انتخاب مناسب جهت مهاجرت به دانمارک می تواند از طریق روش های متفاوتی صورت می پذیرد . مهاجرت کاری یکی از این روش ها می باشد که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شروع مناسب در کشور دانمارک محسوب می شود . در صورتی که فرد در یک رشته دارای مهاجرت خاص و یا تحصیلات دانشگاهی می باشد ، پیشنهاد می شود که مقاله پیش رو در مورد اعزام نیروی کار به کشور دانمارک مورد بررسی قرار دهد . جهت اعزام نیروی کار به کشور دانمارک بایستی ویزای این کشور را دریافت کند که اخذ ویزای دانمارک می تواند فرد را به اقامت این کشور رسانده و زندگی راحتی را برای فرد به ارمغان آورد .

یکی از روش های مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به دانمارک ” اطلاعات کسب کنید .

اکثر زمین های کشور دانمارک به دلیل خط ساحلی زیادی و آب و هوایی معتدل مناسب کشاورزی هستند . عوامل متعدد زیادی برای جذب مهاجران به کشور دانمارک وجود دارد . شرایط مناسب زندگی ، کار و رفاه اجتماعی ، استاندارهای بالا در تمام سطوح زندگی و تحصیلی باعث می شود تا مهاجران از تمام نقاط دنیا برای ورود به کشور دانمارک تلاش کنند .
این کشور به دلیل وجود اقتصاد پویا هر سال با کمبود نیرو در زمینه های مختلف مواجه می شود و اقدام به جذب نیروهای متخصص در زمینه های مختلف می کند که فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گزاری و ثبت شرکت  است .
با توجه به اینکه دانمارک دارای کمبود نیروی کار متخصص است و علاقه‌ مند به پذیرش نیروی کار متخصص می باشد ، اعزام نیروی کار به کشور دانمارک مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت . یکی از حوزه ‌های تخصصی که این کشور علاقه ‌مند به پذیرش نیروی متخصص است ، در بخش فناوری اطلاعات (IT)  می باشد .

روش های اعزام نیروی کار به کشور دانمارک

روش های اعزام نیروی کار به کشور دانمارک به شرح زیر می باشد :

  • اعزام نیروی کار به دانمارک از طریق Fast Track : این روش که به معنی شروع فعالیت سریع کار در دانمارک می باشد بدین صورت است که شرکت های معتبر نیروی مورد نیاز خود را در زمان کوتاه و بدون تایید از سوی آژانس های بین المللی استخدام می کند . میزان حقوق دریافتی مشخص ، تهیه مدارک مورد نیاز و غیره از جمله شرایط این روش می باشد . این نوع روش اجازه اقامت 4 ساله به فرد را می دهد و در صورت ادامه کار ، امکان تمدید نیز وجود دارد و شامل افراد محقق و دانشجویان دوره دکترا نمی شود و در صورت از دست دادن کار می توان به مدت 6 ماه در دانمارک ماند و به یافتن کار جدید پرداخت . در صورتی که فرد به مدت 6 ماه خارج از کشور دانمارک بماند این مجوز لغو می شود . همچنین در این روش امکان بردن همراه نیز برای فرد متقاضی وجود دارد .
  • اعزام نیروی کار به دانمارک از طریق کارفرما : در این روش فرد از طریق یک کارفرما که تابعیت کشور دانمارک را دارد برای کار دعوت می شود که کارفرما شغل مورد نیاز خود را به مدت 3 ماه در داخل کشور و 3 ماه دیگر در اتحادیه اروپا به چاپ می رساند و در صورتی که در این مدت فرد متقاضی برای شغل مورد نظر یافت نشد کارفرما می تواند نیروی مورد نیاز خود را از سایر کشورها استخدام کند . این شیوه کمی دشوار است و بهتر است که سایر شیوه های اخذ ویزا را مورد بررسی قرار گیرد .
روش های اعزام نیروی کار به کشور دانمارک
روش های اعزام نیروی کار به کشور دانمارک

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دانمارک می توانید مقاله ” تحصیل در دانمارک ” را مطالعه فرمایید .

  • اعزام نیروی کار به دانمارک از طریق فهرست مثبت (Positive List) : در این روش کشور دانمارک در زمینه هایی که کمبود نیرو وجود دارد افراد واجد شرایط را در فهرستی اعلام کرده و استخدام می کند . فرد متقاضی باید تمام شرایط مورد نیاز ذکر شده را داشته باشد تا بتواند جذب بازار کار در کشور دانمارک شود . داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا دانمارکی ، سابقه کار یا تحصیلات دانشگاهی می تواند در بالارفتن امتیاز بسیار موثر باشند .
  • اعزام نیروی کار به دانمارک از طریق Pay Limit Scheme : در این روش فرد از سوی یک کارفرما و با قرارداد و حقوق مشخص استخدام می شود و اجازه اقامت به مدت 3 سال به فرد داده شده و حقوق وی کمتر از ۳۸۰۰۰۰ دلار در سال است . فرد می تواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به عنوان همراه به این کشور ببرد و اجازه کار نیز به همسر او داده می شود .

در مقاله ” اقامت در دانمارک ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در دانمارک اطلاعات کسب کنید .

شرایط اعزام نیروی کار به کشور دانمارک

جهت اعزام نیروی کار به کشور دانمارک داشتن مدرک تحصیلی در نقاطع بالا بسیار مهم است و به نوعی مهم ترین فاکتور در استخدام محسوب می شود . داشتن سابقه کار نیز حائز اهمیت است و می تواند امتیاز اخذ ویزا را بالا ببرد . داشتن مدرک زبان ممکن است از سایر شرایط لازم برای استخدام باشد و بدون تسلط به زبان دانمارکی فرد شانس بالایی در کاریابی در این کشور نخواهد داشت .

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
حسام

سلام وقت بخیر. من‌کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دارم.۶سال هم سابقه کار‌در شهرداری‌دارم.ایا شرایط اقدام رو دارم؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر شرایطتان به صورت کلی مناسب می باشد اما برای اعزام نیروی کار شرایطی همچون سن و مدرک زبان تاثیر زیادی دارد جهت مشاوره و بررسی شرایطتان با موسسه تماس بگیرید .

Hemo

سلام وقت بخیر.من کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری دارم. مدیر یکی از قسمت های شهرداری هستم 6سال سابقه کار دارم.امکان اقدام وجود داره یا بی فایده است؟

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر شرایطتان به صورت کلی مناسب می باشد اما برای اعزام نیروی کار شرایطی همچون سن و مدرک زبان تاثیر زیادی دارد جهت مشاوره و بررسی شرایطتان با موسسه تماس بگیرید .

مهدیه

سلام من لیسانس مامایی دارم با 4سال سابقه کار در بیمارستان آیا شرایط اقدام را دارم؟

آتیه آفرینان

سلام. بایستی شرایط سنی شما بررسی شود ولیکن تا 45 سال امکان اقدام برای این کشور وجود دارد. امکان امکان اقدام به صورت ویزای کاری برایتان وجود دارد ، حتی دوره های زبان دانمارکی هم در این کشور می توانید بگذرانید .

Fateme

سلام وقتتون بخیر. من ۲۲ سالمه به تازگی تو رشته کارشناسی اتاق عمل دانشگاه تهران فارغ التحصیل شدم. یه سال سابقه کار دانشجویی ام دارم. میخواستم بپرسم برای اقدام کردن از طریق جاب آفر دقیقا باید چیکار کنم؟ اون شخصی که کارفرماست تو رشته ی من دقیقا کیه؟ مثلارئیس بیمارستانه یا یه شخص دیگه؟ من یه آشنا تو دانمارک دارم اون میتونه از اونور کاری برام انجام بده یا کمکی بکنه؟ و اینکه داشتن مقاله های چاپ شده ویژگی مثبتی درزمینه کاری رفتن حساب میشه؟ میتونه بهم کمکی بکنه؟ممنون میشم از پاسخگوییتون🙏

آتیه آفرینان

سلام وقت بخیر برای ویزای کاری این کشور می توانید اقدام کنید پیشنهاد کاری بایستی از سمت کارفرما باشد ضمن اینکه با توجه به رشته ی شما گروه درمان، الزام دارد تسلط به زبان همان کشور را داشته باشید. با شماره ی 02172207 جهت مشاوره ی تخصصی و راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

مهسا نژادمحمد

سلام. من 27 سالمه ارشد مهندسی صنایه دارم و حدود 3 سال سابقه کار در زمینه ی کنترل پروژه، در این زمینه کار هست؟ هزینه هاش چقدر میشه؟

آتیه آفرینان

با سلام. در صورتی که جاب آفر داشته باشید میتوانید برای ویزای کار دانمارک اقدام نمایید. و تسلط به زبان دانمارکی یا انگلیسی در سطح آیلتس 6.5 الزامیست. هزینه زندگی هم به طور میانگین 1000 تا 1500 یورو ماهانه میباشد.

شهرام ش

با سلام. بنده کارشناس ارشد منابع طبیعی هستم.۴۴ ساله و دبیر آموزش و پرورش و ۲۳ سال سابقه کاری

سارا جوادی

با سلام پیشنهاد اقدام از راه های تمکن مالی و خرید ملک رو برای شما داریم. کشورهای مدنظر قبرس ، یونان ، اسپانیا ، پرتغال ، لتونی ، اتریش و فرانسه می باشد.

احمد

کارشناس پرستاری برای کار در دانمارک

سارا جوادی

با سلام خوشبختانه رشته شما در لیست مشاغل هست و می توانید اقدام نمایید

محمد عطار

با سلام با ارشد شیمی کاربردی میشه واسه کجا اقدام کرد .؟

سارا جوادی

با سلام همه کشورها این رشته را ارائه می دهند. اگر قصد اقدام برای ویزای کاری و اقامتی دارید ، کانادا را توصیه میکنیم.

محمد

سلام من فوق لیسانس شیمی کاربردی ام کارت پایان خدمت هم دارم مقاله هم دارم میشه جائی اقدام کرد؟

سارا جوادی

با سلام همه کشورها این رشته را ارائه می دهند. شرایط شما مثل سن ، مقالات و سطح زبان باید بیشتر بررسی شود. پیشنهاد میکنم با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید. ،

حسین

با سلام  کارشناس ناپیوسته رادیولوژی با 40 سال سن و 15 سال سابقه کار بیمارستانی .بدون مدرک زبان . آیا امکان ویزای کار دانمارک یا کشوری اروپایی وجود دارد؟ با تشکر

سارا جوادی

با سلام بله برای سوئد و دانمارک می توانید اقدام کنید.

پدرام

سلام 44 سالمه کارشناسی برق قدرت - 18 سال سابقه کار - متاهل بدون فرزند آیا شانسی برای کار در دانمارک دارم یا خیر؟از طریق ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی آیا امکان مهاجرت وجود دارد یا خیر؟

سارا جوادی

با سلام بله برای دوره های زبان می توانید اقدام کنید. البته برای کشور سوئد. و اجازه همراهی خانواده ، همسر و فرزندان رو دارید.

شیرین

سلامکارشناس اتاق عمل هستم یکی از رشته های پیراپزشکی فارغ التحصیل از دانشگاه تهران ۲۴ سالمه و دو سال سابقه کار دارمولی مدرک زبان ندارم باید زبان انگلیسی مدرک بگیرم؟

سارا جوادی

با سلام به منظور اعزام برای ویزای کار دانمارک ، نیازی به دریافت مدرک زبان ندارید و دوره زبان را در خود دانمارک خواهید گذراند.

شهریار تورانی

متقاضی کار در دانمارک در شغل رنگ آمیزی و پتینه کاری

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز نیست. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان اقدام از طریق سایر ویزاهای دانمارک است.

شهریار تورانی

عالیی منتظر شرایط خوبتان هستیم

سارا جوادی

با سلام سپاس از همراهی شما

محمد محمدی

سلام ب همه.من ۲۸ سالمه و دوتا کارشناسی دادم.فیزیک و HSEبه تازگی موفق به ثبت یه اختراع در حوزه مهندسی عمران و معماری شدم.میخوام از طریق اختراعم مهاجرت کنم.اما راهشو نمیدونم.لطفا راهنماییم کنیداگ امکان داره از طریق جیمیلم راهنماییم کنیدNewlag77@gmail.comممنونم از همه

سارا جوادی

با سلام گروه آتیه آفرینان در زمینه ثبت اختراع فعالیتی ندارد. پیشنهاد میکنم از طریق روش های دیگر برای دریافت اقامت اقدام کنید.

Afsaneh

لطفا هزينه جهت اقدام جهت رشته ي پرستاري بفرماييد؟ممنون

سارا جوادی

با سلام هزینه وکالت گروه آتیه آفرینان طی جلسات مشاوره حضوری و تلفنی با بررسی شرایط شما اعلام می شود. پیشنهاد میکنم برای دریافت وقت مشاوره با شماره 02172207 واحد مشاوره تماس بگیرید.

شیرین

سلامکارشناس اتاق عمل هستم یکی از رشته های پیراپزشکی فارغ التحصیل از دانشگاه تهران ۲۴ سالمه و دو سال سابقه کار دارم ولی مدرک زبان ندارم.

سارا جوادی

با سلام شرایط بسیار خوبی برای ویزای کاری دارید. پیشنهاد گروه آتیه آفرینان ویزای کار آلمان ، سوئد و یا دانمارک است.

سپیده کمال معزی

متقاضی کار در دانمارک هستم ۳۶ ساله فوق لیسانس تربیت بدنی گرایش حرکات اصلاحی حدود ۱۰ سال هم معلم ورزش هستم تمام مقاطع

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک نیست. پیشنهاد میکنم برای سایر ویزاهای این کشور اقدام نمایید.

محسن

با عرض سلام و وقت بخیرمدرک کارشناسیم علوم آزمایشگاهی و کارشناسی ارشد هم خون شناسی(هماتولوژی) و بانک خون از دانشگاه سراسری هست. معدلمم 17.2 و دارای 3 سال سابقه کار در آزمایشگاه تشخیص طبی و بیمه. میخواستم بدونم با شرایطم برای چه کشورهایی میتونم اقدام کنم و کدومشون مناسبتره و راحتر میشه رفت. با تشکر

سارا جوادی

با سلام با توجه به رزومه شما ، کشورهای آلمان و ساسکاچوآن کانادا توصیه می شود.

حمیدرضا استمدادی

سلام. 41 سالمه فوق لیسانس الکترونیک هستم از هندوستان سابقه کار هم دارم. و تحصیلاتم هم از لحاظ نمرات در بالاترین سطح می باشد. زبانم هم خوب است. امکان محاجرت کاری به دانمارک دارم. شرایط مهاجرت رو می فرمایید

سارا جوادی

با سلام برای دریافت ویزای کاری دانمارک درصورتی که رزومه کاری قوی داشته باشید می توانید اقدام کنید. بدین منظور باید یک قرارداد کاری با یک کارفرمای دانمارکی دریافت کنید. پیشنهاد میکنم رزومه خود را در اختیار گروه آتیه آفرینان قرار دهید تا بتوانیم بهتر راهنمایی تون کنیم.

وحید

سلام40 سالمه ارشد صنایع غذایی  دارم 15 سال سابقه کار و بیمه در شرکت لبنی دارم امکان ویزای کار هست؟

سارا جوادی

با سلام سابقه کار مناسبی دارید . پیشنهاد می کنم فرم ارزیابی را پر کنید تا کارشناسان آتیه آفرینان با بررسی شرایط شما ، شمارا بهتر راهنمایی کنند.

فرنار

سلام ۲۴ ساله دکتری دامپزشکی دارم‌امکان  پذیرش داره؟

سارا جوادی

با سلام گزینه آلمان برای شما بهتر است.

وحید دهقانپور

با سلام متقاضی کار در دانمارک هستم.ارشد صنایع غذایی دارم 40 ساله 15 سال سابقه کار لبنی و نوشیدنی دارم

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر رشته شما در لیست مشاغل مورد اقدام نیست. بهتر است برای کشور کانادا یا آلمان اقدام نمایید.

فرزانه

با سلام ۴۴ ساله فوق لیسانس آزمایشگاه تشخیص طبی و۲۳ سال سابقه کار دارم متقاضی کار در دانمارک هستم.

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز خوشبختانه ، برای ویزای کاری کشور دانمارک و سوئد می توانید اقدام کنید.

Shahab

سلام ۳۰ سالمه  ۴سابقه کار تو اورژانس ۱۱۵ دارم و  تکنسین فوریتهای پزشکی هستم. میتونم برای ویزای کاری دانمارک اقدام کنم.؟؟؟؟

سارا جوادی

با سلام بله دوست عزیز شانس بالایی دارید.

صبا محسنی

باسلام .بنده کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی با ۱۸سال سابقه کار و بیمه هستم برای کار در کشور دانمارک میتوانم اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام بله البته سوئد برای شما گزینه بهتری است.

مهدی قارلقی

ضمن سلام وعرض تشکر.اینجانب ۳۸ ساله لیسانس حسابداری با ۱۲ سال سابقه کار مالی و مدیریتی و همسرم نیز لیسانس مدیریت علوم تربیتی میباشد. آیا شرایط ویزای کاری دانمارک یا سوئد را میتوانیم بلطف شما داشته باشیم؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز در حال حاضر رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز این دو کشور نیست. بهتر است برای کشورهای آلمان یا اتریش اقدام نمایید.

مهدی کارگر

سلام پزشک عمومی هستم آیا برای کار میتونم برم؟

سارا جوادی

با سلام بله خوشبختانه رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز است.

سمیرا۸۵۹۶

سلام ۲۵ ساله دارای مدرک کارشناسی مهندسی پرتو پزشکی میباشم .ولی سابقه کاری ندارم .آیا میتونم عضو متقاضیان کار در دانمارک یا کشور دیگه ای باشم؟  

سارا جوادی

با سلام یکی از شرایط اصلی برای ویزای کاری ، سابقه کار است. پیشنهاد میکنیم برای ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایید. در حین و یا بعد از تحصیل نیز میتوانید با پیدا کردن کار برای ویزای کاری اقدام نمایید.

Negin

کارشناس ارشد مهندسی معدن با چهارسال سابقه کار بعنوان مدیرکنترل کیفیت و کارسناس تحقیق و توسعهایا میتونم برای کار در دانمارک اقدام کنم؟

سارا جوادی

با سلام بله شانس خوبی برای اقدام دارید . البته سن و شرایط زبان شما نیز باید بررسی شود.

سمیه نویدی

با عرض سلام و خسته نباشید. من 4 تا مدرک فنی دارم و18سال سابقه کار ورزومه قوی. برای ویزای کار در دانمارک یا سوئد از شما کمک و راهنمایی میخوام. با تشکر

سارا جوادی

سلام دوست عزیز رشته تحصیلی و زمینه کاری شما را باید بدانیم تا راهنماییتون کنیم.

ابراهیم

سلام. من مدرک فوق لیسانس آموزش زبان با ۱۲ سال سابقه تدریس و ۸ سال سابقه بیمه هستم. آیا در کشور دانمارک احتیاج به معلم زبان هست؟ممنون

سارا جوادی

با سلام درحال حاضر خیر .میتوانید از راه های دیگر مثلا مهاجرت تحصیلی وارد کشور دانمارک شوید.

سحر سورانی

سلام ،کارشناشی رشته ی ژنتیک ( زیست شناسی سلولی و مولکولی ) و دارای مدرک تکنسین داروخانه هستم ،درحال حاضر در داروخانه مشغولم ،متقاضی کار در دانمارک هستم میشه راهنماییم کنید لطفا

سارا جوادی

با سلام با توجه به مدرک تکنسین داروخانه بهتر است برای سوئد اقدام نمایید.

محسن

سلام من ارشد سازه دارم و همسرم ارشد ادبیات فارسی هردومونم سابقه کار داریم به نظر شما میتونیم امید داشته باشیم

سارا جوادی

با سلام بله از لحاظ تحصیلی شرایط خوبی دارید .البته باید سن و سطح زبان شما را هم بدانیم. اما حتماراهی برای شما وجود دارد.

زهرا سپهری

perfect 

سارا جوادی

باسلام سپاس از همراهی شما

هومن قرتی

با سلام، ۳۸ ساله، مهندس برق قدرت، ۱۲ سال سابقه، متاهل با یک فرزندشانس و شرایط لطفا

سارا جوادی

برای اقدام جهت ویزای کاری دانمارک نیاز به یک قرارداد کاری با یک کارفرما دارید و همچنین رشته شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک باشد. درصورتی که با این ویزا اقدام نمایید میتوانید همراه با خانواده به دانمارک مهاجرت کنید. پیشنهاد میکنم با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید تا اقدامات اولیه برای شروع کار خدمتتون توضیح داده شود.

سمیرا

با سلام کارشناس رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز(رادیوگرافر)۳۴ سال مجرد۵سال سابقه ی کارمتقاضی کار در دانمارک هستمراهنماییم کنید لطفا

سارا جوادی

با سلام شما می توانید برای ویزای کاری دانمارک مختص به گروه درمانی اقدام نمایید . ویزایی که ننیاز به مدرک زبان ندارد و اجازه دارید همراه خانواده اقدام نمایید.

مهران بهرامی کیا

فوق لیسانی مدیریت هستم و ۱۲ سال سابقه کار حسابداری دارم

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز شرایط مناسبی برای اقدام از طریق ویزای کار دانمارک دارید. پیشنهاد میکنم با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید تا اقدامات اولیه برای شروع کار خدمتتون توضیح داده شود.

علی امیرحاجلو

سلام..جهت رشته مهندسی شیمی با۲۳سال سابقه وسن۴۷سال کار هست؟

سارا جوادی

با سلام برای اقدام جهت ویزای کاری دانمارک نیاز به یک قرارداد کاری با یک کارفرما دارید و همچنین رشته شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک باشد. لطفا با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس حاصل نمایید تا شرایط شما بررسی شود.

گلی خانم

سلام مدرک کارشناس ژنتیک دارم تازه فارغ التحصیل شدم و فقط دوره کاراموزی رفتم وسابقه کاری ندارم ایا امکان مهاجرت دارم؟؟؟ 

سارا جوادی

با سلام بله امکان مهاجرت به اکثر کشورهای دنیا را از راه تحصیلی دارید.

عمیدی

با سلامکارشناس ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه تهران هستم.10 سال سابقه کار و 3 سال سابقه بیمه دارم. متاهل هستم و 37 ساله. در ضمن کارشناسی ام ریاضی کاربردی دانشگاه تهران است. میخواستم ببینم وضعیتم برای مهاجرت کاری و یا حتی تحصیلی به چه صورت است؟با تشکر

سارا جوادی

با سلام اگر سطح زبان انگلیسی خوبی دارید میتوانیم برای ویزای کاری برای شما اقدام کنیم. در غیر این صورت باید برای دوره های زبان انگلیسی در سوئد اقدام نمایید که امکان همراهی خانواده را نیز داشته باشید.

زهره ملایی

درود بر شمابا مدرک دکترای روانشناسی و ۶ سال سابقه کار چطور؟

سارا جوادی

با سلام برای کشور سوئد میتوانید اقدام کنید.

كارگر

سلام من سال اخر رشته پرستاري دانشگاه ملي هستم و ميخوام بلافاصله براي دانمارك اقدام كنم البته طرح و سربازي رو به سرعت ترم اينده شروع ميكنم ايا من شرايط كاري دانمارك رو دارم؟و ايا از كي بايد اقدام كنم و چه رزومه اي رو ميخواد؟ممنون

سارا جوادی

با سلام برای اقدام ویزای کاری دانمارک حداقل یک سال سابقه کار نیاز دارید . با فراهم کردن این شرط میتوانید اقدام نمایید چون رشته شما در لیست مشاغل دولت دانمارک موجود است.

اکبر رضایی

سلام من چهارده سال در زمینه کابینت ام دی اف مشغول به کار میباشم و مدرک نجاری درجه دو فنی حرفه ای دارم همسر و یک فرزند دو ساله دارم سن بنده 42سال آیا شانسی برای کار در دانمارک دارم لطفا راهنمایی کنید 

سارا جوادی

با سلام حرفه شما در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک نیست. بهتر از سایر پروسه ها برای دانمارک اقدام کنید و یا کشور های دیگر را مدنظر قراردهید.

حمید

باسلام،مردی 48 ساله با دو فرزند و همسر دارای سابقه کاری 26 سال در امر فروش و مارکتینگ ،دارای مدرک فوق لیسانس در رشته MBA از دانشگاه مالتی مدیا مالزی می باشم.در حال حاضر مدیر فروش یکی از برندهای معروف جهان و اروپا در ایران میباشم.خواهشمندم در خصوص دریافت مجوز کار در دانمارک راهنمایی بفرمایید.

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز ، بهم منظور دریافت ویزای کار دانمارک ، شما به یک قرارداد کاری با یک کارفرمای دانمارکی نیاز دارید و با توجه به اینکه برا این اقدام رزومه کاری فرد باید به شدت قوی باشد پیشنهاد میکنم با واحد مشاوره گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید تا همکاران رزومه شما را دقیقتر بررسی کنند.

مرجان شفیعی

۴۲ساله و دکترای معماری با ۱۳ سال سابقه کار و تدریس برای ویزای کاری دانمارک چه کنم؟

سارا جوادی

با سلام رزومه کاری خوبی دارید و میتونید اقدام کنید . با گروه آتیه آفرینان به شماره 02172207 تماس بگیرید و وقتی را جهت تشکیل پرونده تنظیم کنید.

هدی

من دکترای IT دارم میتونم از طریق لیست مثبت اقدام کنم؟ چکاری باید انجام دهم؟

سارا جوادی

با سلام درصورتی که سابقه کار مرتبط هم دارید با گروه آتیه آفرینان تماس بگیرید و وقت مشاوره ست کنید.

مریم

با سلام .من کارشناسی عمران-حمل و نقل و ترافیک دارم هیجده سال سابقه کار در ارتباط با نقشه کشی ساختمان و راه دارم .متقاضی کار در کشور دانمارک هستم

سارا جوادی

با سلام شرایط خوبی برای اقدام دارید. پیشنهاد میکنم با وقت قبلی به دفتر گروه آتیه آفرینان مراجعه کنیدو کارتون رو استارت بزنید.

آزاد

با سلامکارشناس رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ۲۷سالمتأهل بدون فرزند۵سال سابقه ی کارمتقاضی کار در دانمارک هستمراهنماییم کنید لطفا

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز میتونید هم برای ویزای گروه درمانی کشور سوئد و هم دانمارک اقدام نمایید . سابقه کار شما برای هر دو کشور کافی است به مدرک زبان نیاز ندارید و امکان همراهی خانواده را به صورت همزمان هم دارید .پیشنهاد میکنم برای شروع کار با واحد مشاوره گروه آتیه افرینان تماس بگیرید تا مدارک و رزومه شما بیشتر بررسی شود.

مژگان شارقی

متقاضی کار در دانمارک هستملیسانس پرستاری دارم و فوق دیپلم هوشبری 

سارا جوادی

با سلام. خوشبختانه رشته شما در لیست مشاغل هست. لطفا سابقه کار خودتان رانیز بفرمایید . مدرک تحصیلی کارشناسی شما پیوسته است؟

مژگان شارقی

متقاضی کار در دانمارک هستم 

سارا جوادی

با سلام لطفا سن، مدرک تحصیلی و سوابق کاری رو بفرمایید تا شرایط شما چک شود.

سیامک خبازبشر

شرایط و چه سغلهایی میتوانند و تا چه سنی میتواند ؟

سارا جوادی

با سلام دوست عزیز لیست رشته ها هر 6 ماه تغییر میکند. رشته شما چیست ؟ لطفا سوابق کاری را نیز بفرمایید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button