اعزام نیروی کار به کشور برزیل

کشور برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی و از جمله کشورهای مهاجر می باشد که با داشتن منابع گسترده و صنعت پیشرفته خود یکی از قدرت های اقتصادی جهان محسوب می شود . اقتصاد و شرایط کار در کشور برزیل باعث شده است که هفتمین اقتصاد بزرگ در جهان می باشد که همچنان رو به رشد است که سرمایه گذران و کارگران خارجی را جذب می کند . صنایع کشاورزی ، معدن ، بخش های دولتی و خدماتی به خوبی توسعه یافته است . کشور برزیل تولید کننده بزرگ نی شکر ، قهوه و صادر کننده قهوه ، سنگ آهن ، سویا ، کفش و وسایل نقلیه موتوری و قطعات است . این مطلب در مورد اعزام نیروی کار به کشور برزیل می باشد و به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

شما می توانید برای مهاجرت به برزیل مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به برزیل ” را مطالعه فرمایید .

جهت اعزام نیروی کار به کشور برزیل بایستی بدانید که این کشور در زمینه های مهندسی، مدیریت زیست محیطی، مشاوران و متخصصان فناوری اطلاعات دارای کمبود شغل است . کشور برزیل در سال 1998 میلادی حدود 24.49 میلیون نفر را استخدام کرد و نرخ بیکاری در سال 2000، 7/1 درصد بود. حداقل دستمزد کارگری در برزیل، حدود 937 BRL (واحد پول برزیل) می باشد و قانون کار کشور برزیل، مرخصی سالانه 30 روزه را  اعمال می کند که همه آن یکباره گرفته می شود و یا به دو قسمت تقسیم شود (یک نیمه باید حداقل 20 روز باشد). کارگران کشور برزیل در سن 14 سالگی واجد شرایط اشتغال تمام وقت هستند، اما مقررات محافظتی خاص برای نوجوانان 14-18 ساله وجود دارد.

اعزام نیروی کار به کشور برزیل شرایط متقاضیان جهت اعزام نیروی کار به کشور برزیل

شرایط متقاضیان جهت اعزام نیروی کار به کشور برزیل عبارتند از :

  • معلمین، اساتید و دانشجویانی که جهت تحصیل دوره های زبان انگلیسی یا پرتغالی وارد کشور برزیل می شوند.
  • افرادی که با دولت برزیل قرارداد همکاری به صورت بین المللی بسته اند و در این کشور مشغول به ارائه خدماتی باشند.
  • افرادی که به واسطه ویزای 30 روزه یا 90 روزه جهت امور دستیار فنی بدون ارتباط مستقیم با کمپانی ها و دولت برزیل، وارد کشور برزیل شده اند.
  • افرادی که دارای یک قرار داد کار در برزیل از طرف شخص یا شرکتی در این کشور هستند .
  • افرادی که به صورت حرفه ای به فعالیت های ورزشی پرداخته و قرارداد کاری با کارفرمایی که خود مجوز قانونی ورزشی از کشور برزیل را دارد منعقد کرده اند.
اعزام نیروی کار به کشور برزیل

اعزام نیروی کار به کشور برزیل

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در برزیل ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در برزیل” است .

  • دانشمندان و محققینی که به واسطه کار پژوهشی و تدریس قرار داد کاری از دولت این کشور دریافت کرده باشند.
  • افرادی که جهت تحصیل در مقاطع مختلف وارد کشور برزیل شده اند می توانند پس از فارغ التحصیلی در صورت دریافت یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرما اقدام جهت اخذ ویزای کار در برزیل کنند. تحصیل در این کشور با هزینه های تقریبا رایگان در دانشگاه های دولتی امکان پذیر است و حتی فرد متقاضی در حین تحصیل اجازه کار پارت تایم را نیز خواهد داشت.

اعزام نیروی کار به کشور برزیل مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور برزیل

جهت اعزام نیروی کار به کشور برزیل بایستی مدارک تحصیلی، ریز نمرات، گواهینامه و مدارک فنی و حرفه ای، سوابق کاری، کپی از پاسپورت خود را به کارفرماها در کشور برزیل تحویل داد و این مدارک بایستی تسلیم وزارت کار و اشتغال کشور برزیل شود . تمامی مدارک بایستی به زبان پرتغالی ترجمه و مورد تایید سفارت محل اقامت فرد، قرار گیرد. سفارت برزیل می تواند مدارک دیگری به جز مدارک ذکر شده مانند نامه عدم سو پیشینه، عکس و … را درخواست نماید و فرد موظف به ارائه آنهاست.

در مقاله ” تحصیل در برزیل ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در برزیل اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button