتونی به عنوان یک مقصد ایده آل زندگی برای افراد بسیاری محسوب می شود . راه های مختلفی برای دریافت اقامت دائم کشور لتونی وجود دارد و محدودیت سنی برای کسب اقامت لتونی مطرح نیست . درخواست اجازه اقامت موقت لتونی و اقامت دائم لتونی توسط افراد با هر ملیتی مشروط بر این که به قوانین این کشور گذاشته شود می تواند ارائه شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لتونی مقاله ” اقامت در لتونی ” را مطالعه بفرمایید .

بعد از اخذ موافقت ادامه مهاجرت لتونی یک اقامت ۱ ساله به متقاضی ، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال او داده خواهد شد که می بایست هر سال تمدید شود و پس از گذراندن ۵ سال می توان برای اخذ اقامت دائم کشور لتونی و شهروندی لتونی اقدام کرد  و پاسپورت این کشور اروپایی را اخذ کرد . فرد به محض دریافت کارت اقامت لتونی ، می توان از مزایای شهروندان اروپایی مانند استفاده از خدمات درمانی و بیمه ، افتتاح حساب در بانک های معتبر بین المللی ، خرید ملک ، وام بانکی و تسهیلات دانشگاهی بهره مند شد و بدون نیاز به ارائه پاسپورت کشور خود در تمامی ۲۸ کشور اتحادیه اروپا رفت و آمد کرد. همچنین درخواست دریافت ویزا برای کشورهای آمریکا ، کانادا ، استرالیا و انگلیس برای دارندگان اقامت لتونی ، به آسانی انجام می شود.

اقامت دائم کشور لتونی

اقامت دائم کشور لتونی

شما می توانید برای مهاجرت به لتونی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لتونی ” را مطالعه فرمایید .

در حال حاضر حوزه شنگن شامل ۲۶ کشور مستقل است که شامل اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پادشاهی متحده پرتغال ، اسلوواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد و سوئیس بوده که مجموعا کشورهای شینگن خوانده می ‌شوند و فرد به محض دریافت کارت اقامت لتونی قادر به سفر و زندگی در هر کدام از این کشور ها در طول مدت اقامت خود خواهد بود.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لتونی ” را مطالعه فرمایید .

 

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیلی در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا در این مطلب ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان

متقاضیان کشور گرجستان باید اطلاعات دقیق و درستی در مورد کشور گرجستان داشته باشند و سپس جهت ...

اقامت دائم کشور لهستان اقامت دائم کشور لهستان

کشور لهستان، یکی از بزرگترین کشورها در مرکز اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ورشو است. لهستان...

نظرات کاربران
Call Now Button