اعزام نیروی کار به کشور استونی

کشور استونی یکی از زیباترین کشورهای اروپایی می باشد که در شمال این قاره واقع شده است . کار در استونی از جمله راه های مهاجرت به استونی می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپای مرکزی شاخصه توسعه انسانی بالایی نسبت به سرانه جمعیت خود دارد . در سال های اخیر اقتصاد کشور استونی با چندین صنعت به شکوفایی خود رسیده است . استفاده روسیه از بنادر استونی برای بخشی از صادرات نفتی خود نیز به نرخ رشد استونی کمک کرده است که این رشد و شکوفایی صنعت استونی می تواند توجیهی برای کار در کشور استونی باشد . صنایع خدماتی نیز 71 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور استونی را تشکیل می دهند . چوب دومین صنعت بزرگ در کشور استونی می باشد و بیش از 13000 نفر در جنگلداری و تولید محصولات چوب و کاغذ کار می کنند . صنایع رو به رشد در کشور استونی شامل تولید تجهیزات الکترونیکی و نوری ، کامپیوتر ، مخابرات و صنایع پزشکی می باشد . لازم به ذکر است که کشور استونی در صنایع مهندسی شناخته شده است و یکی از صنایع کلیدی این کشور ، تولید ماشین آلات می باشد . یکی از مهمترین کالاهای صادراتی کشور استونی ، فلز است و تقریبا 82 درصد از فلزات تولید شده در استونی به کشورهایی مانند سوئد ، فنلاند و لهستان صادر می شود . این مقاله در مورد اعزام نیروی کار به کشور استونی می باشد که توسط مشاورین موسسه آتیه آفرینان ایرانیان گردآوری شده است .

توصیه شرکت آتیه آفرینان ایرانیان برای اقامت و تابعیت در استونی ، مشاوره از مشاوران آتیه آفرینان ایرانیان و مطالعه مقاله ” اقامت در استونی ” است .

نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال در کشور استونی ، میزان حقوق و سایر عوامل تاثیرگذار جهت اعزام نیروی کار به کشور استونی مورد توجه متقاضیان مهاجرت به استونی از طریق کار قرار گرفته است . همچنین لازم است بدانید که برای شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا هیچ مشکلی برای کار و سرمایه گذاری در کشور استونی وجود ندارد و به راحتی می توانند در بازار کار این کشور برای خود به دنبال کار مناسب و یا سرمایه گذاری و راه اندازی یک شغل باشند. شهروندان کشورهای توسعه یافته ای که در خارج از اتحادیه اروپا قرار دارند ،برای کار در استونی  نیازی به دریافت ویزای گردشگری برای کار در این کشور ندارند و تنها با داشتن یک مجوز کار می توانند در کشور استونی مشغول به کار شوند. مردمان کشور سوئد و فنلاند بیشترین جامعه کاری خارجی را در استونی تشکیل می دهند. هر چند فرصت های شغلی موجود در استونی به خصوص پس از استقلال از اتحاد جماهیر شوروی به طور شدیدی افزایش یافت ولی نرخ درآمد و میزان حقوق در این کشور خیلی بالا نیست و حدودا بر اساس آمار سال 2007 حدود 800 یورو درآمد هر فرد در ماه است .

اعزام نیروی کار به کشور استونی

اعزام نیروی کار به کشور استونی

شما می توانید برای مهاجرت به استونی مقاله ای تحت عنوان ” مهاجرت به استونی ” را مطالعه فرمایید .

داشتن دانش و تخصص برای پیدا کردن کار در استونی و اعزام نیروی کار به کشور استونی اهمیت بسیار بالایی دارد .زیرا کشور استونی با توجه به اینکه کشور خیلی بزرگی نیست و منابع زیادی هم در اختیار ندارد اعتقاد بر این است که تنها راه رقابت برای استفاده از حداکثر توانایی ها و دارایی های کشور داشتن دانش و تخصص زیاد می باشد . از این رو افرادی که دانش بالایی دارند راحت تر در بازار کار استونی می توانند وارد شوند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی شغل برای افراد تحصیل کرده و دارای تخصص در استونی وجود دارد در حالی که تعداد این شغل ها برای افراد کم تخصص و دانش بسیار کم می باشد .

در مقاله ” تحصیل در استونی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در استونی اطلاعات کسب کنید .

همچنین در کشور استونی زمینه های سرمایه گذاری قابل توجهی وجود دارد. هر روز به خصوص از کشور های مستقل مشترک المنافع تعداد زیادی از کار آفرینان و کارگران برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام می کنند هر چند در برخی از زمینه ها محدودیت های قانونی برای سرمایه گذاری دیده شده است.پلیس و ادارات مریز مسئول رسیدگی به پرونده افراد متقاضی برای کار و سرمایه گذاری در کشور استونی می باشد و در ضمن وب سایت CV Online یکی از قدیمی ترین وب سایت های جذب نیروی انسانی و استخدام در بین سایر وب سایت ها در کشور استونی است که 9 کشور مشترک المنافع خدمت رسانی می کند و فرد می تواند با مراجعه به آن دنبال شغل مورد نظر خود باشد .

گروه آتیه آفرینان ایرانیان – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

به این نوشته رای بدهید
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
رضا نصیری

با سلام .بنده دانشجوی اخراجی هستم و گچبری و گچ کاری را در حد حرفه ای میتونم انجام بدم ..و دنبال خروج از ایران هستم ..۳۹ سال سن دارم ..چطور باید این کار رو انجام بدم

آتیه آفرینان

سلام. برای اعزام نیروی کار ارائه مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس لازم هست. با توجه به اینکه مدرک تحصیلی ندارید شیوه های سرمایه گذاری برای خودتان و اگر متاهل هستید از طریق ویزای تحصیلی (همسر و فرزند زیر 18 سال) میتوانید اقدام کنید.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button