اعزام نیروی کار به کشور ایسلند

اکرچه کشور ایسلند در نگاه اول ، جهت مهاجرت کاری انتخاب خوبی به نظر می رسد اما این کشور به دلیل صنعت گردشگری و نیاز به نیروی کار متخصص فرصت های زیادی را به کارجویان را ارائه می دهد . البته نیروی کار بین المللی به خروج ایسلند از رکود اقتصاد جهانی در سال 2008 میلادی کمک شایانی کرده است و یکی از دلایل آن صنعت گردشگری در این کشور می باشد که استقبال مناسب از نیروی کار بین المللی پاسخی به این همیاری می باشد . کشور ایسلند یکی از قابل توجه ترین نرخ های بیکاری در اروپا را دارد و نرخ بیکاری در این کشور در سال 2018 میلادی به میزان 2.5 درصد بوده است . همچنین کشور ایسلند جز صلح جو ترین کشور در جهان  می باشد و عنوانی که ایسلند آن را از سال 2008 تا کنون براساس شاخص جهانی صلح 2017 میلادی بر دوش می کشد . این مقاله در مورد اعزام نیروی کار به کشور ایسلند می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در ایسلند می توانید مقاله ” تحصیل در ایسلند ” را مطالعه فرمایید .

در خصوص اعزام نیروی کار به کشور ایسلند باید بدانید که در حال حاضر 6 کارگر برای هر فرد بازنشسته در ایسلند وجود دارد پیش بینی می شود که تا سال 2040 این تعداد تنها به 3 نفر برسد. کشور ایسلند در هر سال تقریبا 2000 کارگر خارجی نیاز دارد تا از این نا هماهنگی جلوگیری کند و از پیامد های جمعیت سالخورده بکاهد. می توان نتیجه گرفت که بخش های مراقبت بهداشتی، ساختمانی، فناوری اطلاعات و گردشگری به کارگران زیادی نیاز دارد.

صنعت گردشگری در حال حاضر 31 درصد از تولید ناخالص سالیانه ملی این کشور را به خود اختصاص داده است و این یک اتفاق مهم در اقتصاد ایسلند می باشد . یعنی گردشگری در بزرگترین بخش های اشتغال در ایسلند قرار دارد. صنعت گردشگری این کشور با بهره گیری از غواصی، یخچال های طبیعی، آتشفشان ها و چشمه های آب گرم سالیانه تقریبا 2.2 میلیون گردشگر که 6 برابر جمعیت 330000 هزار نفری ایسلند جذب می کند.

اعزام نیروی کار به کشور ایسلند

اعزام نیروی کار به کشور ایسلند

یکی از روش های مهاجرت به ایسلند از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به ایسلند ” اطلاعات کسب کنید .

جهت اعزام نیروی کار به ایسلند کارفرما و نه خود کارمند، برای یک مجوز کار محدود درخواست می کند. کارفرما درخواست خود را برای اداره مهاجرت برای مجوز کار محدود، همراه با درخواست کارمند برای اجازه اقامت ارائه می دهد و اداره مهاجرت سپس درخواست اجازه کار را به اداره کار ارسال می کند که ارزیابی می کند، آیا شرایط مورد نیاز برای صدور مجوز کار محدود برآورده شده است یا خیر .

اعزام نیروی کار به کشور ایسلند  – مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور ایسلند

مدارک مورد نیاز جهت اعزام نیروی کار به کشور ایسلند به شرح زیر می باشد :

  • یک قرارداد کار کتبی بین کارفرما و شخص مورد نظر که اجازه کار برای او درخواست شده است
  • اثبات بیمه درمانی که کارفرما باید برای فردی که درخواست مجوز کار محدود را ارائه می دهد، فراهم کند.
  • یک گواهی پزشکی از یک دکتر که نشان دهنده وضعیت پزشکی فرد مورد نظر می باشد که گواهی نامه های پزشکی باید به زبان ایسلندی یا انگلیسی باشد.

در مقاله ” اقامت در ایسلند ” به طور مفصل درباره شرایط اقامت در ایسلند اطلاعات کسب کنید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
تحصیل در اروپا تحصیل در اروپا

شما هم رویای تحصیل در اروپا را دارید؟ می دانید که سالانه میلیون ها دانشجو از  سراسر جهان،...

تحصیل دندان پزشکی در قبرس تحصیل دندان پزشکی در قبرس

رشته های علوم پزشکی از جمله دندان پزشکی از محبوبیت خاصی در بین تعداد زیادی از مردم برخوردار...

تحصیل دندانپزشکی در کانادا تحصیل دندانپزشکی در کانادا

همان طور که می دانید مهاجرت از طریق تحصیل یکی از راه های مهاجرتی است که در سال های اخیر متقا...

نظرات کاربران
Call Now Button