اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ برخلاف داشتن مساحت کم ، یکی از ایده آل ترین مقصدها برای پیدا کردن کار در خارج از کشور می باشد زیرا  بازار کار خوبی دارد و شغل های زیادی را پوشش می دهد . نرخ بیکاری در این کشور جز کمترین ها در کل اتحادیه اروپا می باشد و به عنوان یک کشور چند فرهنگ و چندزبانه برای کاز از مزایای خاصی برخوردار است . بازار کار کشور لوکزامبورگ از مردمی با ملیت های متفاوت تشکیل شده است و در حال حاضر 170000 فرد از تابعیت های مختلف در این کشور مشغول به کار هستند . از این رو موضوع اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ مورد توجه بسیاری از متقاضیان کار در خارج از کشور قرار گرفته است .

برای اقامت و تابعیت در لوکزامبورگ روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

در بازار کار کشور لوکزامبورگ تجربه کاری و توانایی های فرد هم نقش موثری دارند و بازار کار کشور لوکزامبورگ به دنبال نیرو های مجرب و با مهارت می باشد نه این که برای هر کاری هر شخصی را بدون هیچ شرایطی جذب کنند! یعنی هرچند که کارفرمایان راحت اجازه کار کردن را به افراد می دهند، اما کشور محل زندگی، تحصیلات، توانمندی ها و مهارت ها و تسلط فرد بر زبان نقش بسیار به سزایی در کار کردن خواهد داشت و هر چه در این زمینه ها بهتر باشد از شانس بیشتری در بازار کار برخوردار است. اما به طور کلی می توان گفت که پیدا کردن کار در این کشور از سایر کشور های اروپایی راحت تر می باشد.

داشتن مهارت در زبان معیار بسیار مهمی می باشد و این امکان وجود دارد که به دانستن بیشتر از یک زبان محلی لوکزامبورگ (فرانسه، آلمانی، لوکزامبورگی) احتیاج پیدا کند. مهاجرت به کشور لوکزامبورگ به منظور شروع کار و تجارت مخصوص به خود هم شدنی است. اگر فردی قصد کارآفرینی دارد و مایل است کار خود را راه اندازی کند دولت لوکزامبرگ تحت شرایطی و با ارائه مدارکی به خصوص اجازه این کار را صادر خواهد کرد .

اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ شرایط اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای کار در لوکزامبرگ به مجوز کار نیازی ندارند ولی سایر کشورها احتیاج به اخذ مجوز کار دارند و در کل کار کردن در کشور لوکزامبرگ برای فرد سخت تر است و باید مراحل اداری بیشتر و طولانی تری را برای گرفتن ویزا انجام دهد . مسئول رسیدگی به درخواست هایی ازین قبیل اداره کار است . فرد باید از اداره مهاجرت و یا کنسولگری لوکزامبورگ درخواست اقامت موقت کند (مگر اینکه از قبل ساکن لوکزامبورگ باشد) که حداکثر ۴ ماه زمان می برد که اداره امور خارجه به درخواست وی پاسخ دهد و اگر پس از گذشت این مدت پاسخی دریافت نکرد فرض را بر رد خواست گرفت . اما اگر با این درخواست موافقت شد، مجوز اقامت برای وی ارسال می شود و این مجوز ۹۰ روز اعتبار دارد. در طول مدت زمان این ۹۰ روز فرصت دارد که اگر کشور محل زندگی لوکزامبورگ لغو ویزا نیست از سفارت لوکزامبورگ یا کنسولگری کشورهای عضو اتحادیه شینگن درخواست ویزا نوع D بدهد که این ویزا ۳ ماه اعتبار دارد.

شما می توانید برای مهاجرت به لوکزامبورگ مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

بعد از ورود به کشور لوکزامبورگ، ۳ روز فرصت دارد که با در دست داشتن سند سفر و مجوز اقامت موقت، رسیدن خود به مقصد را به اطلاع مقامات مربوط لوکزامبورگ برساند و برای انجام دادن بررسی های پزشکی لازم مراجعه کند، سپس درخواست مجوز کار دهد. کارفرمایی که اعلام نیاز به نیروی کار کرده و طی مدت ۳ هفته از جانب اداره کار شخصی با مشخصات و مهارت های مورد نیاز به او معرفی نشده می تواند به انتخاب خودش با هر شخصی از جمله کارکنان غیر بومی و خارجی قرار داد کاری ببندد. در این صورت کارفرما باید به مدیر اداره کار درخواستی بنویسد و مجوز استخدام کارمند خارجی بگیرد و بعد از نوشتن قرارداد، کارفرما می بایست آن را به کارمند تحویل دهد تا بتواند درخواست ویزای کاری دهد.

اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ

اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ

اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ

کل روند درخواست ویزای کاری لوکزامبورگ احتمالا بین ۴ تا ۱۲ روز طول می کشد. بنابراین پیشنهاد می شود زمانی اقدام به درخواست ویزا شود که وقت کافی برای طی شدن این روند وجود داشته باشد. مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور لوکزامبورگ شامل موارد زیر می باشد :

  • کپی پاسپورت معتبر
  • کپی سوابق تحصیلی معتبر
  • نامه از شرکتی که قصد استخدام شما در لوکزامبورگ را دارد.
  • رزومه شامل سوابق کاری مرتبط
  • قرارداد کاریتان با شرکت مد نظر
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اگر اعتبار پاسپورت کمتر از ۶ ماه است توصیه می شود که قبل از ورود به لوکزامبورگ آن را تمدید کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در لوکزامبورگ می توانید مقاله ” تحصیل در لوکزامبورگ ” را مطالعه فرمایید .

زمانی که اداره کار مدارک ارسالی فرد را تایید کرد، قدم بعدی درخواست ویزا می باشد که این درخواست باید در سفارت لوکزامبرگ یا بلژیک انجام شود (انتخاب بین این دو سفارت بستگی به منطقه ای دارد که فرد قصد وارد شدن به آن را دارد). در صورت موافقت سفارت، به وی ویزا تعلق می گیرد. داشتن مجوز کار برای کشور لوکزامبرگ اهمیت بالایی دارد زیرا ثابت می کند که فرد برای خدمت به شرکت به خصوص و کار وارد این کشور می شود. با توجه به زمانی که برای انجام کار به آن احتیاج است می توان در صورت لزوم درخواست تمدید ویزا داد. این که مدارک لازم را به درستی ارسال کرد و فرم درخواست را با دقت پر کرد بسیار مهم است زیرا هم باعث سریع تر انجام شدن روند کارها می شود هم در صورت مغایرت داشتن اطلاعات درخواست ویزای فرد رد می شود.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
محسن شجاعی

ممنون میشوم که دز باره نیروی کار ی و کارگر ساده برایم معلومات دهید

مونا میرباقری

با سلام. چه کشوری مد نظرتونه؟

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button