اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی

کشور اسلواکی به دلیل اقتصاد ثبات و در حال رشد در زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، زیرساخت های عالی و محیط کسب و کار مطلوب یکی از جذاب ترین کشورها برای سرمایه گذاری می باشد و بنابراین بازارهای کاری خوبی دارد .بیشترین میزان فرصت های شغلی در شهر براتیسلاوا و مناطق اطراف آن می باشد . به دنبال آن سایر شهرستان های غربی ، بهترین مناطق برای سرمایه گذاری بوده اند،  بنابراین بیشترین میزان درخواست اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی را خود دارند . با این که کشور اسلواکی بازار کار تقریبا کوچکی دارد، ولی در آن فرصت های شغلی بسیاری برای خارجی ها در اسلواکی یافت می شود . در این نوشتار اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت .

برای اقامت و تابعیت در اسلواکی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در اسلواکی ” را مطالعه فرمایید .

تمام افرادی که ملیتی به غیر از یکی از کشور های اروپایی را دارند، نیاز به اجازه کار برای اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی را دارند. همچنین، این افراد باید قبل از سفر به این کشور و شروع کار برای اخذ ویزای موقت 3 ماهه نیز اقدام کنند. مدت زمان اجازه کار که توسط وزارت کار این کشور صادر می شود ، حداکثر 2 سال می باشد اما محدودیتی در دفعات تمدید وجود ندارد و کارمند باید تا حداکثر 30 روز قبل از اتمام مدت 2 سال، در صورت ادامه کار با همان سازمان، اقدام به تمدید اجازه کار نماید. در صورتی که فرد قصد جابه جایی محل کار را داشته باشد باید با اطلاع به وزارت کار اقدام به صدور اجازه ی کار جدید کند.

اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی

اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی

در مقاله ” مهاجرت به اسلواکی ” به طور مفصل درباره شرایط مهاجرت به اسلواکی اطلاعات کسب کنید .

همان طور که می دانید اعزام نیروی کار به کشور اسلواکی یا همان مهاجرت کاری به کشور اسلواکی ، یکی از راه های ورود و مهاجرت به کشور اسلواکی می باشد که کار در این کشور از طریق قانون استخدام در اتحادیه اروپا پیروی می کند . به این صورت که آگهی کار باید به مدت 3 ماه در کشور اسلواکی و 3 ماه در اتحادیه اروپا به چاپ برسد و در صورتی که متقاضی برای شغل موردنظر یافت شد کارفرما نیروی خود را از دیگر کشورها استخدام می کند .این روش تقریبا غیر ممکن به نظر میرسد زیرا برای آگهی استخدام در اتحادیه اروپا قطعا فرد پیدا خواهد شد .بنابراین فرد ابتدا یک کارفرما در کشور اسلواکی پیدا کرده و از از این طریق ویزا دریافت کند  . مجوز کار در اسلواکی ابتدا به مدت 2 سال داده می شود که با تمدید مداوم مجوز و پرداخت مالیات می توان به اقامت دائم رسید .

شرکت آتیه آفرینان ایرانیان به شما پیشنهاد می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” تحصیل در اسلواکی ” را مطالعه فرمایید .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
Call Now Button