اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

کشور بلاروس ، کشوری خشک و بدون دریا در شرق اروپا می باشد که با کشورهای روسیه ، اوکراین ، لهستان ، لیتوانی و لتونی همسایه است . زبان رسمی کشور بلاروس ، روسی و بلاروسی می باشد . این کشور دارای روابط تجاری با بیش از 200 کشور در جهان است و مهاجرت کاری به بلاروس رو به افزایش است . رشد سریع تجارت و تولید در بلاروس باعث اعزام نیروی کار به کشور بلاروس و مهاجرت در این کشور شده است . با توجه به سطح پایین بیکاری در بلاروس ، تغییر قابل توجهی در تنوعی از شهروندان خارجی که با مجوز کار به کشور بلاروس وارد شده اند . در حقیقت کشور بلاروس اکنون درهای خود را برای پذیرش کارگران ماهر از سراسر جهان باز کرده است . کشور بلاروس دارای طیف گسترده ای از صنایع و کسب و کارها می باشد و فرصت های زیادی برای مهاجران در این کشور وجود دارد . البته قبل از انتخاب این کشور بهتر است که این مقاله با عنوان اعزام نیروی کار به کشور بلاروس را مطالعه نمایید .

برای اقامت و تابعیت در بلاروس روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در بلاروس ” را مطالعه فرمایید .

کشور بلاروس مانند تمام کشورهای عضو اتحاد جماهیر شوروی نیز در طول 20 سال گذشته با مشکلات اقتصادی مواجه بوده است و تلاش کرده با رویکرد «سوسیالیسم بازار» به رشد اقتصادی قابل قبولی دست یابد. سال های اخیر نیز بحران مالی جهانی در سال 2008 میلادی ، کشور بلاروس را با بحران اقتصادی روبرو کرد ولی در حال حاضر اقتصاد کشور بلاروس با توجه به تقویت صنایع در بلاروس ثبات و رشد مناسبی را شاهد است.

اعزام نیروی کار به کشور بلاروس فرصت های شغلی جهت اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

تقاضا برای آموزش زبان انگلیسی در بلاروس بالا می باشد و اگر فرد یک معلم واجد شرایط باشد با ارائه مدارک خود می تواند در وب سایت مهاجر ثبت نام کرده و در این زمینه پیشنهاد کاری دریافت کند . همچنین مهندسان مکانیک، صنایع و انرژی شانس مناسبی برای دریافت پیشنهاد کاری از کارفرماهای کشور بلاروس دارند.

اگر تمایل به داشتن اطلاعاتی در زمینه تحصیل در کشور بلاروس دارید می توانید مقاله ” تحصیل در بلاروس” را مطالعه نمایید.

اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

اعزام نیروی کار به کشور بلاروس مراحل اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

مراحل اعزام نیروی کار به کشور بلاروس به این صورت است فرد باید پیشنهاد کاری داشته باشد به صورتی که کار فرما باید یک دعوتنامه کاری برای فردی که در خارج از کشور دنبال کار می گردد تهیه کند ، به دست آوردن یک شغل در هر کشور اولویت با متقاضیان داخل آن کشور است که واجد شرایط آن شغل است و این شغل موقعی به متقاضی خارجی می رسد که در داخل آن کشور متقاضی برای این شغل وجود نداشته باشد که تقریبا غیر ممکن است مگر در وضعیت های استثنا به عنوان مثال

  • کارفرما خواستار این باشد که اعضای خوانواده خود را استخدام کند یا افرادی با تخصص خیلی خاص مثلا تسلط کامل به زبان بومی کشوری خاص و یا آشپز ایرانی با زبان فارسی و …
  • یا شهروندان خارجی و افراد بدون اقامت دائمی که در بلاروس زندگی می کنند، حق دارند در فعالیت های کار و کسب و کار در یک شرکت با شرایط مساوی با شهروندان عادی بلاروس مشغول به کار شوند .
  • سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ هزار یورو در کشور بلاروس با توجه به اجازه تضمین سپرده اقامت دائم را به اتباع می دهد و در نهایت تابعیت کشور بلاروس را دریافت می کنند .
  • یک فرد خارجی که مجوز اقامت دائم در کشور بلاروس را دارد می تواند با استخدام کارگران فعالیت شغلی خود را انجام دهند . اتباع خارجی با ایجاد شغل و کارآفرینی در کشور بلاروس می توانند اقامت دائم بلاروس را کسب کنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به بلاروس شرکت آتیه آفرینان ایرانیان توصیه می کند نگاهی به مقاله ” مهاجرت به بلاروس ” بیاندازید.

اعزام نیروی کار به کشور بلاروس مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور بلاروس

مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور بلاروس به شرح زیر می باشد و کلیه این مدارک باید ظرف ۱۵ روز به وزارت کشور و مهاجرت اعلام شود .

  • کسب اجازه کار از کارفرما و ارائه مدارک زیر به وزارت کشور و مهاجرت ( ارسال اسناد مورد نیاز برای اخذ شغل)
  • فرم درخواست کار ( کپی اسناد و مدارکی که نشان می دهد ثبت نام به وسیله دولت از نهاد قانونی و یا کارآفرین فردی تایید شده است )
  • ضمانت نامه ای که تایید می کند که فرد توانایی ارائه کارمندان خارجی با اقامت دائم را برای ایجاد شغل دارد .
  • تایید هزینه های پرداختی و موجودی جهت ارزیابی مدارک .
  • قرارداد کار توسط کارفرما امضا و مهر شده باشد.
  • تاییدیه ثبت نام تجاری کشور مبدأ با شرکت های خارجی

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button