اقامت دائم کشور روسیه

کشور روسیه ، کشوری وسیع و البته سردسیر می باشد که در شمال قاره اروپا و آسیا واقع شده است . این کشور اقتصادی قدرتمند دارد که به منابع طبیعی آن وابسته است . وجود مناطق سرد و خشک و بدون بارش باعث شده است که بسیاری از مناطق این کشور بدون سکنه باشد و امکان زندگی انسان وجود نداشته باشد لذا این کشور تراکم انسانی پایینی دارد . از این رو بیشتر جمعیت کشور روسیه در منطقه اروپایی زندگی می کنند . شهرهای مسکو و سن پترزبورگ ،شهرهای بزرگ و مدرن کشور روسیه هستند. سطح رفاه مردم کشور روسیه نسبتا بالاست و همین موضوع محبوبیت کسب اقامت دائم کشور روسیه را بالا برده است .

در مقاله ” اقامت در روسیه ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در روسیه اطلاعات کسب کنید .

اقامت دائم کشور روسیه شرایط اقامت دائم کشور روسیه

لازم به ذکر است شرایط اقامت دائم کشور روسیه به گونه ای است که در هیچ یک از روش های اخذ اقامت دائم کشور روسیه از همان ابتدا اقامت دائم تعلق نمی گیرد بلکه باید در فاصله زمانی اقامت موقت طبق زمان بندی خاص برای دریافت اقامت دائم اقدام کرد و با داشتن یک وکیل مهاجرت خوب و کارآزموده می توان تمامی مراحل اخذ اقامت دائم کشور روسیه را در کوتاهترین زمان طی کرد .

اقامت دائم کشور روسیه روش های اخذ اقامت دائم کشور روسیه

برای اقامت دائم کشور روسیه می توان از روش های موجود استفاده کرد لذا روش های اخذ اقامت دائم کشور روسیه به شرح زیر می باشد :

  • اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق ازدواج

یکی از روش های اخذ اقامت دائم کشور روسیه ، ازدواج با یکی از افراد تبعه این کشور می باشد. فرآیند اخد اقامت دائم روسیه از طریق ازدواج با تبعه روسیه به زمان نیاز دارد و دارای شرایطی نیز می باشد که آن ها را باید رعایت کرد که عبارتند از : اثبات توانایی مالی و پشتوانه اقتصادی فرد متقاضی ، ارائه گواهی سلامتی پزشکی و به ویژه HIV  ،  دارای اقامتگاهی در روسیه . علاوه بر این موارد فرد متقاضی باید دست کم ۶ ماه در روسیه اقامت داشته باشد. با دارا بودن این شرایط فرد می تواند اقامت دائم کشور روسیه را دریافت نماید. لازم به ذکر است که ثبت مراحل ازدواج شخص متقاضی از طریق دفتر سفارت کشور او نیز انجام می شود.

  • اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق اشتغال

بسیاری از افرادی برای اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق اشتغال اقدام می کنند . شرایط کار کردن در کشور روسیه  برای افرادی که دارای مهارت های خاص و حرفه ای و دارای سوابق کاری معتبر هستند فراهم می باشد. فرد متقاضی در این کشور ویزای کار در روسیه را دریافت کرده و می تواند به این کشور وارد شود. در این روش برای این افراد تسلط داشتن به زبان روسی می باشد . کشور روسیه دارای شرایط اقتصادی مناسبی می باشد و کار کردن در این کشور با دریافت حقوق و مزایای مساوی در میان کارکنان، صرف نظر از ویژگی های قومی، مذهبی و ملیتی همراه است. اگر فردی دارای دعوتنامه برای کار از طرف شرکت ها یا کارفرمای روسی باشد مراحل ساده تری را پشت سر خواهد گذاشت. اما اگر فردی تصمیم دارد نسبت به اخذ ویزای کشور روسیه از نوع اشتغال اقدام کند و سپس به جستجوی کار بپردازد، در درجه دوم اولویت قرار خواهد گرفت. این افراد می توانند با دریافت ویزای کارآفرینی در زمینه اشتغال نیز اقدام کنند و به راه اندازی کسب و کار در روسیه اقدام کنند در این صورت شانس بالاتری خواهند داشت.

اقامت دائم کشور روسیه

اقامت دائم کشور روسیه

یکی از روش های مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به روسیه ” اطلاعات کسب کنید .

  • اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق سرمایه گذاری

بازرگانان مختلف می ‌توانند برای اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق سرمایه گذاری در این کشور اقدام کند . ویزای سرمایه گذاری صادر شده در این کشور می تواند به دو صورت تک ورودی و دو ورودی باشد که نوع ویزای تک ورودی آن برای ۱ یا ۳ ماه و ویزای چند ورودی برای ۳ تا ۱۲ ماه معتبر می باشد.  درخواست دریافت ویزای تجاری کشور روسیه از طریق وزارت امور خارجه این کشور و یا نمایندگان آن باید انجام شود.با استفاده از ویزاهای تجاری روسیه می توان برای اقدامات غیر تجاری مانند گردشگری نیز اقدام کرد . در صورت تمایل به اقامت در کشور روسیه برای مدت بیش از ۳ ماه باید گواهی سلامتی و عدم ابتلا به HIV ارائه داد .

  • اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق ثبت شرکت

یکی از روش های اخذ اقامت دائم کشور روسیه ، ثبت شرکت در کشور روسیه می باشد . افرادی که تمایل به ثبت شرکت در روسیه را دارند باید با ثبت شرکت سهامی خاص این کار را انجام دهند و یا ثبت نمایندگی شعبه ای از یک شرکت که در روسیه بنا شده است ، ویزای کشور روسیه طولانی مدت روسیه دریافت کنند. حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت در کشور روسیه مبلغی در حدود 100 هزار دلار  می باشد که باید نیمی از این مبلغ را به هنگام تأسیس در حساب باز شده در یکی از بانک های روسیه واریز شود . ارائه اطلاعات مربوط به شرکت مانند نام بنگاه تجاری به زبان انگلیسی و روسی، نوع شرکت و فعالیتی که قرار است انجام دهد و نشانی محل شرکت ضروری می باشد . کارآفرینی یکی از روش های تسهیل کننده دریافت اقامت دائم کشور روسیه می باشد .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در روسیه ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در روسیه ” است .

  • اخذ اقامت دائم کشور روسیه از طریق ادامه تحصیل

ادامه تحصیل یکی از روش های مهاجرت به کشور روسیه می باشد . کشور روسیه نیز دارای دانشگاه های معتبر و مراکز علمی مختلفی است که فرد می تواند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. فرد متقاضی در کشور روسیه باید ابتدا نسبت به دریافت ویزای تحصیلی روسیه یا ویزای دانشجویی روسیه اقدام کند . ویزای تحصیلی کشور روسیه برای تکمیل دوران تحصیل دانشجو معتبر می باشد و تک ورودی است. فردی که ویزای تحصیلی روسیه را نیاز دارد باید از دانشگاه یا مراکز علمی روسیه دعوتنامه دریافت نماید . یکی از روش های اقامت دائم روسیه ، ویزای تحصیلی روسیه می باشد که در ابتدای کار برای مدت زمان ۳  تا ۱۲ ماه اعتبار دارد و پس از آن قابل تمدید است. لازم به ذکراست که در ویزاهای طولانی مدت جهت اقامت دائم کشور روسیه نیازمند ارائه گواهی سلامتی  به ویژهHIV  می باشد.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا مهاجرت و اقامت ثبت شرکت در استرالیا

مهاجرت و اقامت ثبت شرکت استرالیا و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در استرالیا در این مطلب ...

بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان بازار کار رشته کامپیوتر در کشور گرجستان

متقاضیان کشور گرجستان باید اطلاعات دقیق و درستی در مورد کشور گرجستان داشته باشند و سپس جهت ...

اقامت دائم کشور لهستان اقامت دائم کشور لهستان

کشور لهستان، یکی از بزرگترین کشورها در مرکز اروپا می باشد که پایتخت آن شهر ورشو است. لهستان...

نظرات کاربران
Call Now Button