اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا

کشور کلمبیا ، کشوری وسیع در آمریکای جنوبی می باشد که مهاجرت کاری به کلمبیا ، یکی از راه های مهاجرت به کلمبیا است . یکی از موضوعات مهم و سوالات افرادی که قصد مهاجرت به کلمبیا را دارند ، شرایط و یافتن کار در کلمبیا می باشد . لذا بر آن شدیم تا مقاله حال حاضر را تحت عنوان اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا گرد آوریم تا شما عزیزانی که قصد اخذ ویزای کار کلمبیا را دارند به طور کامل با آنچه که در این خصوص ضرورت به دانستن است ، آشنا شوند .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

جهت اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا نیازمند اخذ ویزای کاری می باشد و مراحل اخذ ویزای کار در کلمبیا زمانی که فرد شغلی مرتبط با مهارت ها و دانش خود پیدا می کند به راحتی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که ویزای کاری فرد تا زمانی که قرارداد کاری برقرار باشد، معتبر است. ویزای کار در کشور کلمبیا تا پایان سال 2017 با نام ویزای کاری TP-4 شناخته می شد که بعد از آن به ویزای کاری M-5 تغییر کرده است. اخذ ویزای کار در کشور کلمبیا می تواند به صورت کاملا آنلاین درخواست شود و بدین صورت که مدارک مورد نیاز شد باید ارسال گردد و پس از اخذ اجازه دریافت ویزا و پذیرش فرد برای دریافت ویزای کلمبیا به بوگاتا سفر کند زیرا اداره صدور ویزای کلمبیا در بوگاتا قرار دارد.

شایان به ذکر است که نرخ بیکاری جهت اعزام نیروی کار به کلمبیا از دیدگاه افرادی که می خواهند کلمبیا را برای کسب و کار انتخاب کنند ،یکی از مسائل حائز اهمیت می باشد.نرخ بیکاری در کلمبیا به طور متوسط 11.5 درصد است و همچنین حدود 12 درصد از افراد کلمبیایی زیر خط فقر می باشند . تمامی افراد در کلمبیا ملزم به پرداخت مالیات می باشند و مقدار متوسط مالیات برای هر نفر در کلمبیا بین10 تا 33 درصد از درآمد است و مینیمم درآمد برای هر نفر در ماه معادل 265 دلار است.

اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا

اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا

شما می توانید برای مهاجرت به کلمبیا مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به کلمبیا ” را مطالعه فرمایید .

اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا

اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا نیازمند داشتن یک سری مدارک جهت تشخیص و اثبات صلاحیت و مهارت های فرد می باشد . برای کار در کشور کلمبیا نیاز است فرد رزومه ای از مهارت ها و سوابق کاری و تحصیلی خود به کشور کلمبیا ارائه کند . حال مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور کلمبیا عبارتند از :

  1. کپی از صفحه اول پاسپورت شما و دیگر صفحات مهردار و اگر فرد در گذشته یک ویزای کلمبیایی داشته است ، مدارک آن را درج کند .
  2. انگیزه نامه فرد جهت کار در کلمبیا
  3. قرارداد کاری با یک شرکت یا کارفرما در کشور کلمبیا
  4. شرحی از حساب بانکی متقاضی مبنی بر دریافت حقوق ثابت ماهیانه 10 ماه متوالی و یا 6 ماه قبل از اقدام برای اخذ ویزای کار در کلمبیا

در مقاله ” اقامت در کلمبیا ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در کلمبیا اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button