اعزام نیروی کار به کشور لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین در بین دو کشور اتریش و سوئیس قرار دارد که از نظر وسعت جز سه کشور کوچک اروپا به شمار می رود . این کشور از سطح بسیار بالای زندگی برخوردار است و از این رو تمامی امکانات رفاهی برای تمامی افراد جامعه فراهم می باشد . یکی از مزایای دیگر زندگی در کشور لیختن اشتاین ، بازار کار این کشور است که هر ساله تعدادی از متقاضیان به دنبال کار در این کشور هستند . این مقاله به نگارش مشاورین ارشد موسسه آتیه آفرینان ایرانیان به موضوع اعزام نیروی کار به کشور لیختن اشتاین اختصاص داده شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت و تابعیت لیختن اشتاین مقاله ” اقامت در لیختن اشتاین ” را مطالعه بفرمایید .

کشور لیختن اشتاین دارای سابقه بسیار طولانی در باب مشارکت در پروژه های مختلف می باشد که فعالیت های شغلی و حتی سرمایه گزاری نیز از این امر مستثنا نیست . ارز مبادلاتی این کشور فرانک سوئیس می باشد که این مسئله شرایط را برای کار آفرینان جهت ایجاد اشتغال بسیار فراهم کرده است. لازم به ذکر است که کشور لیختن اشتاین به دنبال افراد مجرب و استثنایی می باشد تا ایده های خلاقانه آن ها را پرورش دهد. به همین دلیل این کشور دارای یک محیط تجاری جذاب به همراه رشد چشمگیر است . بیش از 4300 شرکت در کشور لیختن اشتاین وجود دارد و می توان نتیجه گرفت که کسب و کار و توانایی داشتن درآمد در این کشور برای ساکنان آن فراهم می باشد و خبر خوبی برای متقاضیان اعزام نیروی کار به لیختن اشتاین می باشد . البته لازم است بدانید که اولویت برای افرادی می باشد که اقامت کشور لیختن اشتاین را دارند .

اعزام نیروی کار به کشور لیختن اشتاین

اعزام نیروی کار به کشور لیختن اشتاین

در مقاله ” مهاجرت به لیختن اشتاین ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین اطلاعات کسب کنید .

کارکنانی که در کشور لیختن اشتاین زندگی می کنند به اجازه خاصی نیاز ندارند. اغلب مجوز ها پس از طی دوره های ممکن توسط کارفرمایان ارائه می شود و فرد مورد نظر می تواند وارد بازار کار شود ولی افرادی که در خارج لیختن اشتاین می باشد به عنوان مسافران مرزی شناخته می شوند که این مورد کمی دشوار است و نیاز به اخذ مجوز های مختلف می باشد. اما مسافران مرزی حدود ۵۳ درصد از کارمندانی می باشند که روزانه به این کشور مهاجرت می کنند و این نوع کارمندان پس از اتمام ساعت کاری خود به کشور خود باز می گردند. البته این مسئله شامل نگهبانان و کارگران بار و رستوران نمی شود . ولی شهروندان سایر کشورها جهت اعزام نیروی کار به لیختن اشتاین نیاز به اخذ اقامت یک ساله می باشند که این درخواست می بایست حداقل 2 هفته قبل از شروع اولین روز کاری به اداره مهاجرت ارائه شود و لازم به ذکر است که اجازه اقامت در خارج از مرز لیختن اشتاین می باشد و اجازه اقامت کاری در لیختن اشتاین هر ساله از طریق قرعه کشی نیز ارائه می شود. این قرعه کشی ها در بهار و پاییز هر سال انجام می شود. این نوع اقامت نوع B  است که نیاز به ۵۶ مجوز دارد و همچنین کارفرمایان نیروهای متخصص با سابقه کاری بسیار ایده آل را اخذ خواهند کرد.

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در لیختن اشتاین ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button