مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک که با نام ویزای خود حمایتی هم شناخته می شود، شیوه ای مطرح و رایج برای دریافت اقامت چک است. چنانچه قصد اقدام برای این روش مهاجرتی را دارید؛ ابتدا باید از شرایط اخذ ویزای تمکن مالی چک مطلع شوید. ویزای خود حمایتی چک شما را از سرمایه گذاری و انتقال پول و سرمایه به این کشور بی نیاز می کند.
به صرف دارا بودن سپرده بانکی و سند ملکی در کشور خود، می توانید برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک اقدام کنید. در این صورت نه نیازی به سرمایه گذاری وجود دارد؛ نه خرید ملک و نه حتی پرداخت مالیات بر درآمد شرکت که به متقاضیان ثبت شرکت تحمیل می شود. از این ها گذشته اگر به دنبال راهی سریع برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا هستید؛ بدون شک ویزای تمکن مالی چک برایتان گزینه ای عالی محسوب می شود.

به ویژه که در مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک خبری از دردسرهای سایر روش های مهاجرتی نیست. به عنوان مثال سرمایه گذاری در چک از طریق ثبت شرکت نیازمند پرداخت مالیات، استخدام نیروی کار بومی، مدرک زبان و غیره است. در حالی که با بررسی شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی می بینید که اینجا از این خبرها نیست!
در مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک و سایر پروسه های مهاجرتی همواره سوالات زیادی برای متقاضیان پیش می آید. از جمله این که آیا پس از اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی می توانند خانواده را نیز با خود همراه کنند؛ یا این که هزینه زندگی در چک به طور دقیق و شفاف چه مقداری از آب در می آید. حتی ممکن است بابت شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی نیز به سوال بر بخورند. از همه مهم تر آگاهی از قوانین اخذ اقامت چک جزو اولویت اصلی اکثر متقاضیان است.
در این مطلب توضیح کاملی درباره مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک ارائه کرده ایم. تنها کافی است این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید؛ البته همواره می توانید از مشاوره تلفنی رایگان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان نیز بهره مند شوید. و همچنین برای آشنایی بیشتر با موسسه و پرونده های موفق ما می توانید از پیج اینستاگرام آتیه آفرینان دیدن کنید.

🔊 پادکست شرایط تمکن مالی چک 🔊 

مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک و شرایط عمومی آن

پیش از ورود به مراحل مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک و هم راستا با کسب آگاهی از قوانین اخذ اقامت چک، بهتر است از شرایط عمومی این کشور آگاه شوید. همان قدری که شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی اهمیت دارد؛ به همان نسبت هم باید به شرایط کلی حاکم بر این کشور توجه شود. در ادامه قصد داریم مختصر و مفید شما را با کشور چک آشنا کنیم.

جمهوری چک از کشورهای اروپای مرکزی بوده و پایتخت آن شهر پراگ است. در واقع این جمهوری از تقسیم کشور چکاسلواکی حاصل شده است. چک از کشورهای عضو در اتحادیه اروپا محسوب می شود. نظام سیاسی این کشور از نوع دموکراسی نیابتی است. زبان رسمی آن چکی بوده و واحد پول آن نیز کرونا است. توجه داشته باشید کلیه این موارد بر فرآیند مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک تاثیر گذارند.

مورد دیگری که هنگام اقدام برای اقامت چک از طریق تمکن مالی باید به آن دقت شود؛ جمعیت این کشور است که آن را بالغ بر 10 میلیون نفر برآورد کرده اند. قسمت اعظم این جمعیت در شهر پراگ متمرکز شده است. مساحت کشور چک بیش از 78 هزار کیلومتر مربع است. چک هیچ گونه راه ارتباطی به سوی دریا ندارد و اطراف آن با لهستان، آلمان، اسلواکی و استرالیا احاطه شده است.
در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان مهاجرت و اقامت تمکن مالی، عموم مردم چک فاقد دین و مذهب هستند. آب و هوای این کشور معتدل است. به طوری که زمستان های سرد و مرطوب و تابستان های خنک و دل انگیز در آن دیده می شود.

مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک | شرایط عمومی ویزای خود حمایتی چک
مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک | شرایط عمومی ویزای خود حمایتی چک

نکاتی در مورد اخذ ویزای خود حمایتی چک

همان طور که گفته شد ویزای خود حمایتی چک جزو شیوه های مهاجرتی رایج و پر طرفدار است. رواج این شیوه به سال های اخیر باز می گردد؛ چرا که سابق بر آن بیشتر متقاضیان دریافت اقامت چک از روش هایی همچون خریدم ملک، سرمایه گذاری یا ثبت شرکت استفاده می کردند؛ اما امروزه اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی تا حدود زیادی جایگزین دیگر روش های مهاجرتی شده است.
از جمله دلایل محبوبیت مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک می توان به منعطف بودن قوانین اخذ اقامت چک اشاره کرد.
در حقیقت شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی آسان تر و ایمن تر از سایر شیوه های مهاجرتی است. همین سهل بودن و ریسک پایین دست به دست هم داده تا اقامت چک از طریق تمکن مالی متمایز از سایرین شود.

بگذارید این طور بگوییم در به کارگیری روش های مهاجرت به چک و اخذ اقامت آن عموماً باید در این کشور سرمایه گذارید کنید؛ یعنی سرمایه خود را به کشور مقصد منقل نمایید یا این که ثابت کنید به اندازه کافی در جمهوری چک دارایی و اموال دارید. در حالی که لازمه مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک برخورداری از تمکن مالی در کشور مبدا است. با این حساب بر اساس قوانین اخذ اقامت چک هیچ اجباری برای جا به جایی سرمایه و پول به این کشور وجود ندارد.
با این تفاسیر طبیعی است که شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی به مراتب دردسر و ریسک کمتری داشته باشد. همین امر باعث شده تا اقامت چک از طریق تمکن مالی محبوبیت و رواج قابل توجهی پیدا کند.
با این حساب برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک کافی است که سپرده بانکی یا سند ملکی در کشور مبدا در دست داشته باشید. در این صورت به راحتی به جمهوری چک ورود کرده و موفق به اخذ اقامت چک می شوید.       

مدارک مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک

بر اساس قوانین اخذ اقامت چک و با در نظر داشتن شرایط اخذ اقامت چک از طریق سرمایه گذاری، برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک به مدارک زیر نیاز دارید:

  • پاسپورت معتبر و قانونی
  • چند قطعه عکس پرسنلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • مدارک  اثبات کننده تمکن مالی به ویژه پرینت حساب بانکی
  • بیمه نامه مسافرتی
  • فرم درخواست ویزای جمهوری چک به صورت تکمیل شده
  • رسید پرداخت هزینه اخذ ویزا
  • ارائه مدارک محل اقامت همچون رسید رزرو هتل یا اجاره نامه خانه

مراحل اقدام برای ویزای خود حمایتی چک

کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان نگاهی دقیق به قوانین اخذ اقامت چک داشته اند. به اضافه این که شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی را نیز در نظر گرفته و در نهایت پروسه اقدام برای این شیوه مهاجرتی را استخراج کرده اند. پیش از بررسی فرآیند اقدام برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک باید به نکته ای توجه داشته باشید.

دیگر دستتان آمده که طرح خود حمایتی یکی از روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری جمهوری چک است. در این شیوه ابتدا باید اثبات کنید توان و تمکن مالی لازم برای گذران زندگی در چک آن هم بدون اشتغال را دارید. در این صورت است که مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک به ثمر می نشیند و موفق به دریافت ویزای سرمایه گذاری جمهوری چک می شوید.

مراحل اقدام ویزای خود حمایتی چک
مراحل اقدام ویزای خود حمایتی چک

برخی از متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک خواستار دریافت اقامت دائم این کشور هستند. نهایت تلاششان را به خرج می دهند تا اقامت چک از طریق تمکن مالی آنها را به اقامت دائم، تابعیت و پاسپورت برساند؛ منتها قوانین اخذ اقامت چک این طور مقرر کرده که طرح خود حمایتی به دریافت تابعیت کشور چک منجر نشود.

به طور کلی اتباع خارجی و متقاضی مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک ابتدا باید ویزای سرمایه گذاری جمهوری چک را دریافت کنند. سپس می توانند اقامت 6 ماهه این کشور را برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سالشان اخذ نمایند. بعد از منقضی شدن این اقامت نیز می توانند آن را تا 1 سال تمدید کنند. با گذر 5 سال از کار، زندگی و پرداخت مالیات منظم، مجالی برای دریافت اقامت دائم چک می یابید. بعد از 10 سال نیز می توانید تابعیت و پاسپورت جمهوری چک را به دست آورید.

اثبات تمکن مالی برای اخذ اقامت چک

مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک به افرادی با توان و تمکن مالی بالا توصیه می شود. به ویژه که قوانین اخذ اقامت چک شرایطی را برای اثبات تمکن مالی متقاضیان پیش بینی کرده است. در صورت احراز این شرایط است که موفق به دریافت اقامت چک از طریق تمکن مالی می شوید. با این حساب مدارک مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی جهت اخذ اقامت در جمهوری چک عبارتند از:

اثبات تمکن مالی برای اخذ اقامت چک
اثبات تمکن مالی برای اخذ اقامت چک

استانداردهای سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی چک

با کمی دقت و بررسی در زمینه مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک به نکته مهمی پی می برید؛ مبنی بر این که ویزای خود حمایتی چک در واقع نوعی روش سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود. به همین دلیل جا دارد نگاهی به استانداردهای سرمایه گذاری در چک بیندازیم. در این صورت است که خیالتان از بابت امنیت سرمایه گذاری آسوده می شود.

 طبیعی است که ورود به کشوری با فساد شدید اقتصادی و نرخ مصادره اموال بالا مورد پسند هیچ کسی نباشد. با این تفاسیر در کنار توجه به شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی حتماً به موارد گفته شده نیز توجه داشته باشید. در ادامه بررسی مختصری در این مورد خواهیم داشت. بدین ترتیب شرایطی فراهم می شود تا مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک را با آسودگی خاطر اجرایی نمایید.

نرخ مصادره اموال در چک

همان طور که گفته شد نرخ مصادره اموال نقشی موثر بر مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک دارد. در واقع مصادره اموال، اقدامی از جانب دولت کشور مقصد است. امکان دارد به دلایلی از جمله تنش های سیاسی، اموال سرمایه گذاران خارجی مصادره شود. از آن سو نیز هیچ کسی جوابگو نبوده و هیچ جبرانی صورت نگیرد. نرخ مصادره اموال در مقیاسی بین اعداد 1 تا 7 سنجیده می شود.

نزدیک شدن این نرخ به عدد یک خبر از امن و امان بودن سرمایه گذاری در آن کشور و به طور کلی پروسه مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک دارد. در بیان شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی باید بدانید این کشور از امنیت سرمایه گذاری قابل توجهی برخوردار است؛ چرا که در سال های اخیر نرخ مصادره اموال در این کشور عدد 1 بوده است. با این حساب بدون دل واپسی می توانید برای اقامت چک از طریق تمکن مالی اقدام کنید.

نرخ کنترل فساد در چک

کنترل فساد از جمله عواملی است که باعث رونق اقتصادی هر کشور و امکان استفاده مفید تر از سرمایه های آن می شود. این نرخ در مقادیری بین 2.5 الی 2.5- سنجیده می شود.
هرچه به مقدار منفی نزدیک تر شویم یعنی کشور مورد نظر برای کنترل فساد ضعیف و ناتوان است. با نگاهی به نمودار زیر می بینید که اوضاع و احوال کنترل فساد در چک کاملاً مساعد است؛ بنابراین با اطمینان خاطر می توانید برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک دست به کار شوید.

نرخ کنترل فساد در چک
نرخ کنترل فساد در چک

شاخص های اقتصادی تاثیر گذار چک

در ویزای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک در واقع از طریق خود حمایتی است که موفق به دریافت اقامت این کشور می شوید. با این حساب لازم است که شش دانگ حواستان را جمع کنید و با علم کامل نسبت به شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی پیش بروید. به خصوص که در این شیوه مهاجرتی اجازه کار یا دریافت کمک از جانب دولت را ندارید.

بنابراین لازم است یک سرمایه گذاری مطمئن در جمهوری چک انجام دهید. لازمه این امر نیز توجه به شاخص های اقتصادی تاثیر گذار خواهد بود. از جمله این شاخص های مهم در ویزای خود حمایتی چک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شاخص های اقتصادی تاثیر گذار چک
شاخص های اقتصادی تاثیر گذار چک

نرخ مالیات در جمهوری چک

همان طور که در نمودار زیر مشخص است در سال های اخیر نرخ مالیات در جمهوری چک نسبتاً ثابت بوده است. آنچه در مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک باید مورد توجه قرار گیرد؛ این است که بالا بودن نرخ مالیات موجب کاهش سود سرمایه گذاری می شود. میانگین مالیات سالیانه در جمهوری چک حدود 14.5 درصد است.

نرخ مالیات در جمهوری چک
نرخ مالیات در جمهوری چک

نرخ بیکاری در چک

همان طور که گفته شد نرخ بیکاری فاکتور دیگری است که در مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک باید در نظر گرفته شود. در نمودار زیر اطلاعات کاملی در مورد نرخ بیکاری و تاثیر آن بر ویزای خود حمایتی چک دریافت خواهید کرد.

نرخ بیکاری در چک
نرخ بیکاری در چک

رشد سرمایه گذاری در چک

تاکید کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان همواره بر توجه به شاخص های اقتصادی تاثیر گذار بوده است. این شاخص ها بیش از آن که به نظر بیاید بر پروسه مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک اثر می گذارد.

رشد سرمایه گذاری در چک
رشد سرمایه گذاری در چک

نرخ تورم در چک

نمودار زیر گویای نرخ تورم در جمهوری چک است. متاسفانه در سال های اخیر میزان تورم در چک افزایش یافته است. متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک باید به نرخ تورم توجه کافی داشته باشند؛
چرا که تورم جزو ارتباط تنگاتنگی با میزان قدرت خرید مردم دارد. هر چه تورم بیشتر شود، به همان نسبت از توان خرید نیز کاسته خواهد شد.

نرخ تورم در چک
نرخ تورم در چک

تولید ناخالص داخلی چک

تولید ناخالص داخلی (Gross Domestic Product) جزو آن دسته از شاخص های اقتصادی اثر گذاری است؛ که در مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. به همین دلیل کارشناسان ما دست به کار شده و میزان تولید ناخالص داخلی چک را آنالیز کرده اند. در این صورت کلیه اطلاعات مربوط به شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی در اختیارتان قرار می گیرد.

در واقع با بررسی این شاخص میزان سود ده بودن سرمایه گذاری مشخص خواهد شد. تولید ناخالص داخلی چک در سال های اخیر توسعه قابل توجهی داشته است؛ بنابراین در اقدام برای اقامت چک از طریق تمکن مالی از این لحاظ جایی برای نگرانی باقی نخواهد ماند. دیگر می توانید به سراغ عملی کردن ویزای خود حمایتی چک بروید.

مزایای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک

اگر جمهوری چک را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کرده اید؛ و از قضا قصد دارید از طریق مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک وارد عمل شوید باید بگوییم که مزایای زیر در انتظارتان است:

  • همانطور که اشاره شد اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی فاقد ریسک و خطر است.
  • شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی بسیار آسان بوده و به سرعت انجام می پذیرد.
  • بر اساس قوانین اخذ اقامت چک اگر اقامت این کشور را از طریق تمکن مالی دریافت کنید؛ بابت تمدید اقامت هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. در واقع پس از دریافت ویزای خود حمایتی چک و در نهایت اقامت آن بدون دردسر می توانید برای تمدید اقامت اقدام کنید.
  • متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک نیازی به ایجاد کار و کسب و ثبت شرکت نخواهند داشت.
  • از جمله مزایای موجود در شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی، عدم نیاز به مدرک زبان است.
  • قوانین اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی، هیچ گونه محدودیت سنی برای متقاضیان وضع نکرده است.
  • در پروسه اقامت چک از طریق تمکن مالی حتی می توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال را نیز با خود همراه کنید.

معایب ویزای خود حمایتی چک

بخشی از شرایط ویزای خود حمایتی چک را باید مرتبط با معایب آن بدانیم؛ بنابراین پیش از اقدام برای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک حتماً به معایب این روش مهاجرتی دقت کنید.
برخی از قابل توجه ترین معایب اقامت چک از طریق تمکن مالی به صورت زیر است:

  • محدود بودن مشاغل مناسب
  • پیچیده بودن سیستم مالیاتی
  • دشواری آموختن زبان چکی و مسلط شدن بر آن
  • متفاوت بودن قوانین و مقررات داخلی جمهوری چک
  • کشور چک از نظر اقتصادی متکی به تولیدات داخلی، سرمایه گذاری خارجی و صادرات است. با این حساب هرگونه مشکل و بحران در روابط بین المللی این کشور، تبعات اقتصادی ناگواری خواهد داشت.
  • تا به امروز ارز کشور چک به واحد یورو تغییر نکرده است. همین امر موجب دلسردی بسیاری از متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک شده است.
  • جمهوری چک در سال های اخیر تنش های سیاسی و اقتصادی زیادی را به خود دیده است. اگرچه در حال حاضر اوضاع این کشور کاملاً مساعد است؛ اما این موضوع همچنان باعث نگرانی متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک می شود.
  • کشور چک در آینده نه چندان دور از لحاظ توان تولید داخلی با مشکل مواجه خواهد شد؛ چرا که قسمت اعظم جمعیت این کشور رو به پیری نهاده است. در نتیجه به کمبود نیروی کار و ایجاد مانع بر سر راه توسعه کشور می انجامد. طبیعتاً این موضوع بر مهاجرت اقامت تمکن مالی چک نیز اثر خواهد گذاشت.

معایب ویزای خود حمایتی چک | مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک
معایب ویزای خود حمایتی چک | مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک

هزینه های زندگی در چک

چنانچه خواهان دریافت ویزای مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک هستید لازم است با چشم و گوش باز پیش بروید؛ یعنی همان قدری که آگاهی از قوانین اخذ اقامت چک برایتان اهمیت دارد؛ یا به همان میزانی که جویای کسب اطلاع از شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی هستید؛ به هزینه زندگی در چک نیز اهمیت بدهید؛ البته که این موضوع برای مهاجرت به هر کشور دیگر و به کارگیری هر شیوه مهاجرتی دیگری نیز صدق می کند.

در خصوص هزینه زندگی در چک باید بگوییم که اگرچه این کشور اروپایی است؛ ولی مخارج زندگی در آن بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر کشورهای اروپایی از آب در می آید. قابل توجه متقاضیان مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک، هزینه زندگی در این کشور 16.12 درصد بیشتر از ایران است. اجاره بها در جمهوری چک را به طور متوسط 15.52 درصد بیشتر از ایران برآورد کرده اند.
وقتی صحبت از هزینه زندگی در چک می شود؛ یعنی باید حساب و کتاب دقیقی در مورد هزینه های روزمره زندگی در این کشور داشته باشید. از جمله آن می توان به مخارج مواد غذایی، حمل و نقل، اجاره خانه و… اشاره کرد. در ادامه با برخی از مخارج اثر گذار بر مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک آشنا می شوید.

هزینه مواد غذایی در چک

  • شیر (معمولی) ، (1 لیتر)      0.74 یورو  
  • قرص نان تازه سفید (500 گرم)      0.96 یورو
  • برنج (سفید) ، (1 کیلوگرم)            1.46 یورو
  • 12 عدد تخم مرغ                        1.61 یورو
  • پنیر محلی (1 کیلوگرم)                 7.99 یورو
  • فیله مرغ (1 کیلوگرم)                  5.52 یورو
  • گوشت گاو (1 کیلوگرم)               9.18 یورو
  • سیب (1 کیلوگرم)                     1.40 یورو    
  • موز (1 کیلوگرم)                      1.22 یورو
  • پرتقال (1 کیلوگرم)                 1.45 یورو
  • گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)           2.03 یورو
  • سیب زمینی (1 کیلوگرم)           0.80یورو
  • پیاز (1 کیلوگرم)                      0.80 یورو
  • کاهو                                    0.95 یورو
  • آب (بطری 1.5 لیتری)             0.52 یورو

هزینه حمل و نقل در چک

  • بلیط یک طرفه                                0.92 یورو
  • هزینه ماهانه حمل و نقل عمومی        19.21 یورو
  • شروع قیمت تاکسی                         1.54 یورو
  • هزینه یک کیلومتر مسافت با تاکسی    1.16 یورو
  • هزینه یک لیتر بنزین                        1.08 یورو

هزینه های زندگی در چک | مهاجرت و تمکن مالی چک
هزینه های زندگی در چک | مهاجرت و تمکن مالی چک

اجاره بهای ماهانه خانه در چک

  • آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر           511.90 یورو
  • آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز    406.19 یورو
  • آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر        852.27 یورو
  • آپارتمان (3 خوابه) خارج از مرکز          642.68 یورو

قیمت خرید آپارتمان در چک به ازای هر متر مربع

  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر         3,240.98 یورو
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز        2,347.86 یورو

سخن پایانی تمکن مالی چک

مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت. به اضافه این که چشم اندازی جامع و دقیق از قوانین اخذ اقامت چک در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اکنون دیگر نسبت به شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی آگاهی دارید. حتی از هزینه زندگی در چک نیز مطلع شده اید. با این حال هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد یا حتی تجربه شخصی تان را می توانید در قالب نظر زیر همین مقاله درج کنید. در این صورت در اسرع وقت از جانب کارشناسان ما پاسخ دریافت خواهید کرد.
چنانچه خواهان کسب موفقیت در مهاجرت و اقامت تمکن مالی چک هستید؛ پیشنهاد می دهیم به یک وکیل مهاجرت خبره و مطمئن مراجعه کنید؛ البته برای شروع می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان استفاده کنید. حتی ممکن است شیوه ای به جز مهاجرت و اقامت  تمکن مالی چک برای شما مناسب تشخیص داده شوید.

سوالات متداول تمکن مالی چک

✳️ مزایای اخذ تمکن مالی چک چیست؟

متقاضیان نیازی به ایجاد کار و کسب و ثبت شرکت نخواهند داشت.
عدم نیاز به مدرک زبان است. هیچ گونه محدودیت سنی برای متقاضیان وضع نکرده است، می توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال را نیز با خود همراه کنید و…

✳️ آیا اخذ ویزای خود حمایتی چک سخت است و ریسک دارد؟

خیر، در حقیقت شرایط اخذ اقامت چک از طریق تمکن مالی آسان تر و ایمن تر از سایر شیوه های مهاجرتی است. همین سهل بودن و ریسک پایین دست به دست هم داده تا اقامت چک از طریق تمکن مالی متمایز از سایرین شود.

✳️ شرایط اخذ ویزای خود حمایتی چک چیست؟

به طور کلی اتباع خارجی و متقاضی تمکن مالی چک ابتدا باید ویزای سرمایه گذاری چک را دریافت کنند. سپس می توانند اقامت 6 ماهه این کشور را برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سالشان اخذ نمایند. بعد از منقضی شدن این اقامت نیز می توانند آن را تا 1 سال تمدید کنند و…

✳️ بهترین راه مهاجرت به کشور چک چیست؟

بهترین راه اخذ اقامت باید با توجه به شرایط شخصی هر فرد انتخاب شود. به طور کلی راه های تحصیل، کار و سرمایه گذاری برای اغلب افراد مناسب است.

3.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت از طریق تمکن مالی مهاجرت از طریق تمکن مالی

مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط اخذ ویزای خود حمایتی در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. م...

اقامت و تابعیت پرتغال اقامت و تابعیت پرتغال

اقامت و تابعیت پرتغال و روش های مختلف اخذ تابعیت پرتغال در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد....

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی و شرایط زندگی، کار و درآمد در این مقاله مورد بر...

نظرات کاربران
Call Now Button