در کشور کره جنوبی به دلیل اینکه جمعیت فعال کم است و بیشتر سالخورده اند اعزام نیروی کار به کره جنوبی مورد توجه دولت نیز قرار گرفته است . به همین دلیل سیاست های مهاجرتی برای جذب نیروی کار خارجی مورد توجه قرار داده اند. این کشور که در شرق آسیا قرار دارد با ژاپن و کره شمالی هم مرز است و آب و هوای گرمسیری دارد. پایتخت این کشور سئول است و یکی از مهمترین شهر های این کشور است . گرچه کره جنوبی دارای جاذبه های گردشگری نیز می باشد و سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن پارک های زیبا و حتی غذاهای آن به این کشور می روند. اما مهاجرت از طریق کار به کره جنوبی نیز مورد توجه است. کره جنوبی دارای صنعتی پیشرفته است از این رو افراد بسیاری با تخصص های گوناگون می توانند فرصت کار در این کشور را داشته باشند. کره جنوبی در سال های اخیر یکی از صادر کنندگان اتومبیل و تلفن همراه بوده است و در زمینه های تکنولوژی و فناوری اطلاعات پیشرفت های گسترده ای داشته است. یکی از بهترین شغل هابرای افراد خارجی در کره جنوبی مدرس زبان انگلیسی است که طرفدار زیادی دارد.

اعزام نیروی کار به کره جنوبی
اعزام نیروی کار به کره جنوبی

یکی از روش های مهاجرت به کره جنوبی از طریق تحصیل می باشد شما می توانید در مقالات دیگر به طور مفصل درباره راه های دیگر ” مهاجرت به کره جنوبی ” اطلاعات کسب کنید.

اعزام نیروی کار به کره جنوبی – نکاتی درباره اعزام نیروی کار به کره جنوبی

برای اینکه بتوانید در کره جنوبی کار پیدا کنید باید از روش های گوناگونی اقدام کنید مثلا از طریق آژانس های کاریابی و یا سازمان های ارائه دهنده کار و روزنامه ها و وب سایت های گوناگون استفاده کنید . تا بتوانید کارفرمایی را بیابید و با دعوتنامه وی ویزای کاری خود را درخواست کنید . مشاغلی که در کره جنوبی دسته بندی شده اند در زمینه های گوناگونی هستند مانند : مهندسی زیست پزشکی، راهنمای تور ، مربی تکواندو ، پزشک سنتی ، دامپزشک ، مهندس نرم افزار ، مربی زبان ، طراحان مالتی مدیا و … در برخی از صنایع به طور عمومی از مهاجران خارجی استفاده می شود. در کشور کره جنوبی در بخش تولیدات صنایع اصلی در زمینه هایی مثل فن آوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، تولیدات نوشیدنی، تولید مواد غذایی، بخش خدمات و الکترونیک، چاپ و نشر، خودرو و صنایع های شیمیایی تمرکز دارد. بیشتر شغل ها برای افراد خارجی انگلیسی زبان به صورت ارتش آمریکا و آموزش می باشد، ولی فرصت های زیادی برای انتقال این کارمندان به درون شرکت ها و موسسات در اختیار خواهد بود . در کره جنوبی ویزاهای گوناگونی برای اشتغال وجود دارد این ویزاها عبارتند از:

  • ویزای اشتغال کوتاه مدت (C-4)
  • ویزای مدیریت تجاری (D-9)
  • ویزای سرمایه گذاری خارجی (D-8)
  • ویزای کار حرفه ای(حرفه های ویژه) (E-5)
  • ویزای کار خاص (فعالیت خاص تعیین شده)(E-7)
  • (D-7) واگذاری شرکت رزیدنت ،انتقال داخل شرکت

نکاتی درباره اعزام نیروی کار به کره جنوبی
نکاتی درباره اعزام نیروی کار به کره جنوبی

برای اقامت و تابعیت در کره جنوبی روش های متفاوتی وجود دارد شرکت آتیه آفرینان به شما توصیه می کند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” اقامت در کره جنوبی ” را مطالعه فرمایید.

میانگین ساعت کاری در این کشور 40 ساعت در هفته است و در سال 15 روز تعطیلات وجود دارد. نرخ مالیات نیر از درآمد شخصی بین 8 تا 35 درصد است.

اعزام نیروی کار به کره جنوبی – مدارک لازم برای اعزام نیروی کار به کره جنوبی

برای اعزام نیروی کار به کره جنوبی باید مدارکی را جهت دریافت ویزای کاری ارائه نمایید که البته این ویزا باید از سوی سفارت یا کنسولگری مورد تایید باشد . برخی از این مدارک عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و البته باید صفحه خالی داشته باشد.
  • عکس جدید دو قطعه
  • فرم های پر شده درخواست صدور ویزا
  • رزومه دقیق و کامل فرد
  • پرداخت هزینه های صدور ویزا

مدارک لازم برای اعزام نیروی کار به کره جنوبی
مدارک لازم برای اعزام نیروی کار به کره جنوبی

در مقاله ” تحصیل در کره جنوبی ” به طور مفصل درباره شرایط تحصیل در کره جنوبی اطلاعات کسب کنید.

گروه آتیه آفرینان ایرانیان  – مجری و ارائه دهنده بهترین خدمات و مشاوره های تحصیل و اقامت در اروپا

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مشابه
مهاجرت و اقامت کاری پرتغال مهاجرت و اقامت کاری پرتغال

مهاجرت و اقامت کاری پرتغال یکی از سریع ترین راه هایی است که افراد بسیاری را برای مهاجرت جذب ...

مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات مهاجرت اقامت ثبت شرکت در امارات

قوانین مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات و دبی مهاجرت اقامت ثبت شرکت امارات یکی از روش های مهاجر...

مهاجرت اقامت کاری یونان مهاجرت اقامت کاری یونان

قوانین مهاجرت به یونان از طریق کار مهاجرت اقامت کاری یونان یکی از سریع ترین راه هایی است که ...

نظرات کاربران
کامران مهرفر

سلام.۲۵ ساله.کارشناسی برق قدرت از دانشگاه ازاد..دارای مدارک جوشکاری co2 و آرگون و کناف بندی ساختمان و تعمیرات برد های خانگی و صنعتی......در کره جنوبی..ژاپن و کانادا جویای کار از طریق کارفرما و... هستم

آتیه آفرینان

با سلام. سن شما مناسب هست. باید با کارشناسان ارشد ما صحبت کنید تا بهترین کشور را متناسب با رزومتون راهنمایی کنند.

مشاهده نظرات بیشتر
Call Now Button