در حال حاضر کشور هند، یکی از پیشروترین اقتصادهای جهان است و نرخ رشد اقتصادی هند بالاترین و سریع ترین نرخ های رشد اقتصادی می باشد. همچنین هند از بهترین کشورها در جذب سرمایه گذاری مستقیم دنیا است. لازم به ذکر است که کشور هند دومین کشور پرجمعیت دنیا می باشد و نیروی کار در این کشور بسیار ارزان و فراوان است. هنوز 34 درصد از مردم کشور هند از یک دلار و حدود 80 درصد کمتر از دو دلار درآمد دارند و بیش از 300 میلیون نفر در کشور هند زیر خط فقر زندگی می کنند. از این رو واضح است که پیشنهادهای کاری در هند محدود به موقعیت های خاص و از اتباع برخی کشورها مانند آمریکا و انگلیس می باشد. این مقاله در مورد اعزام نیروی کار به کشور هند می باشد.

در مقاله ” مهاجرت به هند ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به هند اطلاعات کسب کنید .

اعزام نیروی کار به کشور هند شرایط اعزام نیروی کار به کشور هند

جهت اعزام نیروی کار به کشور هند، اخذ مجوز کار الزامی است و شرایطی مانند تحصیلات، شرایط سنی و سابقه کاری در یافتن کار مد نظر قرار می گیرد. رزومه به صورت اینترنتی و به زبان انگلیسی و یا هندی باید ارائه گردد. مدت ویزای کاری هند 3 ماهه می باشد که برای اخذ این ویزا باید مدارک تحصیلی فرد، دعوت نامه کاری از طرف یک کارفرما در هند و قرارداد کاری با جزئیات آن یعنی حقوق و دستمزد و دلیل استخدام  باید ارائه شوند. بهترین فرصت های شغلی در کشور هند معمولاً در پست های دانشگاهی یافت می شوند.

لازم به ذکر است که اخذ ویزای کاری هند پایین ترین آمار ویزاهای درخواستی را داشته باشد و اگر فردی قصد مهاجرت به هند را دارد از راه های دیگری مانند ثبت شرکت در هند که امکان بالاتری دارد و یا برای تحصیل در دانشگاه های هند اقدام کند بهتر است. برای مهاجرت کاری نیز بهتر است به دنبال پیدا کردن کار در کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا باشد زیرا از دیگر مشکلات کاری موجود در کشور هند می توان به فساد موجود در سیستم ، نداشتن استاندارد های کسب و کار در سطح بین المللی و فرهنگ مقابله ای با افراد خارجی اشاره کرد.

گذشته از مجوز کار جهت اشتغال در هند از جمله ملزومات اولیه داشتن رزومه است که در آن به مواردی از جمله تحصیلات، شرایط سنی، سابقه کاری و آشنایی با زبان انگلیسی می باشد. ارائه رزومه غالبا از طریق اینترنت انجام می شود که می بایست به زبان هندی یا انگلیسی صورت گیرد. داشتن دانش زبان انگلیسی رابطه ای مستقیم با پیدا کردن کار در هند دارد زیرا مردم کشور هند تقریبا در کنار زبان هندی به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

به طور کلی کشور هند، به کشوری معروف است که در مقابل نیرو کار خارجی رفتار تدافعی از خود نشان می دهند. از طرفی دیگر فسادی که در سیستم اقتصادی و تجاری و کسب و کار کشور هند دیده می شود، از مشکلات بزرگی است که متقاضیان بین المللی خارجی به هنگام شروع کسب و کار و یا کارآفرینی در هند با آن مواجه می شوند.

اعزام نیروی کار به کشور هند

اعزام نیروی کار به کشور هند

به طور کلی هزینه های زندگی در کشور هند، در حداقل سطح خود قرار دارد اما با این حال، نرخ بیکاری و فقر در این کشور چشمگیر است. متقاضیان کار در هند نیز مانند سایر کشورهای دیگر، با پرداخت به موقع مالیات، می توانند بعد از سپری شدن مدت زمان مشخص برای اخذ اقامت کاری هند اقدام کنند.

برای اقامت و تابعیت در هند روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در هند ” را مطالعه فرمایید .

اما متقاضیان کار در هند در پرداخت مالیات طبق قوانین باید عمل کنند. در کشور هند اگر سطح حقوق یک نیروی کار خارجی 25 هزار روپیه یا کمتر باشد، از پرداخت مالیات معاف است ولی اگر سطح درآمد یک نیروی کار خارجی از 25 هزار روپیه بیشتر باشد طبق درصد مشخص شده زیر نظر اداره مالیات هند، باید مالیات پرداخت کنند. مثلا اگر در آمد نیروی کار 50 هزار روپیه باشد، طبق قوانین اداره مالیات هند، موظف به پرداخت 20 درصد از درآمد خود به اداره مالیات هستند. به طور کلی ویزای  کار در هند در ابتدا به صورت 4 ماهه صادر می شود و متقاضیان با دریافت دعوت نامه کاری رسمی از یک کارفرمای حقیقی و یا حقوقی در هند می توانند با ارائه دیگر مدارک مربوطه به همراه دعوت نامه کاری به کنسولگری هند مراجعه و برای تمدید ویزای کاری اقدام کند.

اعزام نیروی کار به کشور هند مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور هند

مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور هند عبارتند از :

  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدارک شناسایی فرد متقاضی کار در هند
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل پاسپورت فرد متقاضی اعزام نیروی کار به کشور هند
  • ارائه عکس فرد متقاضی اعزام نیروی کار به هند
  • ارائه رزومه تحصیلی جهت اعزام نیروی کار به کشور هند
  • ارائه رزومه کاری به همراه سوابق کاری جهت فرد متقاضی اعزام نیروی کار به هند
  • ارائه CV و انگیزه نامه برای مهاجرت کاری به هند
  • ارائه مدرک زبان هندی یا انگلیسی

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در هند ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button